Vannmelon Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2361 Del Skrevet 31. mars 2008 En uke til og så er det jobb igjen. Hvor har tiden blitt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. mars 2008 #2362 Del Skrevet 31. mars 2008 det samme lurer jeg jeg på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. april 2009 Forfatter #2363 Del Skrevet 13. april 2009 Oj... Er det over et år siden jeg har vært her inne? De søte små blir jo snart to år, jo, og jeg var her før de i det hele tatt fylte ett. Sånn kan det gå... Livet ble hakket mer slitsomt etterhvert som de ble eldre og begynte i barnehage og sånn. Utrolig hvordan to sånne på død og liv skal løpe i hver sin retning. Eller bite og slå hverandre. Eller skifte bleie på hverandre. Eller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. april 2009 #2364 Del Skrevet 13. april 2009 Så koselig å se deg her igjen, Vannmelon! Jeg lurte på hvor du hadde blitt av.. Godt å lese at det står bra til hos dere. Vil tro at det er nok å henge fingrene i med to (nesten) toåringer! Synes nesten det er nok med bare én ettåring jeg, så jeg kan jo bare forestille meg. *fniser av å se for meg synet av to små som skal skifte bleie på hverandre* Elelrs håper jeg at det ikke går ett år til før du er innom igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå