Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for alle gratulasjoner :)

Her var det nytt oppsett siden sist, jo.

Nå nærmer det seg jul, og her ser det ut som et katastrofeområde. Det var forsåvidt greit nok før vi hadde godterilagedag i helga, men nå er det ikke bra. Orket ikke rydde søndag kveld, og jeg skulle ta det i går, men da var jeg så hanglete og trøtt at jeg sovnet midt på dagen, og i og med at jeg skulle bort på kvelden, forsvant det prosjektet. Får ta det i dag. Men - det var ei jente som fikk kose seg vedsidenav mamma'n sin under siestaen i går, da, så hun var vel strålende fornøyd.

I natt våknet ei av jentene i fire-tiden. Det skjer jo ikke lenger. Prøvde i det lengste å roe ned, men da hun også vekket søsteren sin, kapitulerte vi og ga melk. Hun fikk sin andre tann, så antar at det var det som plaget henne.

Nå har vi vært på helsestasjonen for å gi den sprøyta hun ene manglet, så nå er de i rute begge to. Det var en sprøyte som alle barn gråter av, sa helsesøster, men her var det ei som ikke foretrakk en mine. Helsesøster så helt forskrekket ut, og fortalte at det var den første hun hadde vært borti som ikke gråt av den vaksinen. Jeg antar at hun er så vant til å bli stukket etter diverse blodprøver og venefloner at hun ikke reagerer så veldig lenger.

Ellers har vi funnet ut hvordan skuffene virker, så den nederste skuffen er nå jentene sin, med dertil egnede kjøkkenredskaper. Mannen er litt fortvilet, for nå forsvinner jo sleivene og risskjeene hans dit :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink: Gøy med nysgjerrige barn da... Forresten gruer jeg meg litt til lillesmile skal ta skuffene våre for vi har så lite kjøkken og trenger sårt den plassen vi har....

Ønsker deg en riktig god jul med dine! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til dere som har vært innom med julehilsner - og alle andre også. Nå tror jeg at jeg har vært innom alle dere også. Håper det i hvertfall.

Nå er det sånn nogenlunde ryddig her, og julepynten er funnet fram. Vi fant alt, tror jeg, muligens med unntak av det teppet som skal vær eunder juletreet, men gadd ikke lete mer etter iherdig leting og balansegang på loftet for å finne juletrefoten. Som mannen sa - det var det viktigste. I morgen er det vasking og pynting, og så kan jula bare komme. Forhåpentligvis med like mye rim som det har vært hittil, evt snøen som kom i dag.

:nissegutt::nisse::tree::tre::kalle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...