Eeyore Skrevet 10. oktober 2006 #461 Del Skrevet 10. oktober 2006 :hoppe: GRATULERER!!! :hoppe: Dette var jammen fantastiske nyheter å komme hjem til. Håper vannmelonfrøet klamrer seg fast, vi vil ikke ha deg tilbake i prøver-nabolaget igjen Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. oktober 2006 #462 Del Skrevet 10. oktober 2006 innom med en håper det står bra til med deg og frøet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. oktober 2006 #463 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei, håper du har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #464 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei snuppa! Så gøy å fortelle familien nyheten! Og litt morsomt at ikke broren din trodde på deg. Men bare vent til magen kommer, da kommer han nok til å revurdere det! Ellers høres det ut som en fin lege du har. Ikke verst at han tar det så grundig allerede nå. ← Han gjør nok det Vi har bare tullet med det så mange ganger, at nå vet han vel ikke hva han skal tro. Ulv ulv! Ellers syns han bare det er rart at søstra er sååå stor blitt... Legen var veldig koselig. Tror det var et godt valg å bytte. Han forrige surret så fælt. Begynte å bli gammel og senil, tror jeg, og med et legekontor fra syttitallet eller der omkring. Så fint at det gikk bra hos legen. Greit å føle at man blir tatt på alvor. Greit å ha fortalt det til familien også da Håper du får en fin uke ← Ja. Morsomt å fortelle til noen, om ikke annet. Får se hvor lenge jeg klarer å vente med resten. Det ligger en redsel for å fortelle for mange det der... Så du har vært hos legen? Så spennende, jeg har også bestilt time nå.... Litt treg.... Lenge siden du fortalte mor??? ← Egentlig tar de vel ikke inn folk før det har gått 8-9 uker, tror jeg, men de var veldig snille på legekontoret "mitt" (huff, høres ut som om jeg er hos legen stadig vekk...) Bare innom for å ønske mor og barn ei god natt. Så flott at du har en flink lege. Begynner du å kjenne symtomer? En spennende tid du går i møte! Natti natt. ← Tja. Symptomer... Oppblåst (med jevne mellomrom), trøtt, tørst, bittelitt uvel innimellom, men ser ut til at jeg kan unngå noen sterk kvalme. Håper på det. Litt øm i frontpartiet noen ganger, men ikke så ille det heller. Håper det faktisk er noen der, da Vi har jo egentlig bare et blått kryss å forholde oss til. :hoppe: GRATULERER!!! :hoppe: Dette var jammen fantastiske nyheter å komme hjem til. Håper vannmelonfrøet klamrer seg fast, vi vil ikke ha deg tilbake i prøver-nabolaget igjen Stooor ← Takk! Og velkommen hjem! Jeg vil ikke flytte tilbake heller, men jeg vil veldig gjerne ha selskap av dere her jeg er nå! innom med en håper det står bra til med deg og frøet ditt ← Jeg har det fint, og jeg tror at frøet har det samme. Hvis det vokser og gror, skal det visst være et relativt stort frø. En blanding av bønne og kirsebær eller noe, skal jeg tro bøkene. Hei, håper du har det fint. ← ¨ Det har jeg! Skulle vært mer på besøk hos dere, men dagene går med til jobbing, husjakt og soving stort sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #465 Del Skrevet 11. oktober 2006 Veldig glad for at dere holder liv i dagboka mi, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. oktober 2006 #466 Del Skrevet 11. oktober 2006 Når er ca termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #467 Del Skrevet 11. oktober 2006 26 mai i følge legen. En terminkalkulator på nett sa 27, men det går vel igrunn ut på det samme. Når er din termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. oktober 2006 #468 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nja, får 30., 31. og 1.juni. Sier bare månedsskifte jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. oktober 2006 #469 Del Skrevet 11. oktober 2006 beregnes det akkurat 40 uker eller hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #470 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ikke sikker... Men hvis du er ni uker på vei, må du jo ha termin før meg. Jeg er jo 7-8 uker, eller noe sånt. Terminkalkulatoren på babyverden.no ga meg omtrent samme menstermin som den legen fant. Har også en bok der det står ca termin utfra en syklus på 28 dager eller noe, hvis du vet når siste mens starta. Kan sjekke for deg hva som står der, hvis du har dato for siste mens. Tror for øvrig at det er det samme opplegget som på babyverden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. oktober 2006 #471 Del Skrevet 11. oktober 2006 virker sånn i artikler med ser noen snakker om +2 dager og noe... Ja, jeg får vel beskjed fra lege når jeg skal dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #472 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hm.. I følge en bok jeg fikk regner man med at et gjennomsnittlig svangerskap varer i 268 dager fra befruktning. De legger til to uker fordi det er omtrent så lang tid det tar fra mensens første dag til befruktning, og da får de et gjennomsnitlig svangerskap på 282 dager, eller 40 uker og to dager fra første blødningsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. oktober 2006 #473 Del Skrevet 11. oktober 2006 Stemmer, i norge regner man 40+2 som fullgått svangerskap, mens man i andre land bare regner 40. Derfor kan termin bli annerledes på utenlandske nettsider.. For eksempel er tickeren min feil i hht hvor mange dager det er igjen! Jeg har forresten termin 25 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #474 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det er bare å telle dager... Ellers står det også en oppskrift som innebærer å legge til sju dager på dato for første blødningsdag og så trekke fra tre måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #475 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kommer til å bli ekspert på dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. oktober 2006 #476 Del Skrevet 11. oktober 2006 okei, da skal jeg se i egen kalender! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. oktober 2006 #477 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det er bare å telle dager... Ellers står det også en oppskrift som innebærer å legge til sju dager på dato for første blødningsdag og så trekke fra tre måneder. ← Ja da blir det 30. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #478 Del Skrevet 11. oktober 2006 Stemmer, i norge regner man 40+2 som fullgått svangerskap, mens man i andre land bare regner 40. Derfor kan termin bli annerledes på utenlandske nettsider.. For eksempel er tickeren min feil i hht hvor mange dager det er igjen! Jeg har forresten termin 25 mai ← Ja da blir det 30. mai ← Gøy med termin omtrent samtidig! Trodde begge dere var litt lenger enn meg, da. Bare treg til å finne ut jeg, kanskje. Men samtidig slo det jo negativt ut en uke før det var positivt, så skal se at jeg egentlig er kortere enn jeg tror. Spennende å se når man får UL-terminen. Kanskje det blir KG-treff på barselavdelinga? Ikke at jeg vet hvor dere bor, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. oktober 2006 #479 Del Skrevet 11. oktober 2006 men 40+2 blir 1.juni. Ikke godt å si men jeg håper den vil være der til månedsskifte iallefall! Jeg skal ikke til lege før om 3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. oktober 2006 #480 Del Skrevet 11. oktober 2006 På babyverden er en bra kalkulator smile! Hvis du har termin 31 mai er du 7+1 idag! Der kan du regne ut fra både siste mens og termin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå