Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Da har jeg pakket sykehusbag igjen..Denne gangen er det ikke fullt så gøy å skulle dra på sykehuset. Klær, håndklær, bøker, ting og tang til meg, og noe til vesla i tilfelle det ikke er så mye sånt til utlån på sykehuset. Har tatt noen pysjer, for tenker at det sikkert er mest behagelig for henne. Mangler det noe, får pappaen komme med nytt. Han skal vel uanset være der litt han og. Pakket til den andre jenta vår har vi også gjort, hun skal være hos bestemoren sin, som har tatt fri fra jobb et par dager, på dagen mandag og tirsdag i hvertfall, og så får vi se. Spent nå! Og gruer til operasjonen på tirsdag...

Alle koselige ting jeg skulle gjøre den kommende uka er satt på vent, og så får vi håpe at den lille jenta vår kommer seg fort, og blir helt frisk etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for lykkeønskninger. Operasjonen ble utsatt til i dag tidlig pga plassmangel på overvåkningen, men nå er det heldigvis over. Operasjonen gikk visst som planlagt, hun er ute av oppvåkningen og inne på et overvåkningsrom på avdelingen. Det var ikke noe gøy, men nå satser vi på at hun gror fint sammen og at hun ikke får noe mer trøbbel. Har funnet ut at legene måtte sette henne sammen riktig, etter at jeg hadde feilkonstruert henne en liten smule...

Var vondt å gi henne fra seg, og det var en stor lettelse da jeg fikk beskjed om at alt var over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønskninger. Operasjonen ble utsatt til i dag tidlig pga plassmangel på overvåkningen, men nå er det heldigvis over. Operasjonen gikk visst som planlagt, hun er ute av oppvåkningen og inne på et overvåkningsrom på avdelingen. Det var ikke noe gøy, men nå satser vi på at hun gror fint sammen og at hun ikke får noe mer trøbbel. Har funnet ut at legene måtte sette henne sammen riktig, etter at jeg hadde feilkonstruert henne en liten smule...

Var vondt å gi henne fra seg, og det var en stor lettelse da jeg fikk beskjed om at alt var over.

Beklager,men :ler: Det var en morsom måte og si det på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen :hoppe:

Det ser ut til at operasjonen har gått etter planen. Vi har en kontroll om to måneder, og etter det håper jeg vi er ferdig med sykehus. Var masse hyl og skrik da vi kom hjem. Jeg måtte bære lille frøken pasient rundt på armen hele tiden, og da begynte søsteren å herme også. Så da satt jegh er og ventet på at pappaen deres skulle komme fra butikken så han kunne avlaste. Vi puttet i henne en paracet, og la begge til å sove - var nok kjempetrøtte begge to, for hadde smaaaaale øyne. Og nå sover de så søtt så. Før de sovnet så det riktignok ut til at hun som hadde vært hjemme ba søsteren om å holde fred. Hun så på søsteren og ropte ut en gang, mens søsteren gråt og gråt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovingen gikk over all forventning for begge to, men koseklutene jeg kjøpte en liten stund før sykehusoppholdet, ble nok redningen. De putter ansiktene inni dem, og sovner. Hun som var på sykehuset la den også over ansiktet for å sovne noen ganger - tror det var mange inntrykk. Jeg lirket den vekk fra nesa hennes etter at hun hadde sovnet sånn at hun skulle få puste. Hun ble blå en gang under sykehusoppholdet (veldig vondt og påfølgende blodtrykksfall), og en gang holdt.

Nå tenker jeg at vi legger dem i hver sin seng om natta, og så får de heller ligge sammen om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her hadde det skjedd masse sidan sist eg smugles, så no måtte eg berre "stå fram" :)

Ein god :klem: til heile melon-familien! Flinke småjenter som har vore adskilt i nokre dagar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...