Impala Skrevet 8. februar 2007 #1081 Del Skrevet 8. februar 2007 Hurra for 24 uker Håper du blir fort frisk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #1082 Del Skrevet 9. februar 2007 Au! *klage*. *Leke mann en liten stund* Vondt i hele meg. Trodde muskelvondtene hadde flyttet seg til halsen, men de kom tilbake de og... Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vil sove, men får ikke,f or er vondt. Hurra for paracet! (Stakkars tvillinger). Tror jeg snart har ødelagt lungene med tørrhoste og. Skal på 24 ukers-kontroll i dag, lege og jordmor på sykehuset, visst, så håper de kan gi meg noen gode råd i forhold til at jeg er syk med to i magen. Lurer på om de også har influensa nå? De er ikke så aktive i hvertfall. Hvis de ikke gidder, så får jeg vel dra til legevakta. De kan sikkert ikke gjøre så mye, men likevel... Tror jeg skal ta med meg et teppe idag. Kaldt, jo... Høh.. Bør vel ikke klage. Om noen måneder skal jeg gjennom noe som gjør mye mer vondt. Det kommer det riktignok noe godt ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #1083 Del Skrevet 9. februar 2007 Da har vi vært på kontroll på sykehuset. To perfekte barn vi har! De er akkurat på vekstkurven, både i hodemål og magemål. Håper også at de blir liggende sånn de gjør nå, for da har i hvertfall førstemann hodet ned. Kjempekoselig lege og jordmor - håper det er de jeg ser videre på kontroller der. Nå er det sykehuset som overtar all oppfølging, og legen skrev ut sykemelding for tiden fram til permisjonen starter. Hadde jeg vært der i utgangspunktet, tror jeg at jeg hadde blitt sykemeldt tidligere, men har vel vært greit å være i jobb så lenge. Litt å gjøre... Hun her var også flinkere til å forklare underveis hvordan de lå + tegnet opp etterpå, så da er jeg litt klokere. Ellers anbefalte jordmor å få unna shopping nå, for fra uke 30 eller deromkring begynte man visst å bli veldig fokusert på selve fødselen. Det er litt rart. Jeg kjenner spark, har sett mange ganger at det bor noen inni der, magen vokser, men jeg klarer likevel ikke se for meg megselv gå gjennom en fødsel og ta med to smårollinger hjem... Det stemmer liksom ikke. Men - nå venter varm te og dyne. Tar dagbokrunde senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. februar 2007 #1084 Del Skrevet 9. februar 2007 Så herlig å lese!!!! Ga de noen råd angående influensaen da??? Masse god bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. februar 2007 #1085 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg kan svare på nybakt s!!!! Det er en bolle som er formet som en s, med deilig sukkerstrø på toppen Å! det er så godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. februar 2007 #1086 Del Skrevet 9. februar 2007 På national geografic channel kommer det snart (var det den 25 feb tru :klø: ) en dokumenter om livet i livmoren før tvillinger, trillinger og firlinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. februar 2007 #1087 Del Skrevet 11. februar 2007 Så herlig at alt står bra til Nå må du har riktig god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. februar 2007 #1088 Del Skrevet 11. februar 2007 Uff, så kjedelig med influensa Fikk du noe svar på om det kunne påvirke tvillingene? På national geografic channel kommer det snart (var det den 25 feb tru :klø: ) en dokumenter om livet i livmoren før tvillinger, trillinger og firlinger ← Dette høres veldig spennende ut da, synd jeg ikke har National Geographic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. februar 2007 #1089 Del Skrevet 11. februar 2007 kan se litt her http://ngcnorge.com/explore/inthewomb/preview_human.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #1090 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg kan svare på nybakt s!!!! Det er en bolle som er formet som en s, med deilig sukkerstrø på toppen Å! det er så godt!! ← Så det blir litt som en sånn hvetebolle/sukkerbolle-ting man får hos bakern? Kjøpte det hver gang vi fikk gå i bakeren da jeg var liten. På national geografic channel kommer det snart (var det den 25 feb tru :klø: ) en dokumenter om livet i livmoren før tvillinger, trillinger og firlinger ← Må prøve å få sett den. Høres spennende ut. Takk for tips! Så herlig at alt står bra til Nå må du har riktig god bedring ← Takk! Uff, så kjedelig med influensa Fikk du noe svar på om det kunne påvirke tvillingene? Dette høres veldig spennende ut da, synd jeg ikke har National Geographic ← Skjønte det sånn at det ikke kunne påvirke, nei. De ønsket bare god bedring. Kunne ta Paracet, bare ikke for mye (men det prøver jeg å unngå), samme med nesespray (men det har jeg jo egentlig ødelagt nesa mi på tidligere, så tar det så lite som overhode mulig). Hostesaft fra apoteket var greit, sa legen, men det sa ikke de på apoteket, så droppet det. Men fredag kveld fikk jeg selvfølgelig halsbetennelse. Greit nok - kan leve med det, morsomt skue å titte inn i halsen. Men da jeg våknet med halve hodet helt pottetett og vondt øre i dag dro jeg på legevakta. Han tittet såvidt inn i hals og ører og konstanterte halsbetennelse og ørebetennelse. Et hyggelig lite tilbakeblikk til jeg var barn... Så da ble det antibiotika også. Han sa jeg kunne bruke den versjonen jeg fikk (ikke det han normalt ville gitt), men fikk han nå til å sjekke felleskatalogen + at jeg sjekket pakningsvedlegget. Står at det ikke har noen vist (!) innvirkning på fosteret, og skal visst litt til å få skrive det, har jeg hørt, så da får vi satse på at det går bra. Går nok over uten også, men virker som om kroppen trenger litt hjelp. Er så godt som aldri syk lenger + at det er to som trenger næring fra meg. Håper det går greit, selv om jeg ikke er veldig glad for å dytte i meg alt mulig nå, ufarlig eller ikke. Tror det er verst i første trimester, uten at jeg skal si det for sikkert. Nå sa riktignok de på sykehuset at jeg skulle ta kontakt med dem hvis det var noe, og ikke sette meg på legevakta, men sånne ting som brukne bein kunne de ikke ta. Og jeg regner ørebetennelser og brukne bein for det samme akkurat nå Nyter at mannen pusler og steller rundt meg, da. Enda mer enn vanlig. Han vet ikke hva godt han kan gjøre. Snille, snille mannen kan se litt her http://ngcnorge.com/explore/inthewomb/preview_human.aspx ← Ser så absoulutt interessant ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 #1091 Del Skrevet 12. februar 2007 Håper antibiotikaen hjelper og at du blir fort frisk igjen Snill mann du har da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #1092 Del Skrevet 12. februar 2007 Mannen min er kjempesnill. Vet ikke hva godt han kan gjøre for andre. Har gjort et godt valg! Hadde vært frisk igjen i går, jeg, hadde det ikke vært for at jeg våknet med et hode som ikke var riktig skrudd sammen, og fortsatt er litt feil Lurer på hva som har skjedd med meg? Har da aldri snakket så mye om sykdom og medisiner som jeg ser jeg har gjort her de siste dagene, og som jeg har gjort med mannen de siste dagene... Begynt å bli den satte, gamle dama. Jaja. Får skylde på at det delvis kommer av bekymring for de to i magen og delvis av at jeg hadde bestemt meg for at det var greit å klage litt - heretter blir det å gå på med krum hals selv om man har to brekte ben og betennelse i alle tre ørene på en gang Gleder meg til å bli mamma! Nå sparker de og koser seg nedi der. Har vært stille noen dager, bare tilfeldige spark. Men de sier kraftig i fra når jeg har drukket så varm te som overhodet mulig. "Au! Varmt! Gi deg!" Nå kan de visst høre. Jeg og mannen får vel finne hver vår vuggesang vi kan synge til magen framover, da De skal visst kunne kjenne igjen sangene når de kommer ut... Også må jeg snart ut på mer handling. Bare vente et par dager. Nå har jeg jo fått lønn, så kan shoppe videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. februar 2007 #1093 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Stakkar deg da! Jeg hadde nok også blitt litt sutrete om jeg hadde vært sånn dårlig! Spark er deilig å kjenne altså!!! Vi har også begynt å synge litt, skader nok ikke det tror jeg Ha en fin dag og god bedring!! Endret 12. februar 2007 av smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. februar 2007 #1094 Del Skrevet 12. februar 2007 God bedring, vennen. Halsbetennelse og ørebetennelse er ikke godt, så du har absolutt lov til å klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #1095 Del Skrevet 13. februar 2007 Magen hopper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. februar 2007 #1096 Del Skrevet 13. februar 2007 Stakkars Vannmelon som er ordentlig syk Håper du er på bedringens vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. februar 2007 #1097 Del Skrevet 13. februar 2007 Magen hopper ← Det er gøy å se på, ikke sant? Håper du blir frisk fort. Og godt at ikke vannmelonfrøene dine lar seg påvirke avat mammaen ikke er helt i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. februar 2007 #1098 Del Skrevet 13. februar 2007 en snikleser over en god periode legger igjen noen spor.. Det er så spennende å lese om de to krabatene du bærer på, og mer spennende lesestoff blir det nok her inne fremover God bedring forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #1099 Del Skrevet 14. februar 2007 Stakkars Vannmelon som er ordentlig syk Håper du er på bedringens vei ← Kjennes sånnn ut. Nå må bare dotten komme helt ut av øret, også blir det så bra så Sov hele natten i natt (bortsett fra den vanlige doturen), og det er som oftest et godt tegn. Det er gøy å se på, ikke sant? Håper du blir frisk fort. Og godt at ikke vannmelonfrøene dine lar seg påvirke avat mammaen ikke er helt i form. ← Kjempemorsomt. Nå må de bare sprette magen min (det hørtes litt feil ut) mens mannen kan se også, ikke bare når jeg er alene. Ellers tror jeg de var litt påvirket, for var veldig stille og rolige noen dager (kanskje det bare er supersnille englebarn?) men nå er det masse aktivitet igjen. en snikleser over en god periode legger igjen noen spor.. Det er så spennende å lese om de to krabatene du bærer på, og mer spennende lesestoff blir det nok her inne fremover God bedring forresten! ← Alltid morsomt når en snikleser kommer ut av skapet Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #1100 Del Skrevet 14. februar 2007 Nye smilyer, jo... (snart ferdig med det!) (nei, egentlig ikke) Da fikk Vannmelon noe å leke med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå