Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Godt du skjønner mitt tullehodet!! :ler: Tør ikke tenke på hvordan det blir engang....

Men det er jo rene fakta at du har stor sjans for å ha to små i dine armer om 10-12 uker!!! Ikke lenge det nei!

Tror faktisk jeg skjønner hvilke mel-bokser du snakker om. Jeg tror de bare er på salg på selve partyet. :) Typisk at man ender opp med å kjøpe noe allikevel ;) Sånn er jeg også.

Natta!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri vært på sånt party jeg... :sjenert: Men må vel begynne med det nå, når jeg blir mamma og voksen mener jeg. :ler:

Godt å høre at hørselen er på vei tilbake. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man oppdager behov man ikke visste man hadde når man går på sånne partyer. De har egentlig mange praktiske ting.

Jeg kjøper som regel også ett eller annet hvis jeg er på tupperparty, men jeg prøver å begrense meg så godt jeg kan. Sist var jeg flink og kjøpte bare for 150 kr.

..selv om jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg ikke skulle kjøpe noe da, men det snakker vi ikke så høyt om.. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har lest dagboka di nå. Den var spennende. Så moro at det klaffet med en gang og med tvillinger!!:) Det er sånn drømme situasjon for meg :) Gratulerer så masse. Det blir spennende å følge med framover, ikke minst etter fødselen. Du må ikke slutte å skrive dagbok :)

Ha en god helg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smile, Frida Frosk, Bippe og GlamCat :kose:

Ikke greit å la være å kjøpe noe, nei... Men men. Sånn er det når man leker husmor. Apropos husmor. Må få ryddet og vasket her igjen. Skal nok gjøre det i morgen. Har en mamma som er så snill at hun kommer og vasker en del for sin gravide datter. Så kan jeg pusle rundt med litt lettere rydding og vasking. Bortskjemt, nei... :sjenert:

Det finnes jo mange andre sånne partyer også. Kanskje man skulle ha arrangert noe annet og, for å få vite hvilke andre ting man har stor bruk for? Eller ikke...

GlamCat - velkommen hit. Morsomt med nye fjes.

Jeg klør et unevnelig sted. Håper jeg ikke har pådratt meg noen morsomme sykdommer som følge av graviditet og antibiotikakur. Hvis det ikke har gått over til mandag, får jeg vel ringe en eller annen lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært på besøk hos ei venninne jeg ikke ser så ofte. Det var koselig. Da jeg hadde kommet hjem sendte mamma mld og sa at det var kjøttsuppe der. Min favoritt! Men - orket ikke dra ut i regnet igjen, så håper det er litt kjøttsuppe igjen til meg i morgen. Ingen kjøttsupper slår mammas :)

Ei annen venninne ringte også i dag, men da var jeg selvfølgelig ute og kjørte, og fikk ikke svart. Hun skulle heller ringe en annen dag. Rart hvordan man kan gå lenge uten kontakt med noen for så å oppdage at mange vil ha kontakt på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Savner mannen*. Han er på guttetur i helga. Veldig fortjent - jeg foreslo at de burde ta en tur, men da var visst alt bestemt allerede :) Men vil jo helst ha han her. Føler med Smile som har mannen kjempelangt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sambo lenger unna enn 2 meter.. Men normalt så jobber jo sambo 10-17 timer i døgnet, så jeg vet hva det vil si å være alene.. Jeg nyyyyter det når han er hjemme!

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at filmen skal fortsette. Egentlig trøtt, og har sett filmen før, men liker å se sånne søte filmer innimellom ("you've got mail").

Er en uting med nyheter og sport midt i filmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. Fikk handlet litt i går. Går meg litt bort blant alle tingene, føler jeg, vanskelig å vite hva man skal kjøpe og hva man skal vente med. Men... Har nå i hvertfall en del bodyer, fire pysjer, noen kluter og håndklær, et par tepper, et par sparkebukser, gaskluter (sikkert ikke nok), et par plastlaken til å ha under andre laken og noen sånne gasbleier (mamma sa det var lurt å ha i hodeenden - lettere enn å skifte på hele senga hvis de gulper og sånn). Veldig usikker på om jeg skal kjøpe flasker og sånn nå, eller vente. Og ammepute har jeg hørt at man bør vente med til man har prøvd det på sykehuset. Må se om jeg klarer å dobbelamme...

Det jeg lurer mest på i forhold til tvillinger, er hvordan det er mulig å plukke opp to barn med hode som dingler i alle retninger samtidig. Kan jo være man må bære begge samtidig. Greit nok med førstemann, men hvordan får man tatt opp nr to med bare en arm? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte jo bare innom og ønske deg en fortsatt fin lørdagskveld, selv om kanskje har tatt kvelden allerede.... :sjenert: Hyggelig med besøk i dagboken min forresten :)

Må se om jeg klarer å dobbelamme...

Det jeg lurer mest på i forhold til tvillinger, er hvordan det er mulig å plukke opp to barn med hode som dingler i alle retninger samtidig. Kan jo være man må bære begge samtidig. Greit nok med førstemann, men hvordan får man tatt opp nr to med bare en arm? :klø:

Mhm.. Litt av noen utfordringer du har fremfor deg... :sjenert: Det blir nok litt overveldende i starten kan jeg tenke meg, men det blir nok lettere etterhvert. Og så får du nok dine måte og gjøre tingene på, det er ikke noe fasitsvar på slikt.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok en del ting å finne ut, som hvordan ta opp 2 spedbarn på en gang :ler: Men jeg er sikker på du klarer det kjempefint :) :)

Ha en strålende søndag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Mannen min er også bortreist. Skal være det hele neste uke, men så leste jeg i dagboka di at du er hekta på Greys Anatomy. Jeg hadde ikke sett et eneste episode, men nå kjøpte jeg 1.sesong. Og nå er jeg hekte jeg også :) Det er jo kjempe spennende!!! Skjønner ikke hvorfor har jeg ikke sett på det tidligere? Takk for anbefalingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: ja hvordan løfter man opp to babyer med lealause hoder? det var ihvertfall et godt spørsmål. håper du finner noen som kan gi det et godt svar!!

:sjenert: det kan dessverre ikke jeg...

håper du har en fin søndag! har du fått mannen i hus igjen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje jeg skal ta en tur ut og kjøpe meg dokker? :ler: Eller jeg kan spørre på tvillingkurs vi skal på/lære det på barselavdelingen...

Mannen er tilbake - kom sliten, men fornøyd inn døra her i går kveld. Og fikk litt dårlig samvittighet for at han ikke var hjemme da mamma igjen hadde vært her og vasket. Hun skjemmer oss bort. Pappa igjen er ganske hysterisk for at jeg skal bære noe i det hele tatt. Det kan jo hende søpleposen er litt for tung, f.eks :) Søte foreldre jeg har, da.

Lurer på om jeg skal bake litt idag? Tror nesten det. Må i hvertfall vaske klær.

Også må jeg ringe til sykehuset (føles litt feil å ringe dit, men de sa nå engang at jeg kunne glemme fastlegen for en stund...). Jeg klør :( Tror kombinasjonen antibiotika og graviditet har hatt et litt uheldig utslag. Får se om de har noen gode råd til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*baker kake*. Lurer på hvordan den blir, etter at uante mengder sukker forsvant utover gulv og benker da jeg satte på mixeren. Helte oppi litt til på måfå, og satser på at det stemmer sånn tålelig bra... Hvis ikke får vi begynne på nytt. Man har da god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...