Liljen Skrevet 19. januar 2007 #961 Del Skrevet 19. januar 2007 Innom med en stoooooor fredags - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. januar 2007 #962 Del Skrevet 19. januar 2007 *venter spent på rapport fra UL* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #963 Del Skrevet 19. januar 2007 Da har jeg vært på UL Alt var fortsatt bra. De hadde vokst litt, snudd seg litt og var fortsatt bare to Den ene lå og sparket den andre i øret, riktignok. Skjønner jeg får litt å stri med Jordmor fant to fostervannsekker, så de slipper i hvertfall å få navlestrengene tvinnet sammen, og det er bra. Om det er en eller to morkaker, kunne hun ikke se. Også var hun fortsatt veldig klar på at selv om det var en millimeter forskjell på hodestr og sånn, måtte vi ikke bli redde av den grunn - sånn var det bare. Ja vel, tenkte vi, en millimeter fra eller til må da være greit. Skjønner ikke at det skal være noe problem, og er det det, regner jeg med at de sier ifra. Jordmor regnet ut ny termin til å være 2.6. Ikke så stor forskjell fra 26.5, som var den første terminen. Det betyr at jeg er 21+1 i dag, og kan bytte uke hver torsdag Men fire og en halv måned... Er jo ikke så veldig mye, så bør begynne å ordne ting her. Har to bodyer så langt, det holder ikke i lengden... Skal til legen på mandag, jordmor 31.1 og time med lege (og jordmor?) på sykehuset 9.2. De har visst vanligvis kontroll ved uke 24. Vet ikke helt hva de gjør da. Og så har vi fått sånn påmeldingsgreie til besøk på fødeavdelinen, eller svangerskapskurs eller hva det nå er. Nå har jeg begynt å glede meg veldig. Og det var så deilig å være på UL og ikke få noen sjokk. Vi visste det var to, ikke fikk vi beskjed om at det var tre og alt var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 19. januar 2007 #964 Del Skrevet 19. januar 2007 Så herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. januar 2007 #965 Del Skrevet 19. januar 2007 Koselig å lese om ultralyden. Synes jeg ser dere for meg om det hadde vært enda en. 4 og 1/2 måned går nok fort ja, så vi får vel bare begynne redebyggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. januar 2007 #966 Del Skrevet 19. januar 2007 Herlig!! Du liker ikke å rydde opp rett etter middag du heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. januar 2007 #967 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Så koselig Må være deilig å begynne å glede seg skikkelig. Tror ikke jeg kommer til å gleder meg ordentlig før etter at jeg har vært på UL, selv om jeg får mage tidligere Endret 21. januar 2007 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #968 Del Skrevet 21. januar 2007 Så herlig!! ← Koselig å lese om ultralyden. Synes jeg ser dere for meg om det hadde vært enda en. 4 og 1/2 måned går nok fort ja, så vi får vel bare begynne redebyggingen. ← Ingen har fått lov til å så mye som spøke med at det kunne være en til. Til det spøkte vi for mye med at det kunne være to.... Herlig!! Du liker ikke å rydde opp rett etter middag du heller ← Nei, liker det ikke, men har funnet ut at jeg må lære meg det. Forresten er det mye hyggeligere å komme inn på kjøkkenet igjen senere på dagen hvis man har ryddet bort... Så koselig Må være deilig å begynne å glede seg skikkelig. Tror ikke jeg kommer til å gleder meg ordentlig før etter at jeg har vært på UL, selv om jeg får mage tidligere ← Nei, er noe med å se at det er noe der. Vanskelig å forstå på en måte. Særlig hvis man ikke har så mange symptomer og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 21. januar 2007 #969 Del Skrevet 21. januar 2007 Snikleser huker deg opp på mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #970 Del Skrevet 21. januar 2007 Strandet her... Planen var å vaske badet, men da varmtvannberederen her viser seg å inneholde til kun en dusj, må jeg vente til vi har varmt vann igjen. Må vel byttes, heller før enn senere. Problemet er at den er så godt gjemt at vi må demontere kjøkkenet for å få den fram... Hurra! Håper mannen klarer det uten å ødelegge benkeplater og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #971 Del Skrevet 21. januar 2007 Snikleser huker deg opp på mine innlegg ← Du må gjerne både sniklese og lese uten at det er sniking... Eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 21. januar 2007 #972 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg er heller ikke glad i å rydde etter middag, men har funnet ut at så lenge jeg rydder underveis så blir det ikke igjen så mye etter vi har spist. Før så kjøkkenet ut som en katastrofe etter at jeg hadde laget middag, men nå rydder og vasker jeg opp etterhvert som jeg bruker ting og da går det som regel greit å rydde av bordet til slutt. Også er det mye koseligere med et ryddig og rent kjøkken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. januar 2007 #973 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg har også det hard way lært å rydde etter at jeg er ferdig med ting. Men det er jo lurt for da blir det aldri rotete Så moro med UL, skal du ha flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. januar 2007 #974 Del Skrevet 21. januar 2007 Så gøy å lese om UL!!!! Du har en dag etter min mens-termin og jeg har en dag etter deg på UL-termin!!! Blir spennende, men vil tro at du føder før meg. Du får vel ikke gå over med tvillinger? Kjøkkenryddding ja, jeg blir litt mobbet fordi jeg MÅ rydde opp etter middag. Hater å finne et bomba kjøkken senere på kvelden. Så er det greit å ta ting etterhvert som jeg lager mat.... Men jeg var verre før. Da kunne godt rotet stå. Ha en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #975 Del Skrevet 22. januar 2007 Å rydde mens jeg lager middag er ikke et veldig stort problem, det er det å skulle rydde av bordet etterpå som er kneika Da har jeg vært hos legen, som har hørt på hjertelyd (lette fælt etter den ene), stukket meg i fingeren (au!) og ellers funnet ut at jeg har det bra. Kontrollert og funnet i orden Har likevel fått 60% sykemelding de to neste ukene, så nå skal jeg jobbe to dager og ha fri tre dager. Og så får vi se hva som skjer etter det. Selvfølgelig går da sykemeldingen ut en uke før jeg skal snakke med en lege på sykehuset, så må vel da til fastlegen igjen. I tillegg til jordmor om halvannen uke. Skal bli godt bevandret i helsevesenet, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #976 Del Skrevet 22. januar 2007 Lagde en liste over hva jeg tror vi trenger å kjøpe. Kan legge den inn her og, i tilfelle jeg mister lappen min 2 senger med dyner Sengetøy Stellekommode Kluter Babyhåndklær Gulpekluter Pysjer Barnestoler til bil Bodyer Sparkebukser Strømpebukser? Gensere Tvillingvogn. TFK twinner? Babytepper Ammepute Melkemaskin Flasker Bleier (kjekt å ha noen når man kommer hjem) Luer Tisselaken? Svigers har sagt at hun kan kjøpe senger, mamma og pappa vil kjøpe stellekommode, så da er vi litt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. januar 2007 #977 Del Skrevet 22. januar 2007 Men trenger dere 2 senger? Trodde tvillinger likte å ha kontakt med hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #978 Del Skrevet 22. januar 2007 Ja.. Men må de ikke ha hver sin når de blir noen måneder? Tenker at vi kan kjøpe to sprinkelsenger, og polstre den ene langs kanten og la begge sove i den en periode før vi lar de få hver sin... Vet ikke, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. januar 2007 #979 Del Skrevet 22. januar 2007 Ja.. Men må de ikke ha hver sin når de blir noen måneder? Tenker at vi kan kjøpe to sprinkelsenger, og polstre den ene langs kanten og la begge sove i den en periode før vi lar de få hver sin... Vet ikke, da... ← De vi kjenner har to senger, men de tenkte nok å bruke bare en i begynnelsen men jeg tror ikke de har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. januar 2007 #980 Del Skrevet 23. januar 2007 Liste over hva vi trenger kommer jeg ikke til å lage for vi har vært på UL, tidligst! Heldigvis får vi vogn av mamma og pappa, så vi sparer noen kroner der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå