Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Hadde dere fint vær i går? OG i dag?

Her snødde det som bare rakkern i går, men i dag er det strålende sol og litt snø på bakken.

JEG VIL GÅ BARBEINT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller var det Jan Erik Vold han het??? :rodme: Hmm.....

KULTURUKE... etc etc...

Hei foressten... :Hehe:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Utøver Jennifer VOLD i dagboka til Monja?

Inspector Lea tar saken

*du-du-du-du-du*

Fortsettelsen ser du i neste episode.

*dududdli-duuuu-duddli-duuuu*

Rulletekst

(Er litt trøtt ennå jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Eller var det Jan Erik Vold han het??? :rodme:  Hmm.....

KULTURUKE... etc etc...

Hei foressten... :Hehe:  

Jennifer

Er det han med ripsbuskene?!

kan et annet Jan ERik Vold dikt som er veldig fint, forresten:

Hvis jeg var Gud slik var mitt bud

Stikk ikke hull i min buksebak med spir

- spir svir

Eller noe i den duren. UTrolig poetizzzk, eller hva?!

Så myue bra du fikk kjøpt på IKEA, da?! Uansett om jeg kun skal ha en liten ting, finner jeg meg selv med tre IKEA poser fulle av alt mulig tull jeg egentlig ikke trenger... (visstnok et vanlig og velkalkulkert fenomen..)

Ha fin søndag!

Klem, Embla s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei og hå, monja!

Ser du hadde en fin dag på IKEA - imponert over handlinga di, det må jeg bare få si! BARE NYTTIGE TING, JO!!!

Nå har jeg akkurat rulla hjem fra bursdagselskap, og jeg er METT! Utrolig hvor mye god mat og deilige kaker som finnes...

Håper du har hatt en fin søndag, og at uka som kommer blir like fin! :D

Klem til deg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho-hoi så masse poeziii!!! :D Det er nok Jan Erik Vold eller noe sånt han heter ja....MEN - ikke noe vold i dagboka mi altså :evil: :ler: :evil:

Har nettopp kommet hjem fra visitt hos ei venninne jeg. Har hatt det dritskøy vi. Putta ett-åringen i seng og fant fram x-boxen :sjarmor: Så nå har vi guffa rallybil hele kvelden. Juhuuuu.....

Ellers har jeg slitt meg gjennom atter en arbeidsdag - og nå er det bare 4 dager igjen til helg :D

Da jeg kom hjem i kveld hadde sambo bakt sjokoladekake (kvikklunsj kake) :wink: Han har bursdag på onsdag og skal derfor ha med en kake på jobben i morgen. Han jobber på to ulike steder på tirsdag og onsdag, men mente at de han jobber sammen med på onsdag ikke hadde fortjent noe kake :o Derfor har han laget til i morgen.... :P

Huff, nå er det bums i seng for det er tross alt bare 5 timer til jeg skal opp for å kverke vekkerklokka.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Skal du sove bare 5 timer :o Huff! Det hørtes utrolig slitsomt ut! Er du så tidlig på jobb? Er du baker?

(og angående det Jan Erik Vold diktet jeg skrev her om dagen: Det var feil. Regner med det ikke er så nøye, men jeg måååå bare få det rett - kom på det i dusjen i dag tidlig og får ikke ro på meg før det er iorden, det er nemlig et fint dikt!

OK her kommer det:

Hvis jeg var Gud, slik var mitt bud

Stikk ikke hull i min himmel med spir

himmelen er min buksebak

-spir svir

Jeg tror i allefall det er slik det skal være!

Ha en bra dag i morgen!

klem, Embla s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Heisann Monja :D

Nå er det lenge siden jeg har vært på visitt her....

Sorry,- er litt treig av meg noen ganger...

Håper det går bra med deg, og huffe, så tidlig du må opp ?

Dakar :(

Jeg er i allefall utpreget B-menneske som bare må T V I N G E S til å stå opp om morgenen, og i sommer blir den enda en time tidligere pga lang reisevei :frustrert:

Men, men.

Håper det er like pent vær hos deg som hos meg :D Moderat sol og litt overskyet, men flott nok :)

Stoor klem fra Diva :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monja!

Takk for hyggelig hilsen i dagboken min!!! Stakkars, må passe på så du ikke sliter deg helt ut på jobb da! :blunke:

Har hatt mor og svigermor-besøk i en uke, så jeg har vært særdeles lite innom KG. Titter litt rundt i forumene for å se om det er noe jeg ikke har fått med meg. :ler:

Håper du også får en fin dag Monja!!!

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh....har akkurat snakka med ei litt fortørna venninne.....Hun var i kjempeproblemer sa hun.....hadde vært utro mot samboeren sin :o (bare en engangsfling tenkte jeg da) i 4 år :o :o :o :o

Har ikke visst noe jeg - om ei god venninne!!

Nå var hun blitt oppdaga, for kona til han hun har vært utro med hadde funnet det ut. Og så måtte hun bare snakke med noen - meg - hobbypsykologen :o

Stakkaren ante ikke hva hun skulle gjøre, og det verste - hun er innom på jobben til kona hans hver eneste dag gjennom sin egen jobb :oops: Det kan jo absolutt by på problemer.

I første omgang lot jeg henne prate og så får jeg forsøke å finne på noe lurt sammen med henne etterhvert. Men når sant skal sies aner jeg ikke hva jeg skal råde henne til - annet enn å stå der og ta imot kjeften som sikkert kommer. For så å unnskylde og gå skamfull med halen mellom beina. Kan jo bare bruke mine personlige opplevelser når jeg råder henne. For jeg har stått der jeg, og fått så hatten passet, uten å forsvare meg. Hva skulle jeg si til mitt forsvar??

Huff, det er så vanskelig med slike situasjoner. Aner ikke hva jeg skal si til henne jeg. Håper iallefall hun tenker litt realistisk og kutter ut gubben. Men jeg vet jo at det er vanskelig. Been there - done that.... :(

Vel, jeg får gruble på det på jobben. Skal gjøre meg klar for den nå.... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove :grine: (skulle vært på jobb for en time siden)

Jeg er syyyyk :grine: (feber, vond hals, hodepine og dett i desa....)

Ligger på sofan og sløver, men det blir ikke noe bedre av det. I senga får jeg ikke til å ligge for med dyna helt oppunder nesa, litt forkjølelse og pollenallergi er det bare kvelningsfornemmelser jeg oppnår med det :roll:

Men jeg skal nok klare å sove en time eller to snart kjenner jeg, for jeg er trøtt som en dupp :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: Idag er

:hoppe: sambo 34 år!!!! :hoppe:

Vi skal ha gjester til middag idag. Mamma'n hans, pappa'n hans, stemora hans, søsteren hans og gubben hennes (og babyen da) og farmora hans. Mamma og pappa kunne dessverre ikke komme idag, men de er jo så travle atte. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg mye bedre allerede så i morgen er det back in business. Har stappa innpå noen Panodil Zapp, og det holder det i sjakk. Jeg hater å være hjemme.....*knurr*

Et annet tegn på at jeg er på bedringens vei er at jeg har bakt sjokoladekake :o Og så jeg som hater å bake. Men jeg skulle overraske vennen min litt tenkte jeg. Han kommer til å bli sååå imponert :ler: Og litt utpå dagen skal jeg lage bløtkake.....min spesialitet *nam*

Han fikk hilsen på P4 i morges også, mens ham kjørte aviser....Ringte og takka meg pent da. Innrømte at han ble overraska og ikke hadde trodd at jeg skulle finne på noe sånt :wink:

Men nå er det litt "Ricki Fake" for min del - må sløve litt og..... :roll:

*pust,pes.....sliter med å dra dagboka tilbake til toppen av siden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Hei Monja :)

Så fint at du er på bedringens vei da. Håper du ikke har fått influensa eller noe. Ja det er ikke noe gøy å være syk. Men det kom jo noe godt ut av at du var hjemme i dag. Fikk bakt kake og greier jo. Det er jo flott :)

Da blir samboern din glad tenker jeg.

Så du ser litt på Ricky Lake du også. Hehe det er alltid så mange rare, gale mennesker med der. Jeg blir ikke sjokkert lenger. Skulle liksom ikke tro at de ikke har noe hemninger liksom. Men alt for å komme på tv.

Har du sett på det programmet med dr phil ? Det syns jeg virker mer seriøst og flott. Han er vel utdannet psykolog. Hender jeg blir så rørt av de gjestene og deres historier at jeg får tårer i øyenen. Og han er så flink til å hjelpe de. Han er flink og har humor også midt i all elendigheten.

Så romantisk du er som sendte inn en hilsen til din kjære. Det er spesielt syns jeg. Det er så koselig og ja :) får håpe han gjengjelder det til deg en gang da. Fikk en gang bursdaghilsen på 18 årsdagen min for noen år siden. Da ble jeg rørt da..

DU får ha god bedring Monja :D

Klem Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig hilsen Mzfire :D

Dr.Phil? Nei, det har jeg ikke sett sånn skikkelig på, men det står på i bakgrunnen nå. Det virker mer seriøst ja, men jeg er ikke noen fan av sånne talkshows så det er mest for å fylle tiden med noe. Jeg brukte derimot å se på Jerry Springer - det var kuult :kul: Og så hender det at jeg titter på David Letterman om jeg greier å holde meg våken :ler: Oprah er helt ute, og Ricki Lake er mest for å få fart på lattermusklene. Det er utrolig hva folk gjør for å komme på TV :ler:

Nå er jeg ferdig med bløtkaka. Ikke særlig hokus-pokus det da. Ferdig bunn (3-delt), en boks fruktcoctail og to bokser kremfløte.....*piske piske* og vips - der er kaka ferdig gitt. Men den er god da. Og så egner den seg godt til stemora hans som har diabetes2 (og som fortsatt tror hun står døden nær av det :ler: ).

Skal straks begynne på middagen. Idag blir det ostefristelser for alle penga....*nam nam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippiiii!!! GRATULERER MED SAMBISSEN!!! :hoppe::bursdag:

Vet du, jeg blir skrubbsulten av å lese dagboka di nå. *romle i magen* Tror jeg må snike litt i skapene her og se om vi har noe godis. :ler: ÅH, har jo sjokoladekake. *lykke* :D :D

Håper formen er myyyye bedre og at du snart er like pigg som før.

*bli-frisk-snart-klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ser for meg Monja i full fart ute på kjøkkenet, rusa på zap'er* :ler:

Først så leser jeg at du er syk... Og så kommer det ene innlegget etter det andre om kaker og mat... :roll: Er du sikker på at du ikke er rusa på zap'er? Har hørt det kan skje den beste... :blunke: De kan lure alle og enhver også, til å tro at de er friske når de ikke er det, men jeg skjønner jo at du har lyst til å gjøre det koslig for samboer'n din på bursdagen sin da.

Vi kjører til Norge etter jobb i dag vi, sånn ca 65-70 mil. Blir morsomt det tenker jeg, etter en hel dag på jobben. Ikke har vi internett i bilen heller, så jeg får ikke vært på KG heller! POKKER! (som en viss Trøffel ville ha sagt det.) Riktignok har vi kjøpt "ny" bil i dag, men internettoppkobling har vi ikke ennå... :blunke: Det blir nok først i den neste bilen... Ting skjer så fort at det som virker science fiction nå, om et år eller to er helt normalt. Det finnes sikkert noe allerede for alt jeg vet. Vel, jeg avsporet i mitt eget innlegg jeg nå... :rodme: Jeg fortalte at jeg vi skulle kjøre til Norge i dag vi, også gikk det helt galt. Vel, det jeg skulle frem til var at jeg kommer ikke hjem igjen før på mandag kveld, så hvis du kan løfte dagboka min engang på søndag eller mandag, sånn at jeg finner den igjen på mandag/tirsdag så hadde det vært fint. :ler:

God bedring og god bursdag til samboer'n din! :bursdag:

Klem, Jennifer

PS. Glemte å si hei igjen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI :D (Så var det sagt...) :ler:

Rusa på zap'er?? Jeg?? *alltid blir jeg beskyldt for doping på høyt nivå *

Du har rett i det... Hmm... Er det en dårlig tendens? Er det hold i ryktene om doping eller er det rett og slett bare tant og fjas og oppspinn alt sammen?

Hvem vet???? Tror jeg setter inspektør Lea på saken... :wink:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, snuppa!

NÅ er jeg såååå glad - tror faktisk det gikk sånn tålig på eksamen! :D Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi, forresten!

Nå skal jeg bare slappe av med Kg til jeg skal på fotballkamp, og så skal jeg innvilge meg en laaang god kveld på Kg igjen, etter det...(hehe...som vanlig! :lol: )

Håper du er frisk igjen, og at dere hadde en fin bursdag igår!

Klem til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...