Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Ingenting, kunne ikke avbryte introen engang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, nå fikk jeg lyst til å prøve, er det best på pc eller playstation?

Gjest gjest1
Skrevet

Nope :( Hvor var det du lastet det fra? Det er jo egentlig ikke et pc-spill men jeg fant det på en side hvor noen hadde gjort det om til det..

Gjest Kermit
Skrevet
Nope :( Hvor var det du lastet det fra? Det er jo egentlig ikke et pc-spill men jeg fant det på en side hvor noen hadde gjort det om til det..

Samme her. Jeg mener å huske at jeg fant en torrent på nettet et sted.

Jeg har versjon 1.2.1 om det har noe å si....

Gjest gjest1
Skrevet

Backspace funket ypperlig nå! :-) Men ikke på introen og andre cutscenes, de må jeg se på! Også skulle jeg funnet ut hvordan jeg drawer min gun fordi det kommer et monster in på cafeen snart :(

Skrevet
Leiligheten... øhm. Den skal være så langt du kommer til venstre på kartet, nær toppen. Men du må først skaffe nøkkel! Den er i en av de små gatene, øverst. Tror det bare er en. Du kjenner igjen veien ved at et kravlebeist kommer ut fra en bil, og nøkkelen er det et lik som sitter inntil en vegg som har! :)

Når du er kommet til en STOR veisperring, med en dør og skrevet i blod på veggen "Åpnes bare i mørket" eller noe slikt (på engelsk så klart) så bruker du nøkkelen på gjerdet som er nord. Ju kant miss it :-)

Er det Wood Side Apartments? Eller er det Blue Creek Apartments? Kommer nemlig ikke inn den døra med nøkkelen jeg fant hos døde greia der kravlebeistet kom ut fra en bil, og jeg finner heller ikke et save point så jeg slipper å gjøre alt på nytt i byen, bortsett fra den som er i gata til det første monsteret som slåss med pinne...

Gjest Kermit
Skrevet
Backspace funket ypperlig nå! :-) Men ikke på introen og andre cutscenes, de må jeg se på! Også skulle jeg funnet ut hvordan jeg drawer min gun fordi det kommer et monster in på cafeen snart :(

Dersom jeg trykker space under den evinnelige lange introen, så kutte den slik at jeg slipper å se på alt. Backspace brukes inne i selve spillet til å komme ut av menyer, inventory og lignende.

Dersom du ikke holder pistolen i hånda, må du inn på inventory, velge pistolen og velge "equip". Du sikter med CTRL eller SHIFT(husker ikke helt hvilken), og skyter med space.

Gjest gjest1
Skrevet

jo greide pistolen nå, men space funker ikke på introen! Argh og jeg trykket esc av gammel vane da jeg var på vei til skolen! Jeg klikker >:--(

Skrevet
Wood side er det! Blue creek kommer du ikke inn i andre måter enn å hoppe gjennom et vindu fra wood side.. men

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/si...l_east_side.gif

nøkkelen er i martin street, du fikk den ja?

Bare gå langs gjerdet til GH, det skal være en port der!

Ja, fikk den, men når jeg kommer til den døra der det står "The Door That Wakes In Darkness, Opening Into Nightmares". Altså her: http://img428.imageshack.us/img428/1328/screen197au.jpg

Jeg kommer ikke inn! :(

Gjest gjest1
Skrevet

Det er ikke den døra ;) Tenk på det som står, altså kan den bare åpnes når james er i marerittverdenen - senere i spillet!

Slik som du står nå, mot den døra, ville jeg snudd meg til høyre og funnet porten. :)

Skrevet

Ohhhh, så den er på rette sida! Men jeg vil ha et save point, for det er slitsomt å starte ved det første monsteret hele tida.

Gjest gjest1
Skrevet

Du får det rett innenfor døra! på veggen tror jeg, før du går opp tjohei!

Skrevet

Det er RUMPESKUMMELT inne på Wood Side Apartments! :overrasket::overrasket: :hår: :hår:

Gjest gjest1
Skrevet

Rumpeskummelt :hoho:

Lommelykta er i 2 etg på rom nummer etellerannet... enten til venstre eller høyre. Pass på når du tar den :D

Skrevet

Jeg har den! Nå skal jeg til rom 210 for å drepe monstre med avkappa føtter og hender og null hode med planka mi!

Fytti katta, jeg får skikkelig ståhår på nakken av dette!

Gjest gjest1
Skrevet

Hoho jeg føler meg som en personlig hjelper her, jeg er jo alltid her når du trenger help ;D

Snert er det voldtekt på gang. Og klokka er ti over ni, bare vent og se!

Gjest gjest1
Skrevet

Gå til 3 etg og hent GØNNER i handlevogna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...