Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal rydde på mobilen min jeg.....Men hvor skal jeg gjøre av alle meldingene??? Legge dem inn her kanskje?!? Da har jeg dem iallefall....

Fra sambo:

*Øynene er vinduet til sjelen din! Og når jeg ser deg inn i øynene, ser jeg hvor mye godhet og skjønnhet det er i deg! Det er derfor jeg elsker deg!

*Kåt: trykk 1, Behøver du hjelp: trykk 2, Oral: trykk 3, Anal: trykk 4, Standard: trykk 5, Takker du nei: trykk 6, Hele Pakken: Trykk mitt telefonnummer!

*Er du sliten i beina? Du har vandret rundt i tankene mine i hele dag!

*Everytime I look into your loving eyes, I see love that money just can`t buy. One look from you, I drift away. I pray that you are here to stay...

(jada, han er 34 år om 6 dager, men sååå skjønn da)

Fra "aprilspøken"/Mr.X:

*Du åpner dit hjerte og fanger en vind.Du finner en himmel og slipper den inn.. Livet er et under,ingen dag er lik.. Du er slik som dagen,du er helt unik.. ;-)

*Jeg kom uheldigvis til å skryte på meg at jeg hadde ligget med deg, så for at jeg ikke skal bli til latter lurte jeg på om vi kunne ha sex....?

*Sletter du denne meldingen, skylder du meg et hett kyss. Beholder du den, skylder du meg en het natt. Skriver du ikke tilbake skylder du meg begge deler! :)

*YOU=georgeous - YOU=sexy - YOU=intelligent - YOU=delicious - YOU=seductive - YOU=perfect - ME=LIAR!

Fra venner og fra sjefen :o :

*Jeg har noe å tilstå; Jeg tok meg friheten til å låne tannbørsten din. Nå er jeg ren mellom tærne,jeg klør ikke lenger i ræva og flassen er borte. Tusen takk=)

*Jeg takker ikke det naturlige utvalg for at jeg eksisterer, jeg finnes fordi Gud har sans for skjønnhet. Du finnes fordi... Vel,.... Han har også humor! ;-)

*Hun gløder og er våt av svette.Hun finner den frem og stikker den inn. Hullet strammer seg rundt den. Hun tar den ut, ser på den... Joda! Hun har feber..!

*Ny Hot Shot for jenter! Smør en ståpikk inn med kaffe, ta en slurk Galliano, sug pikken til kaffen koker og kremen kommer!

*Hvordan vil du ha eggene dine til frokost i morgen? Hardkokte, bløtkokte eller befruktede?

*Når barbermaskinen din lukter fitte, så kan du regne med å få livretten din til kvelds... (",)

*3 blivende fedre på venteværelse. Jeg får nok en sønn,jeg lå øverst. Den andre:Vi får ei jente, jeg lå underst. Svensken farer opp. Hjelp jeg får en hvalp

*Gubben kom på karneval, kun iført et glass på litle-karen.Inne ble han spurt om hva han var utkledd som.Brannvarsler! Knus glasset, dra i spaken og jeg kommer!

*Det var rettsak i Karasjok: En mann var anklaget for å ha voldtatt en kvinne-men han ble frikjent da han sa: Æ tok ho bakfra, så ho kunne gå når ho villæ!

*Hva har et elektrisk tog og pupper til felles?

Begge var ment for barn, men det er fedrene som leker med dem....!

Puh, nå kan jeg slette med god samvittighet sånn at jeg får plass til nye groviser... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært maaaange timer på jobb jeg nå. Og skal tilbake litt senere idag :evil: Snakk om koz fridag...Men det blir ikke så lang dag i morgen, og da skal jeg bare slappe av om psyke meg opp til IKEA tur på lørdag :eeeh:

Nå har sambo laga MAX - kjøttboller i paprikasaus og spaghetti, så nå må jeg bare mumse i meg middag. Er styggelig sulten kjenner jeg. :gape:

Skulle i bunn og grunn bare stadfeste mitt nærvær jeg :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Har vært maaaange timer på jobb jeg nå. Og skal tilbake litt senere idag :evil: Snakk om koz fridag...Men det blir ikke så lang dag i morgen, og da skal jeg bare slappe av om psyke meg opp til IKEA tur på lørdag :eeeh:

Nå har sambo laga MAX - kjøttboller i paprikasaus og spaghetti, så nå må jeg bare mumse i meg middag. Er styggelig sulten kjenner jeg. :gape:

Skulle i bunn og grunn bare stadfeste mitt nærvær jeg :tunge1:

He he, skjønner hva du mener ang IKEA.... Jeg skal også på IKEA lørdag... Jeg er også på jobb i dag.. Vi har mye til felles vi :ler:

Takk for koslig hilsen i min dagbok. Glemmer å stikke innom deg, siden du er på en annen side....

Ha det fint!

Klem Embla s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Hei og hopp, Monja :D

Surt at du må jobbe så mye da:( Håper du får en riktig hyggelig og avslappende helg i allefall : - )

Åh! IKEA! DET vil jeg og.

Vi håper på å få råd til vitrineskap og litt til, så vi skal nok ta en tur snart vi og. Blir morro:)

Goood dag til deg, vennen :D

Stor klem fra Diva :stortsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er jeg hjemme fra jobb - og NÅ er det fem og en halv time til vekkerklokka ringer :o Må straks finne senga jeg, men tror jeg må ha en brødblings først, for jeg er skikkelig sulten.

Ha en fin natt alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

*Kverula lister seg stilt inn til monja*

*hvisker* Hei, du! Nå er jeg tilbake fra hytta jeg - har hatt det så fint! Ser du har jobba idag - det var ikke mye til fridag, nei... :roll: Håper du sover godt nå - de få timene du har til rådighet! Ha en god natt da vennen...Kleeem!*hvisker*

*Kverula lister seg stille ut igjen...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Jeg kom uheldigvis til å skryte på meg at jeg hadde ligget med deg, så for at jeg ikke skal bli til latter lurte jeg på om vi kunne ha sex....?

Hadde spesielt sansen for denne jeg da... :ler: F***, den skulle jeg ha hatt når jeg var singel... :klovn:

Ønsker deg en riktig god helg! :P (selv om det er litt tidlig ennå.) Skal ut å spise med mine kollegaer kl. 12:30 jeg da, så det er ikke så alt for lenge til...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zzzzkal koooozzzzze meg med åretzzz ruzzzzzeavizzz nå jeg. Zzzzolgt rett på døra av en :kul: :rodruss:

*alle zzom har hørt en vizzzz mann zzznakke kan denne uttalen :ler: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørnings!

Nå er jeg våken, påkledt (snart) og på tur til IKEA. Skal innom for å hente svigermor i halv 9 tiden, så er det bare å sitte der da - tre timer i bil - en vei :o

Ha en flott lørdag folks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Goood morgen, vennen!

Ha en fin dag på IKEA da - skulle GJERNE vært med!!! :lol: Gleder meg til oppussing...hehehe...da skal jeg ta noen turer dit også!!!

Ønsker deg en fin helg jeg! Håper du kan få slappa av litt etter all jobbinga di!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go HÆÆÆLG, monjaschnuppa.

Hva kjøpte du på IKEA denne gangen da? *venter spent på milelang liste* :wink: Vedde på du er :frustrert: nå på grunn av alle folkene som strener og pusher på og alle barnevognene som står i hytt og pine. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter også på en rapport fra IKEA...

Og er innmari glad for at vi er litt fattige denne helgen, så slipper vi å rase rundt mellom disse stein-gale menneskene.

Har nemlig fått sambo på riktig spor ang. garderobeskap.

Han påsto at han skulle bygge et skap selv. Dører og det hele :D . Jeg har tenkt tanken, men ikke nevnt det.. TAKTISK skjønner du.

Ha en fin helg Monja!

(Og jeg zzzzzkjønner hvem du zzzznakker om altzzzå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm baaa-aaack!!!

Nå har vi overlevd enda en IKEA tur :D Det var faktisk ikke så masse folk der idag, og jeg så ikke en eneste unge :o Så idag var det heaven! Så dere venter på shoppinglista?? OK, her er den:

- en del gavepapir og innpakningsbånd.

- 20 te.lys holdere (sånne 4 for 10 greier) til bryllupet

- fotoramme (konfirmasjonsgave)

- vegglysestake

- Bambu "persienne" 80x170cm

- 2 stk Bambu "persienne" 120x170cm

- Spilledåsekanin (nyfødtgave)

- 2 stk små trehyller

- trakt i stål til kjøkkenet

- slikkepott :o

- litermål

- 2 stk gryteunderlag

- kosebamseorm (til vår lille nevø)

- 3 stk klesposer

- hvitløkspresse i stål

- kjøkkenvekt

- innerpute til svær kosepute til sofan.....

Ble ikke så lang denne gangen da, men jeg er fornøyd jeg. Ser jammen meg ut som om vi handla bare seriøse ting idag også gitt....Sambo holder på å henge opp bambuspersiennene nå, og han plages fælt stakkars (tolker det sånn utfra bannskapen :ler: )

Det var dagens IKEA rapport....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu.. nå har jeg ventet på denne rapporten i heeeele dag altså!

Flink har du vært.. ikke noe unødvendig jo!

Jeg ender alltid opp med masse fjas jeg. Plastbokser, pappesker, kleshengere, billige kopper og sånne små rammer. har sikkert 10 pakker med 3 rammer i skapet. Skal jo kanskje lage noe fint av dem en gang da..

Vi har sløve-dag i dag vi!

Først så vi äntligen hemma på TV4, så dro vi ut og handlet mat og leide 3 DVD-er.. alt unnagjort på 25 minutter. Så rakk vi akkurat å rigge oss til før Big Strong Boys begynte.

Kos deg med bambusen da :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKEA-hvitløkspressene scora høyt i testen hos TV2 hjelper deg. Sånn btw. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA

KEAI

EAIK

AIKE

AEKI

EKIA

KIAE

IAEK

KIEA

etc...

:klovn:

Det gikk helt Jonas Vold i meg...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

Skulle bare sende deg en diger nattaklem før jeg legger meg!!

Håper du har hatt en fin lørdag, til tross for drittværet....

Sov godt, og drøm søtt!!!!

Nattaklemmer fra Eowyn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittvær????

Aaaaldri hørt om. På lørdag var det sol fra skyfri himmel, og det er det jammen meg idag også gitt :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...