Jinx Skrevet 24. august 2003 #641 Del Skrevet 24. august 2003 Der fant jeg Monja jeg også gitt.. Men det tar meg 40 min å laste den ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. august 2003 Forfatter #642 Del Skrevet 24. august 2003 Luksusproblem!!! Holder på å lurer på om vi skal danse til en vals eller til en vanlig ballade. Klarer ikke å bestemme oss. Vi har henta ned en vals - "Waltz for the moon" - som Märtha og Ari dansa til, og en ballade - "Den finaste eg veit" - med Hellbillies - som liksom er sangen "vår" (Jøss, plutselig hadde vi det også :o ). Hva skal vi velge??? Sambo liker ikke vals, men jeg synes liksom det hører med jeg da. Ikke at jeg rådigger det jeg heller. Så jeg tror nok kanskje det blir sånn at jeg bestemmer da. Først vals, så avløses den av Hellbillies sangen..... Skal i dusjen jeg nå. Må prøve å gjøre noe hjemme for vi får snart besøk, og jeg har sittet klistra til skjermen siden klokka 10 omtrent :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. august 2003 Forfatter #643 Del Skrevet 24. august 2003 Mmmm.....søndagsmiddag - makaroni og ost.....slurp! Nå har vi vært bra flinke. Har rydda og ordna huset, dusjet og sambo har lekt Tarzan for å få til å henge opp en gardin laaaangt oppe i trappeoppgangen ned til kjelleren. Men det gikk bra selv om jeg var litt bekymra for at han skulle falle ned. Det hadde vært bra typisk en uke før den store dagen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. august 2003 #644 Del Skrevet 24. august 2003 Det er vel ikke noe som er vakrere enn å se brudeparet danse vals :D Å har ikke folk lagt merke til kjolen før - så gjør de det ihvertfall da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. august 2003 Forfatter #645 Del Skrevet 24. august 2003 Svigers og sambo danser vals for harde livet :o Og jammen holder han på å få dreisen på det også. Så det ser ut til at det blir vals.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. august 2003 #646 Del Skrevet 24. august 2003 Så bra det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. august 2003 Forfatter #647 Del Skrevet 24. august 2003 Enig med deg Jinx! Vals hører definitivt med til bryllup. Og jeg som ikke liker å være midtpunktet.... Men det er sant som du sier, kjolen kommer helt til sin rett under dansen. Tanker om bryllupet: - Gleder meg til å komme inn i kirka og se sambo stå å vente på meg. - Gleder meg veldig til å få på meg kjole og tiara og bli dullet med. - Gleder meg til å bli gift med mannen jeg elsker.... - Gruer meg fælt til dansen, for tenk om jeg snubler i kjolen eller han tråkker meg på tærne.... Men som helhet kan jeg vel bare konstatere....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. august 2003 #648 Del Skrevet 24. august 2003 Er ikke så glad i at man absolutt må holde på alle tradisjoner jeg. Istedet for å kalle det bryllupsvals synes man kunne kalle det bryllupsdans også kunne man danse etter hva man ville. Vil man ha vals danser man vals og vil man ha rock danser man rock. Lykke til med dansen uansett, det går nok så fint så. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. august 2003 Forfatter #649 Del Skrevet 24. august 2003 Har prøvd å danse litt med sambo nå, og det går bedre og bedre, selv om vi må øve litt mer..... Ligger an til øving i strandkanten slik som Mette Marit og Haakon Har hatt besøk av svigermor og et vennepar med datter på 17 mnd. Snakk om turboprinsesse. Hun er jo bare sååå sjenert til å starte med, men så livner hun til og er høyt og lavt hele tiden.....puh. Men så skjønn *Kanskje jeg skal ordne henne som avatar?!?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 24. august 2003 #650 Del Skrevet 24. august 2003 Hei på deg Monja!! tusen takk for besøket i dagboka mi det er viktig å ha kontakt med naboene sine ja! har lest litt i dagboken din i dag, men bare de siste 3-4 sidene, hadde ikke tid til å starte på begynnelsen. morsom lesing i grunn, du virker ganske livat lykke til med bryllupet til helgen!! Lemoni* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. august 2003 Forfatter #651 Del Skrevet 25. august 2003 JIPPI!!!! Endelig hjemme etter en "lang" arbeidsdag. Tro det eller ei, men jeg har faktisk jobba 6 timer idag jeg Og så har jeg ordna meg fri på ettermiddagene denne uka. Det er så ubeskrivelig deilig...... :D Nå skal jeg sprette i dusjen og så skal jeg på besøk på jobben til en fyr jeg kjenner. Må jo lyse opp i hverdagen hans..... Sneiks..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. august 2003 Forfatter #652 Del Skrevet 25. august 2003 *og så jeg som skulle klare å komme opp i 2000 innlegg - igår :o * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. august 2003 Forfatter #653 Del Skrevet 25. august 2003 *Må i dusjen.....nå.....snart.....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. august 2003 Forfatter #654 Del Skrevet 25. august 2003 HJEEEELP!!!! Nå er jeg bare så stressa - mamma er helt hyper med tanke på bryllupet. Jeg bare visste at hun kom til å bli helt vill mot slutten. Noe som har resultert i at hun må se hva vi skal ha som dekorasjoner i morgen :o , vi skal sette utover bord og bære inn drikkevarer ol i morgen (greit nok...) og nå er vi liksom igang. Traff den ene forloveren min idag. Hun hadde ordna seg time til frisør, men ikke samme frisør som meg. Ja, ja......det får vel gå det da. Jeg skal til en frisørsalong for å sette opp håret, og til en annen for å sminkes etter det. Synes jeg ser meg selv rusle gjennom byen med tiara og vanlige klær Og som ikke det er nok greide ikke kirken å skaffe notene til "Bruremarsj" av Førde. Så vi har ringt overalt idag vi. Til Nidarosdommen, til flere mindre kirker i Trondheim, til Trysil osv.... Jeg vil ha, jeg vil ha.... Jeg er stressa jeg..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 25. august 2003 #655 Del Skrevet 25. august 2003 Hei Monja!! Ikke stress - nyyyt heller tilværelsen nå som snart nygift - disse dagene får du aldri tilbake men de er noen du vil tenke mye tilbake på!! :D Og at mammaen din er hyperinteressert i bryllupet er vel egentlig bare kos, i ettertid ønsket jeg at mammaen min hadde vært mer innvolvert enn hun var (hun gjorde nesten ingenting). Brudemarsj av Jan Magne Førde har ivertfall kantoren i Johanneskirken i Bergen, han fikk ivertfall sendt notene til vår organist... Kanskje du kan ringe han og få ham til å faxe over til dere? LYKKE TIL MED ALT NÅ FØR DEN STORE DAGEN!! Klemmer fra Puff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 25. august 2003 #656 Del Skrevet 25. august 2003 bare lurer på en ting, er det vanlig å ha to forlovere? altså to hver, er det det dere skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. august 2003 Forfatter #657 Del Skrevet 26. august 2003 Puff - en reddende engel......(håper jeg) Søkte opp Johanneskirken i Bergen med en gang jeg, og fikk sambo til å ringe han kantoren fra jobben. Nå sitter jeg spent og venter og håper det ordner seg - men det er klart det gjør, for alt ordner seg for snille jenter Og Lemoni*: Nei, det er ikke vanlig med to forlovere, men vi klarte ikke å velge bare en. Vi har derfor valgt en barndomsvenn/-venninne og en venn/-venninne vi holder mye sammen med nå. For oss begge var dette nesten en selvfølge, og da de på kirkekontoret sa at vi kunne ha opptil 10 forlovere hver :o var vi ikke i tvil. Hadde vært forferdelig å måtte velge. Akkurat nå for tiden holder jeg på og øver på å sette opp håret. Har mer eller mindre bestemt meg for å prøve å sette det opp selv på den store dagen. Da får jeg det akkurat sånn som jeg vil ha det, og siden jeg skal ha bare tiara, ikke noe slør eller blomster - og en veeeeldig enkel frisyre tror jeg det skal la seg gjøre. Men jeg skal få proff make-up da Jeg skal bare nyyyyte tiden med forberedelser nå jeg :D Og selvfølgelig er jeg glad for at mamma (og svigermor) bryr seg så mye som de gjør. Det letter litt da, selv om mamma kan være en smule masete til tider. "Som mor, så datter..... " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 26. august 2003 #658 Del Skrevet 26. august 2003 Når (ja, jeg sier NÅR enda jeg ikke er forlovet, for denne dagen SKAL komme for meg også) denne tid kommer for emg skal jeg love at mama'n min kommer til å være kjempestressa, og ville ha kontroll med alt mulig. Hun er en flink organisator, og får det som hun vil, men for å få det sånn så må hun "bosse litt" og dermed oppfattes hun alltid som (små)sur, og det er dumt. Men resultatet blir flott, så da så Og jeg kommer til å ha 15 lister over ting som skal gjøres, hente, kjøpes, leveres, etc... Likevel... jeg gleder meg... Men det ligger nok et år eller to, eller tre, eller fire, frem i tid dette da for meg... enn så lenge venter jeg på at sambo skal komme over skrekken for gullsmeder (for de selger ringer) (det har han nesten klart, for de selger andre ting også har han funnet ut) og deretter komme over ring-skrekken, og DERETTER finne ut at han kan finne på å fri... *drømme* Og tenk, for deg er den store dagen bare få dager unna. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 26. august 2003 #659 Del Skrevet 26. august 2003 Puff - en reddende engel......(håper jeg) Søkte opp Johanneskirken i Bergen med en gang jeg, og fikk sambo til å ringe han kantoren fra jobben. Nå sitter jeg spent og venter og håper det ordner seg - men det er klart det gjør, for alt ordner seg for snille jenter : " HÅPER VIRKELIG DERE FÅR TAK I NOTENE!! Den er så flott - vi hadde den som utgangsmarsj med orgel og trompet. *krysser fingrene for Monja og Monjamannen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. august 2003 Forfatter #660 Del Skrevet 26. august 2003 Dagen er redda...... :D Og PUFF er den som redda den big time Jeg fikk nemlig faxa over noter på "Brudemarsj" fra kantoren i Johanneskirken. Hva skulle jeg gjort uten Puff??? *Stoooor klem* :kysse: Kan ikke takke nok. Men nå skal jeg slappe av litt mer, og krype til køys. Ha en fin natt alle sammen..... Nattakoz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå