Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2003 #981 Del Skrevet 28. oktober 2003 Høre på kroppen er VIKTIG! Jeg har alltid trodd at jeg takler stress supergodt, men har faktisk opplevd så sterke magesmerter at jeg ikke kunne stå oppreist i en stressende jobbperiode. Det var sommer og ferieavvikling, og jeg jobbet mye mer enn vanlig, og måtte gjøre alt alene. Endte med at jeg kaldsvettet, så "tåkete" og ikke klarte å stå oppreist! Ble kjørt hjem med grei beskjed om å komme meg til lege. Vel, det endte meg to dager under dynen....og etter en tids betenkning kom jeg til at det nok skyldtes stresset. Hadde i grunnen ikke trodd det var mulig å reagere slik, ikke for meg liksom Pass på deg selv! Klem, Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. oktober 2003 #982 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det er jo litt typisk at vi unge mennesker tror vi kan klare alt og glemmer å kjenne etter om kroppen har det godt. Noen ganger blir alt annet som ikke penger og karriere skøvet litt for langt vekk. Pass på deg selv Monja, og hør på hva legen din har og si. :klem2: Klem, Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #983 Del Skrevet 29. oktober 2003 Åååå, dere er så søte.... Jeg har sagt fra på jobben om at fram til nyttår så blir det ikke mer overtid på meg (bortsett fra denne uka da.....). Så nå kan jeg se fram til forholdsvis rolige dager i et par mnd Har følt meg i OK form idag, men er litt "øm" i brystet etter den der galloppen igår. Hjertet er vel en muskel, og det er lenge siden mine muskler jobba så hardt Det er nok litt stølt idag kan jeg tenke meg. Men det har gått fint på jobben idag, og selv om jeg venter på å tilbake i kveld ser jeg på det med positive følelser. Tar det i mitt tempo, og da går det så fint atte. Og nå er det jo bare en dag igjen - til ferie :D Legetimen min ble byttet idag. Så jeg skal ikke til legen før på tirsdag klokken 10.40. Ja ja, det haster vel ikke så masse da. Blir det forandringer får jeg ringe om akutt time. Men tusen takk for hilsener alle dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #984 Del Skrevet 30. oktober 2003 God morgen alle sammen I morgen er det helg (for min sin del da) :blunke: Ha en fin dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. oktober 2003 #985 Del Skrevet 30. oktober 2003 God ettermiddag. Har helg jeg også. (sykemeldt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. oktober 2003 #986 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei Monja, Håper du koser deg med helgen din! Vi andre må vente noen timer enda, men så kommer vi også hoppene! Ville bare ønske deg fortsatt god helg og minne deg på at du må huske å ta det med ro og slappe av! Klem, Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2003 #987 Del Skrevet 31. oktober 2003 MONJA! Nå vet du hva du har å gjøre! Ta det pent og rolig! Tydelig at du trenger det! For å trøste litt, så kan jeg si at mamman min har hatt sånn "hjertebank" i mange år nå. Det kommer med jevne mellomrom, og hun blir akkurat som du forklarer at du ble. Legen hennes sier at det ikke er farlig og at det ikke er noe galt med henne. Det er visst egentlig ganske vanlig at folk får sånne reaksjoner fra tid til annen. Men selvsagt er det best å få sjekket det opp! Håper du føler deg bra nå, og at du slapper av og koser deg med mannen din i helga! Stoooor klem fra meg til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 1. november 2003 #988 Del Skrevet 1. november 2003 Tenker på deg/dere nå Monja! Krysser fingrene for dere. Og en klem til deg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. november 2003 Forfatter #989 Del Skrevet 1. november 2003 Tusen takk for koselige hilsener på Personlige meldinger. Har ordna meg fint her hos bror og nå skal vi snart på sykehuset. Krysser fingrene for at det ikke er "så farlig" det de har funnet. Ha en fin lørdag alle :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. november 2003 Forfatter #990 Del Skrevet 1. november 2003 Endelig hjemme hos mamma og pappa. Det er godt også selv om jeg egentlig ville vært sammen med mannen min. Han er "bare" 3 timers kjøring unna - antakeligvis de lengste 3 timene jeg har kjørt idag. Og tårene rant vel mer eller mindre konstant. Ikke sånn hyl-tuting, men mer sånn bare rant stille nedover kinnene. Ikke noe særlig hyggelig dette nei Har brukt litt av tiden til å ringe rundt til kompiser av han sånn at de får direktenumret til rommet hans, og kan gi han litt selskap på den måten. Tror han setter pris på det, for han kjeder seg fælt sier han. Stakkars og. Og så er jo jeg hyppig på telefonen da Han har enda ikke hatt noen lege inn til seg, så jeg vet ikke noe mer, men vi håper på det beste. Såklart er det trist og fælt og alle slags mørke tanker kommer over meg av og til, men det er vel bare å prøve å tenke positivt og håpe på det beste. Selv om det skulle være det verste blir jo de fleste som blir behandlet bra i disse dager da. Det er jo en trygghet. Vel, jeg kommer neppe til å være like hyppig på forumet som før, men jeg skal nå titte innom av og til...... Takk igjen for hyggelige hilsener.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. november 2003 #991 Del Skrevet 1. november 2003 Hei monja Vet du - det er egentlig et godt tegn at han kjeder seg..... Da er han i hvert fall ikke "slått ut". Tror du gjør lurt i å porsjonere ut kreftene dine nå. Er dette kortvarig - som det godt kan være - et eller annet som lar seg "fikse" med noen tabletter og vips så er han bra igjen - så trenger du kreftene til å være oppmuntring og støtte - særlig for en som kjeder seg. Tar det litt lenger tid, trenger du fortsatt krefter til det samme som over. Uansett trenger du nok også en ekstra dose tolmodighet, for helsevesenets kvern har en lei tendens til å male langsomt. Tenk positive tanker og ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. november 2003 #992 Del Skrevet 1. november 2003 Det ordner seg monja. Heldigvis er ikke du alene men har familie og venner rundt deg. Ble ganske overraska da jeg så innlegget ditt på Personlige Meldinger. Det er sånne ting man ikke tror kan hende med sine egne, en liten tankevekker egentlig. Tenker på deg / dere. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. november 2003 #993 Del Skrevet 1. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2003 #994 Del Skrevet 1. november 2003 Som Middis skriver - det er sånt man ikke tenker på kan skje, og jeg syns det var skikkelig trist å lese hva som skjedde med mannen din. Men du må tenke positivt og være der for han sånn som jeg vet du er - og så håper vi at han får behandlig snarest mulig for det som feiler han! Snart har du han hjemme hos deg igjen, Monja - og da blir dette minner av de "onde" dagene... Håper du har det bra, etter forholdene! Og så håper jeg du holder oss oppdatert hvis du får muligheten! Klem kommer din vei, vennen min! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2003 #995 Del Skrevet 1. november 2003 Hei Monja! Kom til å tenke på deg, og fant ut at jeg måtte logge meg på for å sende deg en hilsen i dagboken. Klem til deg! Mie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. november 2003 #996 Del Skrevet 2. november 2003 Tenker på deg vennen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. november 2003 Forfatter #997 Del Skrevet 2. november 2003 Snakker med mannen på telefonen nå. Han har det bare bra. Har mesket seg med svinekam og kjeder seg fortsatt. Det er sikkert et godt tegn. Han bedriver dagene med å se på TV og lese, men fikk ikke ned til kiosken selv. De vil nok ikke slippe han ned før de vet om blodproppen har begynt å løse seg opp mer. Vet ikke om det er noen fare for at den kan løsne og dra videre til hjerte eller hjerne, men legen som undersøkte han på akuttmottaket sa at det ikke var det. Vi stoler på det. Og i morgen får vi vite hva det er som feiler han. Jeg gruer meg masse til det. Blir helt skjelven bare jeg tenker på det, men det går sikkert bra. Han er jo ikke syk på noen måte. Altså - spiser normalt,ikke tapt vekt, ikke forandra hudfarge eller mistet matlysten, han er i fin form og sprek som f....! Da velger jeg å tro at det "andre" de har funnet ikke er noe skummelt, men noe som følger med blodpropp på lungene. Kanskje noe mer som løser seg opp. Den som lever får se....... Men det tar på ja. Har ikke hatt matlyst siden fredag jeg, og har allerede gått ned 2 kilo :o Skal til svigerinna mi sammen med svigermor idag og spise koteletter, så jeg får vel litt mat i kroppen iallefall. Kjenner det trengs, men blir kvalm bare av tanken..... Vel, vel....skal iallefall være litt på forumet idag, for det gir meg annet å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. november 2003 Forfatter #998 Del Skrevet 2. november 2003 Tusen takk for alle hyggelige hilsener som kommer til oss. Mannen får dem opplest og setter veldig stor pris på dere jenter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. november 2003 Forfatter #999 Del Skrevet 2. november 2003 Nå nærmer det seg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. november 2003 Forfatter #1000 Del Skrevet 2. november 2003 Oppdaga det ikke før nå jeg.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå