Gjest Frysepulver Skrevet 25. april 2007 #1501 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg tipper 7. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. april 2007 #1502 Del Skrevet 25. april 2007 Ser ut som om Angelou og jeg har samme tanker om fødedatoer, for nå har vi tippet likt om både deg og Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. april 2007 #1503 Del Skrevet 25. april 2007 mmmm, den eplekaka hørtes god ut må testes ut snart! jeg tipper 8.mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 26. april 2007 Forfatter #1504 Del Skrevet 26. april 2007 Da fikk jeg telefon fra riksen om jeg kunne komme inn i dag, for ellers var det så fullt der... Godt jeg har fri og ingen store planer annet enn et besøk. Vet uansett hva jeg prioriterer. Blir spennende å se hva de sier om dette nyrebekkenet. Nå må jeg bare finne ut hvor lang kjøretid jeg må beregne + at jeg visstnok må gå opp en lang bakke, sånn at jeg må legge inn tid til deg og. Puster som en hval når jeg er ute og går sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 26. april 2007 Forfatter #1505 Del Skrevet 26. april 2007 Forresten... 35 uker Håper de holder seg der til minst 37 fullgåtte uker, da tror jeg ikke de regnes som premature lenger. Det er ikke lenge, bare to uker til Men vil de bli til termin, er det greit det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. april 2007 #1506 Del Skrevet 26. april 2007 Gratulerer med 35 uker da! Og kaka høres veldig namme ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. april 2007 #1507 Del Skrevet 26. april 2007 Gratulerer med 35 uker, vennen. Etter uke 37 regnes de ikke som premature lengre nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. april 2007 #1508 Del Skrevet 26. april 2007 Hun med mindre mage enn deg hadde vel sikkert ikke to inni der da Må jo bli tungt vil jeg tro? Håper det er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. april 2007 #1509 Del Skrevet 26. april 2007 for 35 uker!!! Det stemmer at de ikke er premature etter 37 uker ja! Er spent på å høre hvordan nr. 2 har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. april 2007 #1510 Del Skrevet 26. april 2007 35 uker! hvordan gikk det på riksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. april 2007 #1511 Del Skrevet 27. april 2007 35 uker Spent på å høre hvordan det gikk med deg Jeg tipper 9 mai jeg det er det som er dagen, vettdu. Ha en strålende helg, og ta godt vare på deg selv nå stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. april 2007 #1512 Del Skrevet 27. april 2007 Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. april 2007 #1513 Del Skrevet 27. april 2007 Sladriser har ikke hørt noe??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. april 2007 Forfatter #1514 Del Skrevet 27. april 2007 Flott... Nå hadde jeg skrevet masse, også kom jeg bort i en eller annen hurtigtast som tok bort alt... En gang til. Gikk greit på riksen - flinke leger. Det er utvidet nyrebekken på den ene nyra til den ene tvillingen, så må følges opp etter fødselen. Først da finner de ut om det kan gå tilbake av seg selv eller om det trengs en liten operasjon. Skal tilbake for oppfølgingstime på riksen om to og en halv uke, og så får vi se hva de sier da. Ikke veldig alvorlig enda, men h*n blir nok satt rett på antibiotikakur for å unngå urinveisinfeksjon. Foreløpig kan jeg få føde som planlagt på A-hus. En time tok ultralyden, og to leger, blant dem en spesialist, vurderte alt. Gjorde litt vondt, for den som skulle sjekkes drev og gjemte seg bak den andre og langt ned i bekkenet mitt... De ga opp å sjekke gjennomstrømning gjennom navlestrengen, for den var godt gjemt. Den andre tvillingen ligger glimrende til, og vi fikk se et skikkelig fint bilde av ansiktet Nå har jeg vært oppom på jobb. I noen timer, faktisk. Koselig det. Måtte jo gi kollegene mulighet til å bli fascinert enda en gang. I tillegg kom en av kollegene innom med sin nyfødte, så da var lykken komplett der. Koselig å bli så godt mottatt på jobb, da. Viser at man har kolleger som setter pris på en Tar en dagbokrunde litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. april 2007 #1515 Del Skrevet 27. april 2007 Godt å høre fra deg og dere!!! Og at alt ser ut til å gå bra. Hvis ikke hadde vel legene også stresset litt mer, men du virker jo rolig selv også og det er bra! Så hyggelig med jobben da. Det betyr ganske mye å trives Ha en super helg i finværet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. april 2007 #1516 Del Skrevet 27. april 2007 Ny kontroll om 2 og en halv uke Jeg tror nå du har født innen det da... Imponert over hvor lett du tar denne tvillinggraviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. april 2007 #1517 Del Skrevet 28. april 2007 så bra at alt gikk fint på riksen! nå er det jo ikke lenge igjen, så jeg sender en PM med mobilnummeret mitt. må ta litt ansvar som reservesladris ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. april 2007 #1518 Del Skrevet 28. april 2007 Tenk at nå er du på sykehuset. Håper du får en fin og grei fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. april 2007 #1519 Del Skrevet 28. april 2007 tenk at du havnet på sykehuset før jeg rakk å sende nummeret mitt! godt at hovedsladris Frida Frosk sto parat lykke-lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. april 2007 #1520 Del Skrevet 28. april 2007 Jippi!! SÅ spennende dette er! Ønsker deg lykke til vennen, og jeg tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå