Loevinna Skrevet 23. februar 2007 #1161 Del Skrevet 23. februar 2007 Innom for å ønske deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. februar 2007 #1162 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei hei grattis med 26 uker og nyinnhandla barnevogn Ny bil er gøy, vet dere hva dere vil kjøpe?? Ha en strålende helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. februar 2007 #1163 Del Skrevet 25. februar 2007 GRATULERER MED VOGN!!!! Så bra dere sparte en del i Sverige da! Har hørt mange som har gjort det! Er det mye dere mangler nå eller??? for 26 uker!!!! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. februar 2007 #1164 Del Skrevet 27. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. februar 2007 #1165 Del Skrevet 27. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1166 Del Skrevet 27. februar 2007 Da var vi tilbake igjen... Nå sitter jeg og lurer på hva jeg egentlig har brukt helga til, men har begynt å bli fryktelig glemsk Jo, selvfølgelig... Lørdag var vi ute og prøvekjørte et par biler (Ford Mondeo og Volvo V70). Tror begge bilene er store nok til vogn og barneseter, men blir det et valg mellom de to, ender vi nok på førstnevnte pga pris. Den er faktisk ikke så ille dyr i forhold til hva jeg hadde trodd... Om kvelden var brodern og kjæresten hans her på middag. Ser dem ikke så veldig ofte, så det var koselig. (Aner meg at det blir oftere om noen måneder ) Søndag var jeg helt gåen i samtlige muskler mellom skuldre og lår, så da endte jeg med å ligge rett ut, støttet opp av dyner, store deler av dagen, før vi var skikkelig kjærester og dro ut for å spise og på kino. Må utnytte at man bare kan ta en tur Etterpå kom selvfølgelig mannen på at vi dermed hadde gått glipp av et program om tvillinger og trillinger som vi hadde tenkt å se, men sånn er det når man ikke husker hvilken dato det er... Kanskje det kommer i reprise en gang? I går var jeg på besøk på jobb. Det var koselig, selv om det første som møtte meg var en kollega som utbrøt "du er større enn alle!" (har to kolleger som også er gravide - en ligger to mnd før meg, den andre en mnd før meg). Og så var jeg skikkelig husmor og bakte horn. Følte meg ikke som noen flink husmor, riktignok, da jeg lagde dobbel deig hvorpå halvparten forsvant i vasken under heving... Men det ble da noen poser til fryseren likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1167 Del Skrevet 27. februar 2007 GRATULERER MED VOGN!!!! Så bra dere sparte en del i Sverige da! Har hørt mange som har gjort det! Er det mye dere mangler nå eller??? for 26 uker!!!! Ha en fin søndag! ← Vi mangler stellekommode, det skal mamma og pappa kjøpe til oss. Senger, som svigermor har sagt hun skal kjøpe. Bilstoler. Ja, og innhold til senger og sånn, da, dyner og sengetøy og sånn. Ellers tror jeg at vi har et lite minimum stort nok til å starte. Ammepute er visst anbefalt å kjøpe etter fødselen, hvis man får prøve på sykehuset. Flasker og pumpe og sånn er vel nødvendig, men kan sende mannen ut mens jeg fortsatt er på sykehuset hvis jeg finner ut av sånne ting. Ammebh er også nødvendig, men syns det er så knallkjedelig å prøve bh-er. Burde hatt et par nye nå og, som har litt mer støtte enn de jeg bruker (begynner å bli slitt), bare får meg aldri til å kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1168 Del Skrevet 27. februar 2007 I dag skal vi på møte i en lokal tvillingklubb, så kanskje vi får noen råd og tips. Hørtes egentlig mest ut som syklubb for tvillingforeldre, men de sitter med masse erfaring, om ikke annet. Mannen skal være med denne gangen, men ellers var det visst stort sett mammaer som møtte. Håper å treffe noen koselige folk De tre neste tirsdagene skal vi på tvillingforberedende kurs. Nå begynner det visst å nærme seg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. februar 2007 #1169 Del Skrevet 27. februar 2007 tvillingklubb høres ut som en supert ut bruker du fortsatt de bh'ene du brukte før du ble gravid? jeg har kjøpt meg nye to ganger jeg. først litt større, og så myyye større. har gått fra c/d til F cup jeg var i spesialforretning for å kjøpe bh'er - og damen som jobbet der anbefalte meg å vente så lenge som mulig før jeg kjøpte amme-bh. for da vet de ca hvordan brystene blir etter fødselen.. å sende mannen for å kjøpe amme-bh var ingen god idé... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1170 Del Skrevet 27. februar 2007 Hehe. Jeg bruker noen av dem. Har hatt noen Grete Roede-perioder hvor jeg har gått ned en del, og litt opp igjen (vanskelig å holde seg unna godteri når jeg ikke veies hver uke), men bh-ene har nå blitt liggende i skuffen, så hadde noen som passet. Også er de såpass slitte at de sikkert er utvidet litt.. Bh-ene, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. februar 2007 #1171 Del Skrevet 27. februar 2007 Grete Roede kan endre litt på bh-størrelsen, ja been there - done that Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1172 Del Skrevet 27. februar 2007 Bør vel kjøpe bh-er selv, ja. En eller to snart, og så resten når man orker å kreke seg ut etter fødselen... Burde nok gå på spesialforretning selv, men det er så dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1173 Del Skrevet 27. februar 2007 Grete Roede kan endre litt på bh-størrelsen, ja been there - done that ← Det er flere av oss, ja Syns det var helt greit, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. februar 2007 #1174 Del Skrevet 27. februar 2007 de jeg kjøpte var ikke så dyre. nå har jeg bare kjøpt vanlige bh'er foreløpig, men de kostet 499 pr stk - og det er da ikke så ille... triumph koster jo fort ca350, og de er mye dårligere kvalitet... sånne H&M bh'er og sånn finner jeg aldri i min str uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1175 Del Skrevet 27. februar 2007 Det kjennes så rart ut når det romsterer langt inni magen... Når det ikke er spark som er sterke nok til å kjennes på utsiden, men noen snur seg, eller hva de driver med. Litt ekkelt, egentlig. Og når de sparker bakover og nedover, på et vis. Kjennes kjemperart ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1176 Del Skrevet 27. februar 2007 de jeg kjøpte var ikke så dyre. nå har jeg bare kjøpt vanlige bh'er foreløpig, men de kostet 499 pr stk - og det er da ikke så ille... triumph koster jo fort ca350, og de er mye dårligere kvalitet... sånne H&M bh'er og sånn finner jeg aldri i min str uansett... ← Det har du i og for seg rett i... Lurer på om jeg skal herme litt etter deg og gå i en sånn forretning en dag. Greit å vite hva man egentlig skal bruke. Utrolig, egentlig, at noe så lite skal koste så mye. Det er jo ikke så voldsomt med stoff som blir brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. februar 2007 #1177 Del Skrevet 27. februar 2007 Det kjennes så rart ut når det romsterer langt inni magen... Når det ikke er spark som er sterke nok til å kjennes på utsiden, men noen snur seg, eller hva de driver med. Litt ekkelt, egentlig. Og når de sparker bakover og nedover, på et vis. Kjennes kjemperart ut... ← Ja, det synes jeg er litt ekkelt også. Og værre skal det vel bli. Jeg har allerede kjøpt meg to amme-bher jeg... Fant noen på salg som faktisk passet. Bruker dem nå ettersom jeg ikke har mye annet som passer, også tenker jeg at de passer da sikkert en eller annen gang etter fødsel også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. februar 2007 #1178 Del Skrevet 27. februar 2007 Det kjennes så rart ut når det romsterer langt inni magen... Når det ikke er spark som er sterke nok til å kjennes på utsiden, men noen snur seg, eller hva de driver med. Litt ekkelt, egentlig. Og når de sparker bakover og nedover, på et vis. Kjennes kjemperart ut... ← Det der høres så spennende ut! Håper jeg også får oppleve det en gang... Hatt en bra dag ellers da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. februar 2007 #1179 Del Skrevet 28. februar 2007 Det har du i og for seg rett i... Lurer på om jeg skal herme litt etter deg og gå i en sånn forretning en dag. Greit å vite hva man egentlig skal bruke. Utrolig, egentlig, at noe så lite skal koste så mye. Det er jo ikke så voldsomt med stoff som blir brukt. ← høye priser for lite stoff, ja jeg var på la lina i ullevålsveien - kan absolutt anbefales den romsteringen driver lille sprett med også - jeg ser for meg at h*n driver og slår kolbøtter der inne - og lander på ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. februar 2007 #1180 Del Skrevet 28. februar 2007 Det kjennes så rart ut når det romsterer langt inni magen... Når det ikke er spark som er sterke nok til å kjennes på utsiden, men noen snur seg, eller hva de driver med. Litt ekkelt, egentlig. Og når de sparker bakover og nedover, på et vis. Kjennes kjemperart ut... ← Ja jeg har tenkt akkurat det samme men det er så vanskelig å forklare hvordan det føles. Av og til kjennes det som om hele magen vrir seg innvendig... :klø: Men samtidig er det veldig deilig også. Jeg synes det er rart at om ikke så mange uker kan jeg ikke kose sånn med magen lenger. Nå er den akkurat passe stor. Bh'problematikken ja... Men jeg hadde ikke orket å kjpe noen dyre bh'er før fødselen. Puppene kan endre seg ganske raskt etter fødselen og da er det kjipt å sitte der med en dyr bh... Forresten har jeg begynt å gå litt uten her hjemme så da sparer jeg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå