Caboodle Skrevet 30. juli 2006 #21 Skrevet 30. juli 2006 Oh my oh my. OhmiGod! http://i2.photobucket.com/albums/y25/Easema/SH2-009.jpg
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #22 Skrevet 30. juli 2006 Det er ikke mye å fortelle, kan ikke forklare stemningen der! Huffameg! På 3eren er det det samme sykehuset, og i kjelleren er det et likhus. Lik ligger på bordet, og når du går bort til et av dem, hvisker han "Heeeatttheeeeeer" SKREKK!
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #23 Skrevet 30. juli 2006 Oh my oh my. OhmiGod! http://i2.photobucket.com/albums/y25/Easema/SH2-009.jpg ← BAHAHAHAH :D han er pervo!
Caboodle Skrevet 30. juli 2006 #24 Skrevet 30. juli 2006 Da får jeg sette meg ned og få James til sykehuset! Men det er vel på slutten?
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #25 Skrevet 30. juli 2006 Njet! Leilighet - sykehus - historisk museum - hotell Sånn ligger de i rekkefølge Jeg hater å kjøre robåt bort til hotellet, spesielt etter artikkelen jeg leste i fengselet (ligger under museumet) om gjenferd under vann i den sjøen! Grøss!!!
Caboodle Skrevet 30. juli 2006 #26 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har ikke kommet i noen leilighet engang. :-o
Caboodle Skrevet 30. juli 2006 #27 Skrevet 30. juli 2006 Hva ER den raslinga i skogen og ved ranchen?
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #28 Skrevet 30. juli 2006 Det er bare for å skremme deg! Du møter ikke monstere før du er i byen huhu!
Gjest Kermit Skrevet 1. august 2006 #30 Skrevet 1. august 2006 Nå har jeg akkurat gjort ferdig eneren. FYTTE DONALD! Disse spillene må jeg definitivt fortsette med.
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #31 Skrevet 1. august 2006 Leiligheten... øhm. Den skal være så langt du kommer til venstre på kartet, nær toppen. Men du må først skaffe nøkkel! Den er i en av de små gatene, øverst. Tror det bare er en. Du kjenner igjen veien ved at et kravlebeist kommer ut fra en bil, og nøkkelen er det et lik som sitter inntil en vegg som har! Når du er kommet til en STOR veisperring, med en dør og skrevet i blod på veggen "Åpnes bare i mørket" eller noe slikt (på engelsk så klart) så bruker du nøkkelen på gjerdet som er nord. Ju kant miss it :-)
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #32 Skrevet 1. august 2006 Nå har jeg akkurat gjort ferdig eneren. FYTTE DONALD! Disse spillene må jeg definitivt fortsette med. ← Det er skumle greier! Mitt 1erspill funker dessverre ikke Men enkelte ting husker jeg; De teite beistene med lange klør. De var jo ikke skumle! Og husker noen på skolen også. Spøkelsesbarn som lagde lyd? Fortell om dm, jeg husker dem så vidt, og de var SKUMLE! også husker jeg rommet på sykehuset med en kran. Plutselig sa det KNUS hvis du sto der lenge nok Og sykehusrommet med et tomt bur og kvirrevitt hoho!
Gjest Kermit Skrevet 1. august 2006 #33 Skrevet 1. august 2006 Det var noen spøkelser rundt omkring på skolen ja, men de var ikke skadelige. Det var bare noen skygger som for rundt og laget lyd. Imidlertid var det noen usylige demon babies inne i "Nowhere". De var så inni h#¤"¤ irriterende fordi de ikke var så lette å få øye på. Du bare gikk rolig og fredelig gjennom en gang også GLEFS hang det en i foten på deg. Også de søte sykesøstrene på sykehuset da....http://www.freewebs.com/alchemillahospital/staffroom.htm Nå er jo eneren et gammelt spill, men jeg må si at det virkelig var imponerende selv om grafikken ikke er i nærheten av det vi er vant med i dag.
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #34 Skrevet 1. august 2006 Åh, hun lisa er så søt! Husker jeg ble verre forvirra i nowhere ja! Husker jeg feil, eller var det et kjøpesenter på spillet også? Jeg vil spille igjen Men hver gang jeg trykker Esc, kræsjer spillet! Husker også småting som rosa sprettball på taket av skolen. Spillet er helt utrolig ja, selv om ikke grafikken er på topp! Grøss, de her rullestolene overalt! Hva er det med dem? Forresten; Var the janitor med på silent hill 1? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/t...Hill_poster.jpg Voldta små jenter på den måten
Gjest Gjest_Dr. Evil_* Skrevet 1. august 2006 #35 Skrevet 1. august 2006 Åh, hun lisa er så søt! Husker jeg ble verre forvirra i nowhere ja! Husker jeg feil, eller var det et kjøpesenter på spillet også? Jeg vil spille igjen Men hver gang jeg trykker Esc, kræsjer spillet! Husker også småting som rosa sprettball på taket av skolen. Spillet er helt utrolig ja, selv om ikke grafikken er på topp! Grøss, de her rullestolene overalt! Hva er det med dem? Forresten; Var the janitor med på silent hill 1? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/t...Hill_poster.jpg Voldta små jenter på den måten ← Det var et kjøpesenter i eneren ja, men du gjorde ikke så mye der bortsett fra å ta knekken på en svær boss-larve. The Janitor er ikke med i eneren. Treffer man ham i toeren? Dersom du har samme versjonen som jeg har, så brukes ESC til å avslutte spillet. Dersom du skal ut av menyer og lignende, så må du bruke backspace.
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #36 Skrevet 1. august 2006 Backspace? Oj! Takk for tips, jeg må prøve det (hvis jeg tør :-D) Janitor er ikke i 2ern nei, jeg var sikker på at siden filmen og 1ern handler om samme jenta, så var det det som skjedde. Produsentene slengte vel på en Colin-voldtektsmann for å gjøre skjebnen til alessa mye verre hoho!
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #38 Skrevet 1. august 2006 Hakke turt ennå! :hår: det er jo mørkt! Jeg tester i 1 sek da, vent litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå