Gå til innhold

Fetisj


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Kvinneben i gips.. er det nær nok en fetish? :):sjenert:

Hehe.. Det kan man trygt si at er veldig nært. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trur jeg har en fetisj for fetisjer. Syntes det er kjempe opphissende å tenke på/vite at noen har en fetisj, at det er noe jeg kan gjør/ta på meg for å gjøre den personen helt vill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe.. Det kan man trygt si at er veldig nært. ;)

Fant ikke min på listen, men den går vel kanskje under fot-fetisj.. :)

Eller så er den for sær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Mulig, men det er en veldig objekt-fokusert tenning, så det er en fetish, ja.

Et kjapt google søk på cast fetish, viser at det er interessegrupper for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hemmelig

jeg har en fetish for kvinner med tynne skinn hansker. Spesielt flyvertinner med slike hansker. Tenk å bli runket av en flyvertinne med hansker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest - mann

Glemte å ta med at å røyke er også en fetisj for meg. Da skjer det noe erotisk inne i meg....skulle ønske det ikke var sånn. For det er ikke helt sunt, men synes det er så deilig når jeg skal onanere. Det setter prikken over i'en... :D Røyker ikke til vanlig da, så det hjelper jo litt.

[

Har det på samme måte. Røyker ikke til vanlig, men blir dødskåt hvis jeg røyker mens jeg onanerer. Lenge siden sist nå.. dessverre - eller kanskje ikke - vil ikke bli avhengig.

Ellers så tenner jeg jeg på damer med skinnende nylon strømper / strømpebukser og høye heler. Tror dette er en av de vanligste fetishene blant menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ståpikk

jeg tenner helt sykt på bæsj og trær liksom. vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg når jeg er i skogen. pleier å putte avføringen min i fryseren og tilfredsstille meg med det. er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steganoz69

Dette er ikke en fetish! :)

Men er dette det da?

hva som tenner meg er bukser som glir litt opp i vaginasprikken, så jeg ser konjekturen av den. Det er så ekstremt opphissende.

Videre har jeg sex nesten 1 gang i døgnet med dama, men jeg har sånne drifter at jeg nesten blir gal. Jeg onanerer ikke for de legger en demper på sex-lysten og de er ikke bra for noe forhold.

Men mange ganger drømmer jeg om å bli kidnappet av gjerne 2 kvinner for å være sexslaven deres, men også allt annet som venn, elskling og allt annes som er i et normalt godt forhold. Da hadde jeg fått så mye sex at de hadde holdt eller en kvinne med like sterke behov som meg selv. Leve ut sexualiteten til 100% Videre kunne jeg gjerne blitt satt i kyskhets enhet. Ikke for å nekte meg sex eller være dominant, men for å gjøre følelsen av tilhørighet ennå sterkere. En slags utvidelse av ringen på fingen.

Er ikke satt i lås, men onanerer ikke. Synd at så mange menn ødelegger både sitt eget og damas sexliv gjennom å tilfredstille seg selv hele tiden.

Endret av Steganoz69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fetish, men gubben har det i hopetall. Avklipte-shorts fetish en stund, så går det over i lakk og lær fetish, så sko-fetish. Vet ikke i hvor stor grad det kan regnes som en fetish da egentlig. Derimot så har han en stadig tilbakevendende fetish for badedrakter av 80- tallstypen. Den med de ekstremt høye skjæringene i hoftene. Ifølge han selv en meget uvanlig fetish å ha. Han samler også på bilder av typen, leser om emnet, husker internettadresser og modellnavn. Ser han en badedrakt i butikken så må den kjennes på. Persolig tror jeg han har lyst til å bruke det selv, men dette benekter han. Den kan forsvinne litt til tider, men dukker alltid opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner selvfølgelig på hele mannen, men er det ett sted som jeg virkelig digger, så er det nakken! Jeg blir sykt kåt av å se en mann ta seg på nakken, og han liker å utnytte det til sitt beste. Synes det er digg å bare ta på nakken, å klø på den med hendene osv, best å holde den når han kysser meg/har sex med meg, mmm!

Jeg vet, det er ganske sært, men sånn er det nå bare. Oppdaget den fetisjen da jeg var 15 år gammel, altså for 3 år siden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fetish, men gubben har det i hopetall. Avklipte-shorts fetish en stund, så går det over i lakk og lær fetish, så sko-fetish. Vet ikke i hvor stor grad det kan regnes som en fetish da egentlig. Derimot så har han en stadig tilbakevendende fetish for badedrakter av 80- tallstypen. Den med de ekstremt høye skjæringene i hoftene. Ifølge han selv en meget uvanlig fetish å ha. Han samler også på bilder av typen, leser om emnet, husker internettadresser og modellnavn. Ser han en badedrakt i butikken så må den kjennes på. Persolig tror jeg han har lyst til å bruke det selv, men dette benekter han. Den kan forsvinne litt til tider, men dukker alltid opp igjen.

Du får kjøpe han en slik:

http://www.mymccrearyhomesucks.com/images/floozies-borat.jpg

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

S/M, alt som er tettsittende, + UV! Men det tør jeg ikke si til noen andre enn dere her på KG, at UV-reaktive farger trigger galskapen i meg og jeg blir kinda in the mood for love håhå! Øy, alle de tre kombinert, nam nam! Jeg må ha en alvorsprat med mannen angående dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Men er dette det da?

hva som tenner meg er bukser som glir litt opp i vaginasprikken, så jeg ser konjekturen av den. Det er så ekstremt opphissende.

Videre har jeg sex nesten 1 gang i døgnet med dama, men jeg har sånne drifter at jeg nesten blir gal. Jeg onanerer ikke for de legger en demper på sex-lysten og de er ikke bra for noe forhold.

Men mange ganger drømmer jeg om å bli kidnappet av gjerne 2 kvinner for å være sexslaven deres, men også allt annet som venn, elskling og allt annes som er i et normalt godt forhold. Da hadde jeg fått så mye sex at de hadde holdt eller en kvinne med like sterke behov som meg selv. Leve ut sexualiteten til 100% Videre kunne jeg gjerne blitt satt i kyskhets enhet. Ikke for å nekte meg sex eller være dominant, men for å gjøre følelsen av tilhørighet ennå sterkere. En slags utvidelse av ringen på fingen.

Er ikke satt i lås, men onanerer ikke. Synd at så mange menn ødelegger både sitt eget og damas sexliv gjennom å tilfredstille seg selv hele tiden.

Jeg tror du er en mann av den uvanlige sorten, om det er sant at du ikke masturberer! Men da må du vel iallefall ha noen som kan fylle sexbehovet ditt til enhver tid, så du ikke renner over?? :)

Synes ikke det du beskrev her høres ut som fetisher, men som fantasier. Fetish for cameltoe derimot, kan jo alltids være noe, men det spørs helt hvor tent eksakt du blir og hvor mye det betyr for deg.

De med skikkelige fetisher er oftest litt avhengig av å få oppfylt fetishen sin veldig ofte.

Jeg var sammen med en som hadde bleie-fetish.. Det var spesielt!

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Digger massive mengder massasjeolje. Er så digg å se hvordan lyset reflekteres, og alt på kroppen blir framhevet. I tillegg følelsen av å skli inntil hverandre. Fantastisk deilig, og tidvis upraktisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror du er en mann av den uvanlige sorten, om det er sant at du ikke masturberer! Men da må du vel iallefall ha noen som kan fylle sexbehovet ditt til enhver tid, så du ikke renner over?? :)

Synes ikke det du beskrev her høres ut som fetisher, men som fantasier. Fetish for cameltoe derimot, kan jo alltids være noe, men det spørs helt hvor tent eksakt du blir og hvor mye det betyr for deg.

De med skikkelige fetisher er oftest litt avhengig av å få oppfylt fetishen sin veldig ofte.

Jeg var sammen med en som hadde bleie-fetish.. Det var spesielt!

Hunter Lady: Liker å følge det du skriver - du virker så forfriskende liberal på området :) Men denne kjæresten din med bleie-fetisj... var det slik at selv du møtte veggen? At det ble for spesielt?

Er nemlig bleiefetisjist selv (ikke AB, bare DL) så jeg blir litt nysgjerrig. Har levd med det så lenge at jeg nesten glemmer at det er spesielt... inntil jeg får tenkt meg litt om :)

Var det slik at du ikke kunne tenne på ham når han hadde på seg bleier? Synes du han så latterlig ut, liksom? Eller var det han som ikke kunne tenne uten bleier... eller måtte du bruke bleier for han skulle tenne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig atletiske slanke menn i slitte jeans og svart t skjorte. Og så må han være høy og mørk med markerte ansiktstrekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hunter Lady: Liker å følge det du skriver - du virker så forfriskende liberal på området :) Men denne kjæresten din med bleie-fetisj... var det slik at selv du møtte veggen? At det ble for spesielt?

Er nemlig bleiefetisjist selv (ikke AB, bare DL) så jeg blir litt nysgjerrig. Har levd med det så lenge at jeg nesten glemmer at det er spesielt... inntil jeg får tenkt meg litt om :)

Var det slik at du ikke kunne tenne på ham når han hadde på seg bleier? Synes du han så latterlig ut, liksom? Eller var det han som ikke kunne tenne uten bleier... eller måtte du bruke bleier for han skulle tenne?

Jeg var den som brukte de.

Hva er AB og DL? jeg var sammen med han en god stund, men satte meg aldri skikkelig inn i det.

Han tente nok på tanken av å ha de på selv, noe han også prøvde seg på noen ganger, men det fikk jeg fullstendig avsmak av. Jeg mista tenninga på et blunk. Han klarte å tilfredstilles nok når jeg brukte de, og vi hadde selvsagt også sex uten, men når bomba først var ute, så ville han jo naturligvis at jeg skulle ha de på meg ofte. Han tente også på at jeg hadde de på under klær og at jeg gikk med de offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var den som brukte de.

Hva er AB og DL? jeg var sammen med han en god stund, men satte meg aldri skikkelig inn i det.

Han tente nok på tanken av å ha de på selv, noe han også prøvde seg på noen ganger, men det fikk jeg fullstendig avsmak av. Jeg mista tenninga på et blunk. Han klarte å tilfredstilles nok når jeg brukte de, og vi hadde selvsagt også sex uten, men når bomba først var ute, så ville han jo naturligvis at jeg skulle ha de på meg ofte. Han tente også på at jeg hadde de på under klær og at jeg gikk med de offentlig.

AB = Adult Baby... man tenner på å være liten, snakke og oppføre seg barnslig, bruke baby/barneklær etc. Ofte kombinert med underkastelse. DL = Diaper Lover... man tenner på å ha på seg bleier, og se andre i bleier. Det er kanskje ikke så veldig voksent det heller, men man assosierer seg i alle fall ikke med noen barnerolle. Ofte omtales fetisjen under samleforkortelsen ABDL, noe jeg synes er litt corny da det eneste man egentlig har felles er bleiene.

Ellers forstår jeg godt din forhenværende at han likte å se deg i bleier. Han syntes sikkert det var fint i kombo med hunterstøvlene dine og :). At du ikke likte at han brukte bleier selv, vil jeg anta var vanskelig for ham på sikt. Det hadde det i alle fall vært for meg.

Joa... ganske weird. Jeg ser det lett når jeg har det på skjermen foran meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...