smile Skrevet 28. august 2007 #2001 Del Skrevet 28. august 2007 Så heldige dere har vært!!! En blir liksom bare enda mer glad og begeistret for at det har gått bra da! Vi har også akkurat begynt med str.62 og hun fyller den godt ut allerede. :rødme: Så de tar smokken allerede? Gøy å høre om utviklingen til de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2002 Del Skrevet 28. august 2007 Vi begynner med grøt til helga, tenkte vi. Store jentene... Nå har vi fått operasjonsdato for den ene lille jenta vår. Det ble visst til at vi må operere nå for å prøve å opprettholde nyrefunksjon. Stakkars liten Håper bare hun blir helt frisk da, og slipper antibiotika og sånn videre. Og at hun da slipper en større operasjon senere... Huff.. Har ikke lyst til å legge henne under kniven, men samtidig er det vel det som er nødvendig. Blir vel litt klokere når vi får snakke med ekspertene på området. Nå har jeg ei jente på fanget mens jeg skriver. Kjempespennende å se på fingrene mine på tastaturet Men... Har vært hjemme i en halvtime, og skal ut døra om halvannen, så får vel gjøre det osm skal gjøres. Sliten, men har lovt å komme i bursdagsselskap, så får vel gjøre det da, skal jeg unngå å få en farmor og en tante som hadde gledet seg til å se jentene på nakken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2003 Del Skrevet 28. august 2007 Var på barseltreff på helsestasjonen i dag, og fikk se film om barns utvikling fra null til femten mnd. Ser ut til at disse er der de skal være, så har nok tatt godt igjen "det fortidligfødte". Smile - De prøver å ta smokken, men får det ikke helt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. august 2007 #2004 Del Skrevet 28. august 2007 Håper operasjonen går bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2005 Del Skrevet 28. august 2007 Har vært hjemme en times tid. Bursdagselskap er gøy... God kake, i hvertfall Koselig å se at tanta til jentene koste seg masse med dem - hun har ikke sett dem så mye. Men svigers blir jeg litt stressa av der hun absolutt skal holde barna for så å _skulle_ gi dem videre til noen andre før hun krever å få dem tilbake igjen rett etterpå... Stakkars små jenter får jo ikke noe ro. Hun er veldig glad i dem, da, og veldig stolt - det syns jo, men bare på en litt gal måte... Kjenner jeg tar i meg enkelte ting, men bør nok bli flinkere til å si ifra. Har begynt å ta med pysj når jeg vet vi skal være borte fram imot leggetid. Bare å mate og ta på pysj der vi er, og så er det bare å putte dem i seng når vi kommer hjem. Da har de som regel sovnet i bilen. *Lader opp til å vaske og koke flasker* (dvs sette på oppvaskmaskina med de fleste flaskene, men vaske nok til at det holder til i morgen for hånd). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2006 Del Skrevet 28. august 2007 Håper operasjonen går bra da! Jeg og Gruer meg! Og det må jeg gjøre en hel måned. Håper det ikke er en altfor risikofylt operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2007 Del Skrevet 28. august 2007 Impala blir jo snart mamma Kjenner faktisk at det rasler i eggstokkene allerede, selv om jeg har to små, skjønne jenter. Vil definitivt ha fler, men ikke før om et par-tre år, kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. august 2007 #2008 Del Skrevet 28. august 2007 Huff, stakkars tulla som må opereres. Men dte går helt sikkert bra, og er nok værst for mamma og pappa tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2009 Del Skrevet 28. august 2007 Ja, hun vet jo ingenting om hva som skal skje, og kommer til å glemme det igjen etterpå, så sånn sett er det greit at det kommer nå. Men håper hun får bli på sykehuset noen dager etterpå slik at de kan passe på henne - hun kan jo ikke si ifra om noe er galt, og at vi får bli der sammen med henne. Vet hun kommer til et bra sykehus med høy ekspertise. Og så håper jeg at hun ikke får for vondt etterpå. Og at vi får snakke med kirurgene først sånn at vi vet litt mer. Venter bare på brev nå, kanskje det står mer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2010 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg må bli flinkere til å si ifra at ingen får behandle mine to jenter som levende dokker... Plager meg selv med det nå. Sitter jo stadig med hjertet i halsen når enkelte ordner og styrer med dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. august 2007 #2011 Del Skrevet 29. august 2007 Ikke noe gøy når sånne små må opereres. Minste nevøen min ble operert da han var 1 1/2, da var det veeeeldig kjedelig å måtte ligge spent fast i sengen i 1 uke etterpå Dere må jo selvfølgelig få lov til å være med hvis hun skal bli der noen dager. Når er det operasjoen er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. august 2007 #2012 Del Skrevet 31. august 2007 Håper operasjonen går bra da, de er så små og sårbare, så skjønner godt du gruer deg Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 31. august 2007 Forfatter #2013 Del Skrevet 31. august 2007 Operasjonen er 3. oktober. Jeg og mannen skal sette oss ned i helga og finne ut hva vi ønsker å vite nå, og ta en telefon. Blant annet er det ikke lov med søsken der, men vi må spørre om vi kan få et unntak i hvertfall på dagtid i forhold til at de er tvillinger. Har prøvd å skille dem om natta en gang før, og det gikk ikke, så er spent på hvordan det skal gå. Tror vi må samsove med hver av dem hvis det er mulig... De blir mer og mer knyttet til hverandre, så bør kanskje bruke litt tid på forhånd til å skille dem litt? De roer seg veldig når de kommer sammen. Vanskelig det der. Får høre om de har noe erfaring med tvillinger, eller høre med tvillingforeldreforeningen, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2007 #2014 Del Skrevet 31. august 2007 Skulle tro at de må kunne tøye reglene litt når de er tvillinger. Håper det ordner seg ellers må dere kanskje øve litt på å la dem sove hver for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. september 2007 Forfatter #2015 Del Skrevet 1. september 2007 Nå har småfrøknene fått grøt for første gang! De koste seg fælt, de, og spiste mer enn den anbefalte ene teskjea. Ble vel en fem-seks på hver, tenker jeg. En av dem drakk melk etterpå og, noe hun andre nektet, og nå ligger hun på fanget til pappaen sin og gråter. Hvorfor vet vi ikke. Enten er hun mer sulten selv om hun ikke vil ha melk, eller så har hun kanskje litt vondt i magen sin? Mamma'n og pappa'n til jentene filmet, fotograferte og matet om hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. september 2007 #2016 Del Skrevet 1. september 2007 Det kan jo hende at hun fikk litt vondt i magen, men det er sikkert bare å prøve på nytt. Skjer det samme med samme mengden grøt så må du jo heller gi henne litt mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. september 2007 Forfatter #2017 Del Skrevet 1. september 2007 Skulle tro at de må kunne tøye reglene litt når de er tvillinger. Håper det ordner seg ellers må dere kanskje øve litt på å la dem sove hver for seg? Må nok øve, ja. Prøve å gi dem hver sin bamse, kanskje. Jo mer jeg tenker på det, jo mer overbevist er jeg om at de ikke får sove sammen uansett. Jenta skal opereres, og det er vel ikke så lurt at søsteren ligger og sparker henne i operasjonssåret etterpå. Håper i hvertfall at de får komme sammen litt på dagtid. Det kan jo hende at hun fikk litt vondt i magen, men det er sikkert bare å prøve på nytt. Skjer det samme med samme mengden grøt så må du jo heller gi henne litt mindre Det var nok ikke magen. Jeg begynte å se på klokka og fant ut at de ikke hadde sovet på mange timer. Hun var stuptrøtt, stakkars Går helt i surr, jeg, de dagene jeg ikke har det fulle og hele ansvaret selv... I tillegg er det sjeldent jentene sovner hvis de ligger på armen, f.eks. De trenger gjerne å bli lagt i en seng eller vogn for å sovne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. september 2007 Forfatter #2018 Del Skrevet 1. september 2007 Mannen er på jobb igjen, jeg sitter her og spiser yoghurt naturell med flytende honning. Ganske så godt, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. september 2007 #2019 Del Skrevet 1. september 2007 Gleder meg til vi skal gi Knerten mat. Ble det mye gris? Tenk at vi har fått så store bebiser allerede.Synes ikke det er lenge siden vi testet positivt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. september 2007 #2020 Del Skrevet 1. september 2007 Hei hei Så gøy at jentene har fått grøt. Kan tenke meg de likte det ja De er så søte når de gaper så hjertelig når en skal mate de Håper dere finner en ordning på sovingen til jentene. Det ordner seg nok. Det er jo en drøy måned til operasjonen enda Ha fortsatt fin helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå