Midnattsol Skrevet 22. juni 2003 #541 Del Skrevet 22. juni 2003 Godt å se at det er liv i deg, monja. Har etterlyst deg skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #542 Del Skrevet 22. juni 2003 Jepp, jeg er fortsatt i live, og setter veldig pris på at dere etterlyser meg en gang i blant. Skal prøve å komme innom litt oftere heretter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. juni 2003 #543 Del Skrevet 22. juni 2003 Godt å høre fra deg igjen. :D Vi er fortapte uten deg vet du! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #544 Del Skrevet 23. juni 2003 Åååhhhh...... Fortapt uten dere jeg og.... Holder på å lage istand salat til den O'store St.Hans feiringa. Har vært kjempenydelig vær i hele dag og innmari varmt, men nå....nå regner det og er knallsvart.... :evil: Håper det gir seg snart iallefall. Imens skal jeg lage min enestående hvitløksdressing - synes jeg da. 1 boks Creme Fraiche 3 pressa hvitløksfedd en halv agurk - finhakket litt salt og pepper og grillkrydder og annet hva man måtte ha for hånden. Ha en fin St.Hans alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juni 2003 #545 Del Skrevet 23. juni 2003 Godt å se at det er liv i deg Monja.. Du ble litt stille etter den heftige diskusjonen om hjemmebrent.. Kos deg med St.Hans du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. juli 2003 #546 Del Skrevet 1. juli 2003 Det skal sies at denne dagboken lå på side 2! :o Ikke helt øverst heller... Har du forlatt oss Monja? Jeg er tilbake fra ferie jeg og tar på meg vaktmesterdressen min og passer på litt her på Dagbok H-N. Noe må jeg jo ta meg til, for det e'kke no' gøy å jobbe! Hilsen Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #547 Del Skrevet 1. juli 2003 NEI!! Jeg har ikke forlatt dere på noen som helst måte, men merksnodig nok strekker ikke døgnet til, det har vært utrolig snaddervær i det siste også, så da orker jeg liksom ikke å sitte inne på PC'en når jeg kan være ute å slikke sol. Iallefall de få timene jeg har fri Men det er deilig at dere ikke glemmer meg da, og innimellom dropper jeg innom da :D Jennifer: Takk!! Hva skulle jeg gjort uten deg og vaktmesterdressen din? Da hadde jeg vært fortapt da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2003 #548 Del Skrevet 2. juli 2003 Hellu, Monja! Det er eeeevigheter siden jeg har vært innom dagboka di...Jeg ble så glad da jeg så at du også sliter litt med å holde nett-dampen oppe nå som sommern er her! Det letta litt på samvittigheten min! Ja, ja - sommer og sommer - har ikke sett så mye til den her enda, men likevel er det masse som skjer, som gjør at det ikke blir så mye tid til å sitter foran pc'n! Håper du koser deg masse, og at ferien din er rundt hjørnet! Og du - har du mye sol, så send gjerne litt sydover til meg - jeg hungrer etter sol nå! :o Nattinatti! Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. juli 2003 #549 Del Skrevet 3. juli 2003 Godt å se at du har vært innom og har det bra Monja. Det skal vel sies at jeg er mest innom fra jobben om dagen. Godt å ha noe å fordrive tida med når det begynner å bli litt stille, mange drar på ferie etc. Er ikke så mye på hjemmefra for tida, men litt blir det da, i allefall når regner øser ned som det har gjort de siste dagene. Skal visst bli bedre til helga og det lover jo bra. Bare kos deg med sommeren du Monja, så "ses" vi jo heller mer til høsten. Hilsen Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 8. juli 2003 #550 Del Skrevet 8. juli 2003 Hm.. jeg syns egentlig at jeg burde vite av deg, siden jeg også er tjuefem år og har bodd to år i byen(er det by?) med verdens minste bomring. Da var den riktignok uten bomring, men jeg har jo opplevd den jeg også da jeg har mine svigerforeldre der. Men det gjør jeg nok ikke. Vet av deg altså Man kan aldri vite selvfølgelig, og jeg skal innrømme at jeg ikke har lest hele dagboken din, men magefølelsen (viktig, viktig) sier at jeg ikke aner hvem du er.. Fortsatt god tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. juli 2003 #551 Del Skrevet 8. juli 2003 Har du det bra, monja? Hva styrer du med om dagene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #552 Del Skrevet 10. juli 2003 He-he....Jolie....hvem vet? Kanskje du vet hvem jeg er? Hadde iallefall vært gøy å fått vite litt mer.... I morgen tidlig drar vi til Trysil....eller egentlig til Idre-Fjäll. Vi skal i bryllup. Vielse i Trysil - middag på Idre-Fjäll. Blir sikker hyggelig. Har akkurat avslutta pakkinga, skrevet ut den hemmelige sangen til bruden, og burde finne senga snart. Kos dere masse i helga da venner! Klem (og ønsker om flott vær til dere alle)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. juli 2003 #553 Del Skrevet 10. juli 2003 Good to see you! Du må skjerpe deg jente! Går ikke an å bare slenge innom av og til! Bare så du vet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 13. juli 2003 #554 Del Skrevet 13. juli 2003 Monja, nå savner vi deg her.. Du er så sjelden innom, man begynner å savne deg skikkelig... :fy: Du får love alle vennene dine, som savner deg, å komme sterkere tilbake. Nå reiser jeg til Trondheim om noen få dager. Skal hente vofsen vår i Nord Trøndelag på Lørdag.. Jeg gleder meg så jeg knapt klarer å vente. Om jeg kjører forbi der du bor, skal jeg vinke til deg! Fredag ettermiddag drar vi på IKEA. Det er så kjekt å gå innom der, handle dill og dall en gang i blandt.... SÅ det blir bra. Vel, jeg håper dere har kost dere i Trysil i bryllup, og at du ellers har det fint og nyter sommeren som jeg gjør. Her er varm og nydelig sol. Ikke en sky på himmelen. Det er så deilig at..... Skrives snart da, håper jeg... :blunke: Stooor klem fra Skusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. juli 2003 Forfatter #555 Del Skrevet 20. juli 2003 Ulp....dagboka mi lå nederst på side 1 :o Det er det absolutt på tide å gjøre noe med..... Vel, jeg hadde tenkt å frekventere denne dagboka litt oftere, men det har jo vært så deilig vær den siste tiden. Har liksom ikke hatt overskudd til PC'en når jeg istedet har slikket sol og badet i sjøen. Åh, gjett om jeg vil ha ferie da. Men det er bare å se laaaaangt etter det. Begynner ikke før 28 august jeg. Og så skal jeg ha noen dager i september - når jeg finner det for godt. Mannen (to be...) skal ha jaktferie han så da er det 3 uker i september jeg ikke ser noe særlig til han :-? Vi hadde det så deilig på bryllup forrige helgen. Var langt å kjøre da - ettersom vi kjørte over på Stjørdal, via Östersund og videre til Idre Fjäll. Der booka vi oss inn i et alpint kompleks, og delte rom med et vennepar av oss. Og vi skal dit igjen på "mini bryllupsreise" etter bryllupet. Bare for å slappe av litt. Det er absolutt å anbefale å reise dit om det finnes anledning til det. Det er billig å bo der også, og sikkert et ski eldorado på vinteren - Idre Fjäll. Det var et utrolig koselig bryllup med vielse i Ljørdalen kirke utenfor Trysil og festen på fjellet i Sverige. 40 til middag og 60 til kaffe. Typisk ble det overskyet og litt regn på den store dagen, men jeg tviler på at brudeparet syntes det gjorde noe. De satte pris på at det ikke ble stupvarmt. Og det gjorde sambo også som labba rundt i festdrakt - varmt varmt varmt. Uka som har gått har stort sett bestått av jobbing, og så har jeg kommet hjem etterpå - svett som en klut og helt utslitt. Men det roer seg antakeligvis litt i uke 31 tror jeg. Da ligger det an til litt kortere dager. Da kan det hende jeg kommer sterkere tilbake både i denne dagboka og i bryllupsdagboka mi. Ha en fortsatt fin sommer da dere........Glad i dere alle :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #556 Del Skrevet 23. juli 2003 For en tragisk dag. Da vi kom hjem fra jobben idag fant vi den minste av chinchilla guttene død i bunnen av buret Så vi dro inn til byen og fikk tak i skoeske, la høy i bunnen, så en hvit serviett oppå der igjen, før vi la lillegutten oppi eska (sammen med litt mat?!?) med en serviett over og la på lokket. Nå ligger han begravet under et kirsebærtre i hagen. Trodde ikke det var mulig å grine så mye for et så lite dyr, men det er utrolig hvor knyttet man blir til dem. Men det er jo mest synd på broren hans som sitter alene tilbake i buret, og som forstår at han er borte for alltid. Han sørger - det er ikke vanskelig å se, men vi jobber allerede med å skaffe en ny partner til han. Men det blir ei jente denne gangen da. Vi har alt ringt på en men, vi vet ikke om vi får henne enda. Det blir spennende. Hun er visstnok ikke 1 år enda, mens krabaten vi har igjen her er nesten 5 år. Skjønner godt at han føler seg ensom når han plutselig blir alene etter 5 år med selskap. Men det er bare å krysse fingrene for at det går i ordning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. juli 2003 #557 Del Skrevet 24. juli 2003 Huff... så trist :cry: Håper at dere får tak i en ny venn til chinchillaen! Det er nesten fælt hvor glad man blir i disse dyrene. *trøsteklem fra meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. juli 2003 #558 Del Skrevet 24. juli 2003 Dobbelt huff. :cry: Selv om jeg ikke har noe kjæledyr selv ennå så kan jeg forestille meg at det å miste et er helt forferdelig. Det er jo alltid grusomt å miste noen man er glad i. Koslig å se at du er litt innom på KG igjen i allefall. Jeg er tilbake fra kanotur og jeg klarte meg, om jeg får si det selv, til å være nybegynner veldig bra. Ingen turer i vannet eller noe og vi kom oss både opp og ned av elva uten de store komplikasjonene. Været holdt seg også fint så jeg har også fått litt mer farge på kroppen. Vi hadde med mat og fant et sted å spise langs elvebredden. Veldig hyggelig. Vel nå står det på grilling her hos oss OG den nye H&M katalogen! Klem, Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. juli 2003 #559 Del Skrevet 24. juli 2003 Av en eller annen merkelig grunn har jeg ikke fått mail om innlegg her på lenge jeg (sikkert glemt ett?) og rett og slett tross at du hadde droppa dagboka.... Fy meg :fy: Men... huff så trist å miste et dyr, jeg vet det er trist. Vel, eneste kjæledyra jeg har hatt er undulater, vi hadde undulater i min barndom, og det var meget trist når de døde, enda mange sier at "fugler får man ikke noe forhold til da", så hadde nå vi det. Skjønner at stakkaren føler seg ensom ja. Huff, men sånn er dessverre (?) livet.... *klem* Det går bedre med litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #560 Del Skrevet 29. juli 2003 :o HJELP!!!! :o Jeg fant igjen dagboka mi - på side 2 :o Tror seriøst jeg må begynne å oppdatere oftere jeg..... Har tatt på meg litt ekstra jobb denne uka, så nå jobber jeg fra 6 til 11 sånn cirka. Fin arbeidstid det - kan ikke klage. I går var været sånn ymse, men i dag er det flottingse greier. Jeg og sambo begynte å rydde garasjen for dritt vi ikke skal ha lenger på søndagskvelden. Det endte med tur på legevakta for sambo stakkars. Han mista taket på en glassdør og skar av en saftig bit av en finger. Så nå er han en smule redusert og har vært hjemme to dager - heldiggris. Disiplinerte som vi er fortsatte vi like godt i går, og holdt på i 5 timer :o Vi fylte en hel tilhenger med dritt, og den skal vi kjøre vekk om noen strakser. Så er det bare å dure hjem og fylle opp den på nytt. For det er mer der det kommer fra. Men det er deilig med en skikkelig opprydning innimellom da. Er så flinke vi..... Men nå står sambo og venter, så nå må jeg fly..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå