Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Vi tar nok en tur til Sverige til uka for å se om det er billigere vogner der og om det er vogner vi evt vil ha. Kan også fylle fryseren litt i samme slengen... Sikkert kjekt med mat i fryseren utover sommeren.

Det er en vogn vi har i bakhodet begge to, så ender vel opp på den.

Må ta en shoppingtur til snart og. Tenker en tur til Barnas hus eller noe. Tepper, håndklær, klær... Kjekt å få litt mer i hus. Og så er vi medlem av tvillingforeldreforeningen, så da får vi visst 10% der. Ikke all verdens, men alle monner drar. Maling til barnerommet må vi få kjøpt og. Tenker å be pappa male barnerommet, for han har sagt at det vil han gjerne gjøre, men først må de resterende eskene og en seng vi ikke skal ha der finne veien ut igjen. Begynner å bli litt stressa på maling nå, ja. Vi blir jo liksom aldri ferdige her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers tror jeg de var litt påvirket, for var veldig stille og rolige noen dager (kanskje det bare er supersnille englebarn?) men nå er det masse aktivitet igjen.

De forstod sikkert at Vannmelonmammaen var syk, så ble de enige om å være stille og rolige for å ikke forstyrre deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten var det siste episode av Greys Anatomy i går. Neste sesong kommer ikke før til høsten. Hva skal jeg og mannen bedrive tirsdagskveldene med nå, da? Vi er jo hekta begge to... Og til høsten har vi ratt ikke tid til å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Jeg har aldri sett en eneste episode av Greys Anatomy jeg......... :sjenert: Tørr nesten ikke si det høyt en gang :ler:

Ha en strålende kveld.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten var det siste episode av Greys Anatomy i går. Neste sesong kommer ikke før til høsten. Hva skal jeg og mannen bedrive tirsdagskveldene med nå, da? Vi er jo hekta begge to... Og til høsten har vi ratt ikke tid til å se...

:ler: samme tenkte jeg. til høsten? da er jo jeg mamma. det er jo en evighet til... -og gudene skal vite om man har tid til slikt da... :ler:

har formen din blitt bedre?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg har aldri sett en eneste episode av Greys Anatomy jeg.........  :sjenert:  Tørr nesten ikke si det høyt en gang  :ler:

Ha en strålende kveld.

stor :klem:

Ikke jeg heller Liljen ;)

:klem: til tvillingmammaen (får man dobbelt med morsdagspresanger da? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Jeg har heller ikke sett på Grey's.... men snart begynner frustrerte fruer!!! :hoppe:

Så spennende å se på utstyr!!!

Jeg liker også barnas hus men har ikke inntrykk av at alt er like billig der. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 uker!

Har hatt besøk av ei venninnne. Kjempekoselig å se folk igjen etter at jeg har vært innesperret her i lange tider. Hvis jeg ikke sovner før den tid, skal jeg en tur til en kollega i kveld. Hun har visst et tupperwareparty igjen. Skal nok ikke kjøpe noe denne gangen - har nok, men koselig å se folk... Bli en time eller to i hvertfall.

Hoster litt og hører dårlig, ellers tror jeg at ting virkelig er på retur. Nå må jeg ut litt for å bli frisk, tror jeg. Få litt luft og se litt folk.

Jeg er ikke noe glad i Frusrerte fruer, så det kan de godt la være å sende for min del... Få tilbake Greys! :sur::ler:

Alt er nok ikke like billig på Barnas hus, nei, men de har nå det meste på et sted. Gøy å kikke og kanskje finne noe :) Spørs om det ikke blir en tur til uka. Denne uka er jo snart over. Tida går fort, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ukene går faktisk veldig fort nå! Godt det!!!

Jeg synes tupperwareparty er gøy jeg da. Men det er litt dyrt.

Kos deg i kveld da!!!

og :hoppe: for 25 uker!!!! :hoppe:

Tipper jeg kan si 21 uker jeg... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 uker? Hvorfor det?

Tupperware er gøy, ja, men er max et halvt år siden sist hun hadde, og da kjøpte jeg en del + har fra før av, så tenker at jeg ikke skal kjøpe noe denne gangen. Tror ikke vi har plass... Hvis jeg ikke faller for barnebestikket deres, da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort å kjøpe noe allikevel ja.

21 uker hæææ, nei nå skjønte ikke jeg heller :legrine:

:murvegg: Hvordan fikk jeg til det??? Av en eller annen grunn tenkte jeg at det var 25 uker igjen (ja jeg har virkelig begynt å telle ned ikke opp) så tenkte jeg at du føder før tiden så da er det bare 21 uker igjen...

Men jeg tipper du har bare en 10-12 uker igjen av svangerskapet jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke problemer med å forstå deg, Smile. Var helt med på 21 uker jeg... :sjenert::ler: Men så er jeg blitt et surrehue også. Glemte nesten å gå av bussen i går. Lurer på hvordan dette skal bli om et par måneder? For ikke å snakke om etter fødsel når ammetåka setter inn. :legrine:

Vi har noe å glede oss til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tipper du har bare en 10-12 uker igjen av svangerskapet jeg! ;)

Ikke si sånt, da. Det er jo kjempekort tid. Hva med alt som må skaffes??? Uæææ...

*rister på hodet* Jeg klarer virkelig ikke å tenke klart om dagen!!! :legrine: Og ikke får jeg til å skjule det lenger heller!!! :ler:

:ler: Du er ikke alene. Jeg gikk avgårde med lappen hengende på genseren min idag :sjenert:

Jeg hadde ikke problemer med å forstå deg, Smile. Var helt med på 21 uker jeg...  :sjenert:  :ler: Men så er jeg blitt et surrehue også. Glemte nesten å gå av bussen i går. Lurer på hvordan dette skal bli om et par måneder? For ikke å snakke om etter fødsel når ammetåka setter inn.  :legrine:

Vi har noe å glede oss til.

Stakkars menn som skal være sammen med oss da :ler:

:vinke: kos deg på tupperwareparty! :)

Takker!

Klarte ikke la være å kjøpe noe, da. Endte med en boks. Men - det var en boks som mamma har til mel, og som er kjempepraktisk. Har ikke sett den på noen sånne Tupperwarestands tidligere, så da benyttet jeg sjansen. Men ble bare den ene boksen, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... Ørene har begynt å smelle og sprake og sånn, og det tyder på at noe inni der løsner. Herlig! Lei av å høre dårlig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...