Vannmelon Skrevet 22. november 2007 Forfatter #2281 Del Skrevet 22. november 2007 Selvfølgelig skal man være stolt uansett. Helt enig med deg. Det er en stor oppgave man har klart seg igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. november 2007 #2282 Del Skrevet 22. november 2007 Så bra at både du og tvillingene er bra da. Og man kan da fint leve med bare en nyre også Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. november 2007 #2283 Del Skrevet 22. november 2007 Så fint å lese at jenta er friskmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. november 2007 Forfatter #2284 Del Skrevet 25. november 2007 Vil :søvn: ... Mannen bråker! Vet ikke hvor mange ganger jeg har dyttet i han. Er en seng på jentenes rom og, men de bråker vel ikke rent lite om natta de heller. Straffen for at jeg sov så godt natt til i går, tenker jeg - mannen var på julebord, så han overnattet på hotell. Jeg hadde vært på noen andre greier, så mamma og pappa hadde jentene natta over. Sov fra ett-tida til seks, til ni og til halv elleve. Jaja. Om et par timer våkner jentene for å få mat, og da kan mannen få ta det mens jeg sover litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. november 2007 Forfatter #2285 Del Skrevet 25. november 2007 Prøvde å legge meg igjen. Hver gang jeg nesten sovner, er det noen som begynner å bråke. Aaaargh! Prøvde å snike meg inn til jentene, men er så mye i senga der, og de begynte å vri veldig på seg, så ga opp det prosjektet. Sofaen er kanskje neste steg? Lenestolen? Trøtt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. november 2007 #2286 Del Skrevet 25. november 2007 Stakkar deg!!!! Ikke noe godt når mannen snorker!!! Håper du fikk sove litt etterpå. Og så flott at jentene dine er friske!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. november 2007 #2287 Del Skrevet 25. november 2007 Huff. Snorking er så irriterende! Du får kjøpe noe på apoteket til han. Eller til deg selv... Øreplugger er fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. november 2007 #2288 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg må si jeg er glad jeg har en mann som ikke snorker ja... Jeg er nemlig veldig var for lyder om natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. november 2007 #2289 Del Skrevet 27. november 2007 Hei, koselig å lese litt her inne hos deg igjen. Kjenner godt til det med lyder når en skal sove! Håper det løser seg! Ha en fortsatt flott uke! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 29. november 2007 Forfatter #2290 Del Skrevet 29. november 2007 Hehe. Heldigvis er det ikke så ofte jeg holdes våken om natta. Er bare så slitsomt. Annerledes enn hvis barna våkner og jeg må være oppe med dem, for da har det en misjon. Nå har hun som bare gikk bakover begynt å gå forover og. Eller gå og gå... krype, er det vel de gjør. Så det i morges, og da hun klarte det var hun tydelig stolt. Lå og sprellet noe voldsomt samtidig som hun kom med gla'lyder. Hos hun andre har den første tanna såvidt brutt igjennom. Den syns ikke, men kjenner at det er skarpt nedi der. Så store de blir... Sju måneder i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. november 2007 #2291 Del Skrevet 29. november 2007 Grattis med 7 måneder. Herregud som tiden har flydd Mannen min snorker også innimellom, og selvfølgelig mest rett etter at jeg har amma snuppa på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. november 2007 #2292 Del Skrevet 29. november 2007 Spennende dager her inne skjønner jeg! Kryping og tenner. Store øyeblikk. Blir spennende å se om hvem som blir først til å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. november 2007 #2293 Del Skrevet 29. november 2007 7 mnd! Tiden flyr jo. Jentene dine begynner å bli stooore jo. Føles som du akkurat var på UL og kom tilbake hit lettere sjokkskadet og fortalte at det var to(!) bebiser i magen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #2294 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja, mye som skjer, og tida flyr virkelig. I morgen er det fire måneder til jeg skal tilbake på jobb. Med tanke på at jeg har vært hjemme et år, føles det utrolig kort, og jeg både gleder meg og gruer meg. Gruer meg fordi jeg gjerne vil være så mye sammen med jentene mine som mulig, gleder meg fordi det blir godt å komme litt ut av den lille permisjonsboblen min og ta del i det "ordentlige" livet igjen. Var innom på jobb i dag (hadde barseltreff der med en annen kollega med barn) og skal på julebord i morgen. Nå skal jeg bare kose meg med jentene de siste månedene. Og jeg skal jo ha ferie til sommeren, så blir ikke sååå lenge på jobb før jeg skal ha fri igjen. Og - unner mannen litt tid sammen med de søte små også. Håper bare de ikke gjør så mange "første gang - ting" mens jeg ikke er der, men det kan man jo risikere når de har barnevakt også. I dag klarte jeg å dunke hodet til den ene jenta igjen - samme som alltid, selvfølgelig. Stakkars liten. Får så dårlig samvittighet, men så lenge hun gråter får jeg satse på at det går bra. Tror ikke det er så hardt, men likevel. Skal jo ikke gjøre sånt. Tror det går litt for fort i svingene noen ganger. Håper hun ikke mister for mange hjerneceller. De har ganske forskjellig uttrykk i ansiktet, særlig på bilder :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #2295 Del Skrevet 6. desember 2007 7 mnd! Tiden flyr jo. Jentene dine begynner å bli stooore jo. Føles som du akkurat var på UL og kom tilbake hit lettere sjokkskadet og fortalte at det var to(!) bebiser i magen din. Det er faktisk ett år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. desember 2007 #2296 Del Skrevet 6. desember 2007 Høres skummelt ut å gå tilbake på jobb. Jeg har jo jobbet siden Tiny var 3 uker gammel, men jeg har jo vært hjemme hele tiden da. Skal dere ha de i barnehagen da eller? Lurer på om jeg vil ha han i barnehagen en eller to dager i uka for et par timer for å få litt fri til å jobbe. Hvordan går det med krypingen? Har hun kommet seg lengre frem nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #2297 Del Skrevet 8. desember 2007 Skummelt, ja, kanskje. Føler jeg er litt ute av ting etter så lang tid hjemme. Men går vel greit. Kjempekoselig de gangene jeg ser kollegene igjen, da, som på julebordet. Men jeg er imponert over deg som har jobbet så lenge, Mrs N. Vi har søkt om barnehageplass, men først til høsten. Mannen skal være hjemme litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #2298 Del Skrevet 8. desember 2007 Hurra for meg som fyller mitt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. desember 2007 #2299 Del Skrevet 8. desember 2007 Har du bursdag? Gratulerer med dagen da! :juhu: :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. desember 2007 #2300 Del Skrevet 8. desember 2007 Næmmen!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå