Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tør ikke mer! Hæ hæh æh. Jeg svetter som en gris.

Do tell så jeg har noe å forberede meg på! Takker for hjelp! All hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Åhhh hvis jeg bare husker.. opp i 3 etg og finn sommerfuglrommet! Gå på snorkerommet, og ta det som er i veggen. Gå ned til 2 etg igjen og opp eneste korridoren som går nord. Ha lyden på HØYT nå :--D Så går du inn døra nærmest gitteret (se bak gitteret først, hyl!)

Gjest Kermit
Skrevet

Er det noe futt over spillinga da dere? Selv prøver jeg fortvilet å "finne" en brukbar utgave av toeren nå.

Gjest Kermit
Skrevet

Weeeeeeeeeeee.... Jeg er igang med toeren. Helmaks!

Skrevet

Toeren er griseskummel. Skal se om jeg klarer den i dag!

Gjest Kermit
Skrevet

Er det bare jeg, eller er det jævlig moro å gå rundt og drepe ting med motorsag....:sjarmor:

Gjest Kermit
Skrevet

Hvordan får jeg opp safen i leiligheten? Må man trykke på noe spesielt mellom hvert tall man slår inn på safen...??

Skrevet
Hvordan får jeg opp safen i leiligheten? Må man trykke på noe spesielt mellom hvert tall man slår inn på safen...??

Sjekk doen.

Gjest Kermit
Skrevet
Sjekk doen.

Jeg har vært inne på det lekre badet og har koden til safen, men det skjer ingenting når jeg plotter den inn.

Skrevet

Du må dytte den "skiva" i pilens retning etter det forrige numret hver gang med nytt nummer. For du er i blue creek apartments, sant?

Gjest gjest1
Skrevet

Bare ta den veien du ikke tror det er på koden, funka for meg :) Men er bare bullets og slikt der inni.

Gjest Kermit
Skrevet
Bare ta den veien du ikke tror det er på koden, funka for meg :) Men er bare bullets og slikt der inni.

Ok. Så gangen videre i spillet er ikke avhengig av at man åpner safen?

Gjest Kermit
Skrevet
Bare ta den veien du ikke tror det er på koden

Dæven, det funka. Heretter skal jeg kun gjøre det motsatte av det jeg tror er riktig.

Skrevet
Dæven, det funka. Heretter skal jeg kun gjøre det motsatte av det jeg tror er riktig.

Møtt PH?

Gjest Kermit
Skrevet
Møtt PH?

Både møtt og sagt adjø til. Den motorsaga er et kick ass våpen! :sjarmor:

Skrevet

Hvor fant du motorsag? Jeg har ingen motorsag.

Lagret du da du var i resepsjonen på sykehuset, forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...