Gå til innhold

Fetisj


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

AB = Adult Baby... man tenner på å være liten, snakke og oppføre seg barnslig, bruke baby/barneklær etc. Ofte kombinert med underkastelse. DL = Diaper Lover... man tenner på å ha på seg bleier, og se andre i bleier. Det er kanskje ikke så veldig voksent det heller, men man assosierer seg i alle fall ikke med noen barnerolle. Ofte omtales fetisjen under samleforkortelsen ABDL, noe jeg synes er litt corny da det eneste man egentlig har felles er bleiene.

Ellers forstår jeg godt din forhenværende at han likte å se deg i bleier. Han syntes sikkert det var fint i kombo med hunterstøvlene dine og :). At du ikke likte at han brukte bleier selv, vil jeg anta var vanskelig for ham på sikt. Det hadde det i alle fall vært for meg.

Joa... ganske weird. Jeg ser det lett når jeg har det på skjermen foran meg.

Okey, da var det nok mest DL her. :D

Ja, det blei vanskelig og vi fungerte heller ikke på andre områder, så det ble slutt gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min fetisj er jenter i trange og små klesplagg under riktige omstendigheter, feks bikini på stranda eller tights på trening, slik at alle de runde formene kan nytes.....litt fantasiløst men, jeg er vel ganske enkelt glad i jenter.

Har ellers en fetisj for jenter som er nakne uten å posere med all styling som hører til, en jente som bader naken en sen sommernatt eller er naken ute i naturen er det mest sexy-erotiske som kan tenkes for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Når han står oppreist og ser ned på meg - kåt i blikket og med et fast grep om staken - da smelter jeg. Har ellers en fantasi om å bli tatt av en lege... Ikke fetisjer, men likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LegLover

Min fetisj er at dama har på seg tynne hvite knestrømper i nylon! Jeg blir stormkåt av det. Så langt har jeg enda ikke møtt ei som blir med på den greia uten innvendinger...........

Er det så perverst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex når det egentlig ikke passer eller helst på steder man kan bli oppdaget! Gosh!!! :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...