Gå til innhold

Fetisj


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei folkens!

De fleste har noe spesielt de tenner på, sin egen lille fetisj så å si.

Selv synesg jeg det er spennende og opphissende når kjæresten min går i støvletter og sko med høye hæler. Liker dessuten godt stilig undertøy med strømpeholder o.l.. På undertøysfronten synes jeg likevel grense mot det vulgære ofte er nær.

Hvilke fetisjer har dere?

Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

At en gutt lukter godt og er nøye med sin egen hygiene er viktig for meg (velstelt på håret, ikke dårlig ånde, rene klær, ikke hvite tennissokker osv...)

Dessuten er øyne og "hemmelige" blikk også en viktig faktor. Og at gutten viser interesse for bare meg.

Dette er nok ingen fetisj slik du spurte etter, men ting som er viktige for meg for at jeg skal tenne på en person.

Hilsen Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på bleier jeg.

Ja dere må gjerne syntes det er discusting, men slik er det nå engang.

Det finnes tusen varianter av hva folk tenner på og ulike grunner til at de gjør det.

Jeg mener at så lenge folk tenner på noe som ikke skader andre personer eller dyr så er det ikke noe galt i det uansett hvor ille/dumt noen måtte føle at det er.

Kos dere med den fetisjen dere har folkens.

1212[ Dette Innlegg er endret av: Bleiegutt den 2002-03-20 17:05 ]

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje

Jeg har vel ikke noe jeg kan kalle "fetish", men selvsagt er det ting som tenner meg mer en annet. Jeg synes for eksempel det er utrolig sexy med menn i dress.

Kanskje er det noe med gråtoner i håret også, for eldre menn har jeg veldig sansen for. icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg deler litt Ole sin fasinasjon over støvletter. Men liker aller best når samboeren min har elegante strømper på. De fremhever hennes fantastiske ben, og dette er for meg en vannvittig turn on.

Tenner også på at kjæresten min kviskrer meg i øret at hun ikke har truse på under skjørtet.....hmmmm!Gleder meg til varmere tider!

Kalle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i uniform (vil minne alle jenter om Richard Gere i "en offiser og en gentleman") hoppe.gif

Nikke.gif

og gutter som lukter av god aftershave."Between sheets" er jo en helt fabelaktig lukt icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er vel litt gammel og velkjent, men det tenner hvertfall meg.

MILITÆRMENN !!!!

Syntes det er bare helt utrolig sexy med menn i militæruniform... icon_razz.gif

Jaggu meg glad sambo fortsatt har uniformen sin..... icon_lol.gif

Klem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skuldre!

Tenner noe helt vanvittig på skuldre.

Ikke sånne "overpumpede" bodybuilderskuldre, men brede naturlige skuldre som har gode proposjoner i forhold til resten av kroppen.

Gi meg en mann med brede skuldre og trang t-shirt og jeg kobler ut alt annet og blir helt paralysert!

Lady_F

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Damerumper!!!!!

Ingenting er så sexy som en sprek rumpe enten naken eller i en trang bukse der su såvidt kan ane stringtrusa...

Hurra for kvinnene!!

BOB BOB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høy, velduftende uniformert mann med en velproposjonert kropp... icon_biggrin.gif

Heldiggrisen meg har en elskling med alt det der (pluss mer til) også... icon_biggrin.gif

hjerter_rundt.gif *sukk* hjerter_rundt.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Mulig litt utenfor opprinnelig spørsmål, men hvor går skille på om dette er en fetisj ?

Selv er det mye som kan tenne meg, selvsagt kan dette være jenter/kvinner med en spesiell drakt/uniform, deler av kroppen, men dette varierer. Vil det si at siden jeg ikke kan sette fingeren på noe spesielt, så har jeg ikke en fetisj? (ble nesten litt lei meg nå..)

En ting som hvertfall er klart er hva som ikke er opphissende, men det er vel en annen diskusjon.

Storm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes sexy undertøy er kjempedeilig på damer. F.eks. svarte stay-ups, hofteholdere og bh eller eventuelt stay-ups og et "korsett" som er helt åpent nederst med stropper til å feste i strømene.

Det beste synes jeg at undertøyet er skikkelig lekkert, gjerne at det ser eksklusivt ut.

Dersom min kjære har noe slik under så blir jeg kjempekåt og så puler vi mens hun har undertøyet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brannmenn! Svette, møkkete brannmenn icon_razz.gif

Heldige meg som bor like ved en brannstasjon og det er lunchpause en het sommerdag icon_biggrin.gif Da kommer gutta ut, selene henger løst på hoftene, svette armer under trange, hvite t-skjorter og bustete hår icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

galadriel,

jeg stiller meg mer enn gjerne til disposisjon for plenklipp, vasking av vinduer eller lignende utendørs oppgaver hos deg i sommer icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

GALADRIEL- DIN HELDIGGRIIIIIIIIIIIISSSS!!!!!!!!!!!

icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Jeg vil også ha brannmenn som nabo..... *sukker tungt og pustende*12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...