monja Skrevet 29. april 2003 Forfatter #401 Del Skrevet 29. april 2003 Bare for å gjøre meg litt mer viktig idag.....*nesa til himmels* Innlegg nummer 400 :o Nå kan jeg jo spekulere litt på hva jeg egentlig bruker livet mitt til Her sitter jeg da, avhengig, men fortsatt ikke kvalifisert til den "graden". Er det bare jeg som mener at "medaljene" minner meg om hundebæsj? Nei, nå skal jeg slappe av på sofan litt. Vovvene er ute og tisser og alt er bare fredelig og godt....gjeeesp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. april 2003 #402 Del Skrevet 29. april 2003 Hundebæsj? :o Ja, når du sier det så. Æsj!!! Takk for den, nå ser jeg KUN hundebæsj når jeg ser på "medaljene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2003 #403 Del Skrevet 29. april 2003 Tjohei! Ikke dårlig med 400 innlegg, gitt! Gratulerer så meget! Nå kan jeg jo spekulere litt på hva jeg egentlig bruker livet mitt til Akkurat det samme som meg, i allefall... Her sitter jeg da, avhengig, men fortsatt ikke kvalifisert til den "graden". Sånn er det jo med meg og, da...Syns "avhengig"-graden er en flopp...Man er avhengig myyyye tidligere enn ved 3000 innlegg - Æresmedlem burde det heller bli kalt ved 3000, det er nå min mening... Og du, jeg fikk et litt annet syn på de medalje-figurene etter at du skrev hva de minner deg om...DUMMA!! (Neida, bare tuller med deg, jeg, monja...Jeg er faktisk litt enig med deg!) Ønsker deg en fortsatt fin dag, jeg! (Holder på å leser i dag jeg da...Fliiiiiink, ikke sant? ) Stor klem til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 29. april 2003 #404 Del Skrevet 29. april 2003 Her var det skjedd mye siden sist jeg var innom. godt å høre at det går bedre med venninna di. Overtro har vi som ikek er overtroiske en tendens til å lure litt på når tilfeldighetene slår til... forøvrig, hva sier overtroen om å være gravid uten at du vet det selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. april 2003 #405 Del Skrevet 29. april 2003 Hei Monja- Siden du er så flink til å stikke innom min dagbok, fant jeg ut at det var på tide at jeg tok meg en tur igjen også. Har jo som du vet vært borte i helga (lang helg), så det er min unnskyldning... Jeg har ikke fri på 1. mai jeg nei! :x Det er bare "arbeiderne" som har det her i Danmark. Jeg arbeider tydeligvis ikke jeg da (???) (Hmm... Lurer på hvorfor jeg sitter her på kontoret da???) Vel, hvis jeg skal prøve å forklare litt (hvis det i det hele tatt er slightly interessant) så betyr det vel at de som går under funksjonerloven (og som ofte jobber på kontoret, har fast månedslønn etc etc) så er det håndverkerne og lignende som har fri første mai her. Det er sikkert noen andre også da... Men vi har noe som heter Store Bededag her da, som man ikke har i Norge (da vi ber til de store ), og det er til og med på en fredag (og i løpet av mai), så jeg er ikke så innmari lei meg da... Så fint at det går bedre med venninnen din foressten. Håper det fortsetter i riktig retning. Klem fra Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. april 2003 #406 Del Skrevet 29. april 2003 Her kommer jeg humpende og dumpende inn i dagboka di for å blåse litt sutring og sånt inn i livet ditt. Ville ikke forpeste min egen dagbok skjønner du . Har du fri på fredag du da? Jeg er skikkelig bitter pga fredagen. Hadde overbevist meg selv om at jeg fortjente den langhelgen og at alle andre syntes at det var en selvsagt ting. Så får jeg bare slengt i ansiktet at noen måtte ha lesedager før eksamen... Jeg vil også ha eksamen!!!!! (bare på lissom da) I dag har jeg stått og gått i 8 timer uten å sette meg ned i mer enn 2-3 minutter her og der. Beina mine er helt utslitte (kanskje jeg skal skaffe meg en sånn IKEA-rullestol jeg også?) Og jeg er sulten.. skrubbsulten faktisk. Sambo har bestemt at vi skal ha hamburgere i dag, men jeg får vondt i magen av hamburgerbrød, så da blir det potetmos eller ris på meg da (NEI, ikke ris på rumpa)! Skal vi se.. var det mer å klage over da? JA, det regner, jeg fryser og hater mobilen min. Den har ringt non-stop de siste to dagene. Har avvist eller latt være å ta den etter arbeidstid. Nå er den avslått, selv om verdens beste venninne har vært aktiv på SMS-fronten i dag. Får skru den på og sjekke inniblandt. Hun trenger nemlig litt støtte og da er jeg egenutnevnt klagemur.. hvis jeg får klage tilbake en annen gang . Og en ting til: Kan noen ta naboungene og stappe dem ned i en lydisolert kontainer? :evil: Snart ofrer jeg alle de fine tegneblyantene mine og bruker dem som piler. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. april 2003 #407 Del Skrevet 29. april 2003 Hei hei En rasende kjapp hilsen fra meg her.. Har liten tid igjen av internet tiden, saa jeg skal skrive mer en annen dag. Har det helt kjempe her og koser oss masse masse. Alt staar i et innlegg paa personlig melding... Haaper du har det fint vennen.. Stor klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. april 2003 Forfatter #408 Del Skrevet 29. april 2003 JA, jeg er sliten.....føles som om jeg har jobba i hele dag. Det har jeg vel egentlig også. Ble overraska av et mannskor og en hel bunch med konfirmanter på jobben idag jeg De skulle bruke kantina jeg nettopp hadde shina :fy: Men, det driter jeg i..... Fikk telefon fra teamlederen min....resten av uka er spikra.... Onsdag: 8,5 timer på morgenen og 3 timer på ettermiddagen Torsdag: 5,5 timer når jeg føler for det Fredag: Skal vikariere for en kollega i ca 5 timer på morgenen (mine opprinnelige 8,5 timer har jeg jobba inn på onsdag og torsdag), og så var det meningen at jeg skulle jobbe på kvelden da også - sånn ca 7 timer, men da satte teamlederen ned foten......Det kunne jeg bare glemme. Hun skulle ta en prat med den av teamlederne som hadde "leid" meg inn for å si at hun var så avhengig av meg at hun ikke risikerte tilbakefall på betennelsa mi.....åh, jeg digger når sjefen sier at hun er avhengig av meg :D I've got the power Trodde jeg måtte til pers på søndag og pga sykdom, men nå viser det seg at makkeren min kommer tilbake på mandag så da slipper jeg det.... puh Lea skrev: Har du fri på fredag du da? Jeg skulle ha fri ja, men det ble jammen ikke sånn. Ikke på torsdag heller for den del. Det er jaggu ikke bare du som er bitter :evil: Lea skrev: JA, det regner Jeg bare MÅ si det - her har det vært strålende sol hele dagen (men det skyer til nå da :x Lea skrev: Og en ting til: Kan noen ta naboungene og stappe dem ned i en lydisolert kontainer? Snart ofrer jeg alle de fine tegneblyantene mine og bruker dem som piler. Bare send containeren med ungene hit du....Skal nok ta vare på bandittene her ute på landet.....*sette dem på låven til nabo'n?* Jennifer skrev: Jeg har ikke fri på 1. mai jeg nei! Det er bare "arbeiderne" som har det her i Danmark. Jeg arbeider tydeligvis ikke jeg da (???) Tydeligvis ikke.....men siden du har den O'store bededagen framfor deg skal du ikke klage Er det den dagen danskene bruker til å handle øl i Tyskland?!? Fredagsbarn skrev: Overtro har vi som ikek er overtroiske en tendens til å lure litt på når tilfeldighetene slår til... forøvrig, hva sier overtroen om å være gravid uten at du vet det selv da? Overtroen min sier at jeg skal slutte å tro på det når det er noe jeg ikke vet om selv?!? Men det kan jo være en sånn jomfrufødsel.....eh, kanskje ikke :oops: Midnattsol og Kverula: SORRY DAH!!!! Er vel ikke min skyld at det ser ut som hundebæsj vel? Eller at jeg har en velutvikla fantasi kanskje? Men det er klart, mister dere matlysta, KG - lysta (eller annen lyst for den del) og får problemer med nattesøvnen..............så skyld ikke på meg nei..... Skusla: Åh, så kos med hilsen fra sydenland.....Brun deg litt for meg og du, og ta gjerne med sola tilbake. Den skulle nok rekke fram til meg fra der du bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. april 2003 Forfatter #409 Del Skrevet 29. april 2003 For noe forbanna dritt - jeg fikk jo ikke til fargene jo Sjekk det bryr meg da.....JA, JEG LIDER AV PMS!!!!!! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2003 #410 Del Skrevet 29. april 2003 Hei igjen! Du, det skal nok mer enn noen hundebæsjer til for at jeg skal miste KG-lysta, altså... Jeg er bare kort innom for å si god kveld til deg - og HVA SER JEG!!!??? SKUSLA HAR VÆRT HER!!!! :D Nå er jeg spent på å lese tråden på pers.meld altså! Gjett om hun koser seg om dagen da! 8) Ønsker deg en fin kveld...eh...natt har det visst blitt nå... Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. april 2003 Forfatter #411 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg er våken - på tur til jobben faktisk - og klokka er 04.40 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. april 2003 #412 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg er våken jeg også altså. Sitter her og gruer meg til å gå på jobb. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2003 #413 Del Skrevet 30. april 2003 Nå er jeg våken også... (Oppe kl 08, altså...) Ønsker deg en finfin dag, monja! :D Klem til vennen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. april 2003 Forfatter #414 Del Skrevet 30. april 2003 Brrr....idag er det kaldt.... Sitter her og fryser jeg - og det er en stund siden jeg har gjort....Og det som er mest typisk - det er snø i lufta, og vi som la om til sommerdekk i går :x Vel, egentlig skulle vi bare ta ut piggene, for vi bestemte oss for å slite dekkene i sommer også. Men så viste det seg at det ene dekket var så slitt på innsiden(?!?) at det er ubrukelig. Bare flaks at vi ikke har punktert i følge sambo.... :o Så nå blir det nye dekk likevel nå da.....*knurr* Enda en utgift.... :evil: Sambo skal på "taxi kurs" i begynnelsen av mai han. Har funnet ut at han kunne tenkt seg å kjøre litt taxi på si.... :D Men det er jo en stor fordel det da....Masse rabatter på taxi - kanskje jeg skal begynne å ta taxi på jobb?!? Vel, kjøpte VG idag, men hvorfor??? Herregud, det er jo bare Märtha i färtha i halve avisa..... :o Tror jeg skal være litt laidback på avisfronten de neste dagene jeg.... Ja ja, jeg må vel bare nevne det da ettersomd et er en sånn stor nasjonal begivenhet....Mätha og Ari har fått en gylden halvmeter....eh, ei datter på helt normale mål.... *Puh, der var det gjort * Og jada, Ari var sikkert søt der han sto og lyste som en.....lysfontene??...., men herregud kan ikke mannen prate norsk? Det er jo bare klisjeer som renner ut av truten på han. Høres jo ut som om han lever i sin egen eventyrverden....ikke at det er så urealistisk kanskje?!? Klarer ikke å like den mannen jeg, men siden Märtha liker han er det sikkert noe positivt med han??Ikke for å lage noen persondebatt om han i min egen dagbok, siden han er en offentlig person, men sniffer han lim kanskje? Hva sløver mannen så? Huff, dett var dett fra min PMS hule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #415 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg sa noe av det samme til sambo da Ari sa at hans oppgave var og være hennes "klippe" (sies med ekstra trykk og innlevelse)...................ja, også klippe navlestrengen da. (Sånn btw liksom.) Er vel sånn en forfatter snakker, kanskje? Hmmm...hvorfor hørtes det ikke så teit ut når jeg leste over det nå?? Var vel måten han sa det på. Jah, vi sier det. Ok, nok om det. Må vel passe litt på hva man skiver her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 1. mai 2003 #416 Del Skrevet 1. mai 2003 Hei Monja.. Ville bare si TAKK for koselig hilsen i dagboka mi.. Ønsker deg en fin 1 mai. Klem fra jente 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. mai 2003 Forfatter #417 Del Skrevet 1. mai 2003 1. mai - det er ikke lenge til......JUL ..............?!? Har vært oppe siden klokka 7 jeg, for Gorgon Vaktmester måtte på jobben å heise flagget. Da er jo jeg uunnværlig assistent, ellers hadde det blitt masse flaggbrenning....som sikkert alle som har vært i speideren vet - flagg som har vært i berøring med bakken skal brennes.... Og nå er det bare å vente til klokka 21, for da skal vi ta det ned igjen.... Da jeg sto opp var det regn og delvis sludd, men nå skinner sola litt, og himmelen holder på å bli blå Håper på fint vær jeg - selv om jeg skal på jobb etterhvert.... Takk for koselige hilsener forresten, jeg er så sløv til å skrive i dagbøker for tiden, men det kommer *gøyalt med nye smileys* :pippi: I går kveld var jeg og ei venninne og råna i byen..... Men det var jo bare dritingse fjortiser så langt øyet rakk. Og så russ da....russ i massevis. Både svarte og røde :rodruss: De så virkelig ut til å ha det gøy, og jeg kunne bare mimre tilbake til min egen rødruss tid - det lille jeg husker av den iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. mai 2003 #418 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg er våken ennå jeg altså. Selv om jeg sto opp klokka 8, så sovner jeg ikke igjen. Her er det overskyet og grått. Håper at det ikke begynner å regne, for jeg skal kvitte meg med sambo i løpet av dagen. Han skal shine båt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. mai 2003 Forfatter #419 Del Skrevet 1. mai 2003 Håper at det ikke begynner å regne, for jeg skal kvitte meg med sambo i løpet av dagen. Sånn tatt ut av sammenheng høres du skikkelig RÅ ut du altså *skjelver i knærne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. mai 2003 #420 Del Skrevet 1. mai 2003 Han skal gå planken og hoppe i havet skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå