Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

Gøy med termin omtrent samtidig! Trodde begge dere var litt lenger enn meg, da. Bare treg til å finne ut jeg, kanskje. Men samtidig slo det jo negativt ut en uke før det var positivt, så skal se at jeg egentlig er kortere enn jeg tror. Spennende å se når man får UL-terminen. Kanskje det blir KG-treff på barselavdelinga? Ikke at jeg vet hvor dere bor, men.  ;)

Ja det er veldig gøy!!!! Ikke godt å si om vi møtes da nei!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med at den blir værende der til månedsskiftet? Månedsskiftet oktober-november eller mai-juni? Jeg vil i hvertfall ikke ha noe 17. mai-barn. Kan ikke være gøy å ikke ha sin egen spesielle dag.

Men de får bare klore seg fast disse spirene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at den blir værende der til månedsskiftet? Men de får bare klore seg fast disse spirene våre.

Månedskifte mai/juni ja!!! :Nikke:

På babyverden er en bra kalkulator smile! Hvis du har termin 31 mai er du 7+1 idag!

Der kan du regne ut fra både siste mens og termin...

Har vel prøvd den, skal sjekke den igjen. Har prøvd mange, bare norske sider tror jeg.

Bor forresten i Fredrikstad ;)

Da møttes vi nok ikke på barsel håper jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På babyverden er en bra kalkulator smile! Hvis du har termin 31 mai er du 7+1 idag!

Der kan du regne ut fra både siste mens og termin...

Men... Jeg får opp termin 27. mai, og er da i følge kalkulatoren 7+5 nå...

Merksnodig. Vet riktignok ikke hvor lang syklus jeg hadde, så har tatt gjennomsnittet på 28 dager, men du har kanskje større oversikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja spørs om befruktninga skjer litt senere enn når selv eggeløsning vel?? Legene tar utgangspunkt i dato for siste mens.. Jeg fikk vel en litt annen termin hos legen enn på internett sider, men det er jo den som gjelder frem til UL termin.. Så blir spennende å se når dere skal til legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måler jeg fra siste menstruasjon får jeg 1.juni, måler jeg fra befruktning (dagen jeg hadde EL) blir det 31.mai. Kjenner nemlig veldig godt når jeg har EL men det spørs om det er samme dag det blir befruktet da, men det er vel det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan telle seg i hjel og komme fram til mange ulike datoer! Men jeg tror det beste er å satse på 28 dager syklus (som jeg tror legen bruker og er mest vanlig) + første dag i siste mens og bruke den datoen frem til legen sier noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig - hvis man kommer fram til mange datoer, er man jo sikrere på at en av dem faktisk treffer dagen knøttet blir født. Da kan man si "det var det jeg visste" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... Jeg får opp termin 27. mai, og er da i følge kalkulatoren 7+5 nå...

Merksnodig. Vet riktignok ikke hvor lang syklus jeg hadde, så har tatt gjennomsnittet på 28 dager, men du har kanskje større oversikt?

Jeg VET jeg har 28 dagers sykluser så det er ikke noe å lure på. Har gått som ei klokke jeg.... :sjenert:

Ja spørs om befruktninga skjer litt senere enn når selv eggeløsning vel?? Legene tar utgangspunkt i dato for siste mens.. Jeg fikk vel en litt annen termin hos legen enn på internett sider, men det er jo den som gjelder frem til UL termin.. Så blir spennende å se når dere skal til legen!

Ja mulig det! Ja jeg gleder meg til å høre hva legen sier. Uansett er det ikke store forskjeller og det blir det nok ikke hos legen heller!

Jeg har vært hos legen og fått 26.mai som foreløpig termin. Blir spennende å se hva legen til Smile sier :)

Jepp! Gleder meg!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samtidig - hvis man kommer fram til mange datoer, er man jo sikrere på at en av dem faktisk treffer dagen knøttet blir født. Da kan man si "det var det jeg visste"  ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen ønsker at vi må ta magebilder snart, så vi kan følge utviklingen. Vil ikke helt, for har skikkelige komplekser for magen min, som bare er uformelig og bulkete. Den har aldri vært flat, og etter en stund med mye godteri og lite trening har det jo ikke blitt bedre. Gleder meg til ordentlig gravidmage som jeg kan glede meg over framfor å være flau over. Lurer på om puppene har vokst litt, da. Var en som påsto det her en dag. En som begynner å kjenne dem ganske godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten gleder jeg meg også til magen vokser ordentlig, nå prøver jeg av og til å holde den inne men har ikke sjanse. Har ikke så mange store gensere å skjule meg i heller. Det er ikke helt meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om puppene har vokst litt, da. Var en som påsto det her en dag. En som begynner å kjenne dem ganske godt...

...han får nok masse å glede seg over fremover :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig - hvis man kommer fram til mange datoer, er man jo sikrere på at en av dem faktisk treffer dagen knøttet blir født. Da kan man si "det var det jeg visste"  ;)

:ler:

du må jo ta magebilder - det er jo så gøy!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...