Gjest Gjesteline Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Ohhhh, så skummelt! Tør nesten ikke spille det. Holder på med spill nummer 2, og har ikke kommet særlig langt. Har fått radioen og smelt ned de tingene med hud som tvangstrøye, også hvis jeg ikke smeller de ned ordentlig, så flyr de rundt som gale maur. Noen andre som spiller?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Jeg fant forresten et forum jeg kan dele min frustrasjon med dersom det er noe jeg trenger hjelp til. http://silenthillforum.co.uk/forum/index.php?
Gjest Kermit Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Holder på med det første(tror jeg iallefall) nå. Skal definitivt arbeide meg gjennom alle spillene....hvis jeg tør...
Klips Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 Vi brukte en romjul i slåbråk med en'ern før vi fikk barn en gang, den gang vi kunne bruke en romjul på sånt. Mannen mener å huske at vi ikke turte å skru av lyset i stuen når vi skulle legge oss om kvelden. Ble helt hekta. Og vettskremte. Dessverre ble vi ikke like hekta på to'ern.
Gjest Kermit Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 Litt irriterende gameplay på enern da. For å komme inn i huset ved siden av, må du springe rundt halve byen først. Mye løping gate opp og gate ned uten at det skjer noe spesielt.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 Ja, så blir han mannen i 2-ern så fort sliten!
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #8 Skrevet 30. juli 2006 Jo så klart jeg spiller. 1eren har jeg ikke spilt på 3-4-5 år, men 2 og 3 holder koken hoho ;D James er en slappfisk av dimensjoner ja. Har dere kommet til kjøkkenvoldtekten ennå da? Det som er lurest med patientsene, er å slå dem med pinne, da har du dem i close combat hele tiden og kan dælje løs mens de ligger nede og! Så slipper du maur :D
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #9 Skrevet 30. juli 2006 Har ikke kommet særlig langt, hvor mange bosser er det? He he, jeg sitter hele dagen og er gira på å spille, men når kvelden kommer, kommer frykten. ;D
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #11 Skrevet 30. juli 2006 Har ikke kommet særlig langt, hvor mange bosser er det? He he, jeg sitter hele dagen og er gira på å spille, men når kvelden kommer, kommer frykten. ;D ← Med fare for å SPOILE 1. Pyramid Head (han kan du ikke drepe, så ikke kast bort kuler på han. Kommer an på hvilken vanskelighetsgrad du spiller, men bare løp rundt han og unngå han, så går alarmen snart, og han stikker ned trappa og du er ikke fanget mer ) 2. Flesh lips ( >:--D ) 3-4 hengende burmonstere på sykehuset som tar og løfter deg fra taket. Bruk rifla og skyt dem ihjel :D 3. Nede i labyrinten tror jeg. En som heter Abstract Daddy, han er et BORD! Et løpende et. Jeg klarte ikke ta han først, men bare bruk stor gønner og løp, for pappa gir deg klem 4. Pyramid Head (2 stykker) bare skyt og bank dem og unngå spydene. Du trenger ikke drepe dem, det gjør de selv ;D 5. Maria (kåna til james) eller var det Mary? Hun er ei burugle! Og hun har flaggermuskompiser så bare skytskyt! Runda det på 2-3 timer på det korteste, så det er jo griselett nå ;D Forresten; Gru deg til sykehuset Sillikonpuppete sykepleiere overalt jo!
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #12 Skrevet 30. juli 2006 Nå hører jeg på sangene, nå med PH. :-o ← Har han spilt inn plate? :---O
Caboodle Skrevet 30. juli 2006 #13 Skrevet 30. juli 2006 Nåååå er jeg registrert! Hva med bolla Eddie, er han en boss? Tror jeg må sette meg ned og spille, hvis jeg tør... Må jeg ha på lyden og ikke bare se på radioen? :D
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #14 Skrevet 30. juli 2006 Åh jaaa jeg glemte eddie! han blir så sur fordi han tror du mobber hans vekt, så han klikker. Bare gjem deg bak ku-kadavrene så er du helt safe Ha på lyden jo! På grøssende høyt Øy du er ferdig i leilighetskomplekset eller? Det er et rom, det du får nøkkel til tror jeg, så hører du hviskestemmer! Jeg trodde jeg skulle tisse på meg
Caboodle Skrevet 30. juli 2006 #15 Skrevet 30. juli 2006 Naii, tør ikke. Må snart hive meg og starte å spille. Det er så jævlig nervepirrende og hjernespisende! Venter og venter i freezemodus på at noe skal skje bak James, så må snu han hele tiden. Her er kosemusikken. http://www.hometown.ru/sh2ost.html#unr
Gjest Kermit Skrevet 30. juli 2006 #16 Skrevet 30. juli 2006 Er det toern dere snakker om i de siste innleggene her?
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #17 Skrevet 30. juli 2006 Jepp, det med han som får brev av den døde kona si at han må komme til silent hill snarest og møte henne (nevnte jeg hun er død?) Han er gal!
Gjest Kermit Skrevet 30. juli 2006 #18 Skrevet 30. juli 2006 Jepp, det med han som får brev av den døde kona si at han må komme til silent hill snarest og møte henne (nevnte jeg hun er død?) Han er gal! ← Nice! Er litt lei av all den evinnelige løpingen gatelangs i eneren, så det er bra å ha noe å se fram til.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #19 Skrevet 30. juli 2006 Mhm! Her er det leilighetskomplekser, sykehus, historisk museum, underjordisk labyring og hotell du skal pløye deg igjennom! :-D Sykehuset er ille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå