Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da fikk jeg telefon fra riksen om jeg kunne komme inn i dag, for ellers var det så fullt der... Godt jeg har fri og ingen store planer annet enn et besøk. Vet uansett hva jeg prioriterer. Blir spennende å se hva de sier om dette nyrebekkenet. Nå må jeg bare finne ut hvor lang kjøretid jeg må beregne + at jeg visstnok må gå opp en lang bakke, sånn at jeg må legge inn tid til deg og. Puster som en hval når jeg er ute og går sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...

35 uker :gravid:

Håper de holder seg der til minst 37 fullgåtte uker, da tror jeg ikke de regnes som premature lenger. Det er ikke lenge, bare to uker til :overrasket: Men vil de bli til termin, er det greit det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun med mindre mage enn deg hadde vel sikkert ikke to inni der da :) Må jo bli tungt vil jeg tro?

Håper det er bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 35 uker :hoppe:

Spent på å høre hvordan det gikk med deg :)

Jeg tipper 9 mai jeg :Nikke: det er det som er dagen, vettdu. ;)

Ha en strålende helg, og ta godt vare på deg selv nå

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott... Nå hadde jeg skrevet masse, også kom jeg bort i en eller annen hurtigtast som tok bort alt...

En gang til.

Gikk greit på riksen - flinke leger. Det er utvidet nyrebekken på den ene nyra til den ene tvillingen, så må følges opp etter fødselen. Først da finner de ut om det kan gå tilbake av seg selv eller om det trengs en liten operasjon. Skal tilbake for oppfølgingstime på riksen om to og en halv uke, og så får vi se hva de sier da. Ikke veldig alvorlig enda, men h*n blir nok satt rett på antibiotikakur for å unngå urinveisinfeksjon. Foreløpig kan jeg få føde som planlagt på A-hus. En time tok ultralyden, og to leger, blant dem en spesialist, vurderte alt. Gjorde litt vondt, for den som skulle sjekkes drev og gjemte seg bak den andre og langt ned i bekkenet mitt... De ga opp å sjekke gjennomstrømning gjennom navlestrengen, for den var godt gjemt. Den andre tvillingen ligger glimrende til, og vi fikk se et skikkelig fint bilde av ansiktet :)

Nå har jeg vært oppom på jobb. I noen timer, faktisk. Koselig det. Måtte jo gi kollegene mulighet til å bli fascinert enda en gang. I tillegg kom en av kollegene innom med sin nyfødte, så da var lykken komplett der. Koselig å bli så godt mottatt på jobb, da. Viser at man har kolleger som setter pris på en :)

Tar en dagbokrunde litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg og dere!!! Og at alt ser ut til å gå bra. Hvis ikke hadde vel legene også stresset litt mer, men du virker jo rolig selv også og det er bra!

Så hyggelig med jobben da. Det betyr ganske mye å trives ;)

Ha en super helg i finværet!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kontroll om 2 og en halv uke :overrasket: Jeg tror nå du har født innen det da... :sjenert:

Imponert over hvor lett du tar denne tvillinggraviditeten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra at alt gikk fint på riksen!

nå er det jo ikke lenge igjen, så jeg sender en PM med mobilnummeret mitt. må ta litt ansvar som reservesladris :ler:

ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk at du havnet på sykehuset før jeg rakk å sende nummeret mitt! godt at hovedsladris Frida Frosk sto parat :ler:

lykke-lykke til!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...