Catus Skrevet 4. oktober 2006 #441 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det gjør min også til tider. Det er fryktelig å høre på. Jeg begynner forsiktig med å kremte litt når han starter. Stopper han ikke da, prøver jeg å snu meg litt brått. Dersom ikke det funker må jeg rett og slett dulte i ham så han våkner. Da blir han selvsagt litt muggen, men det er tross alt bedre enn å vri seg i irritasjon over den dundringa han holder meg våken med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #442 Del Skrevet 4. oktober 2006 Sant nok. "Du hoppet så mye rundt i senga i natt". Eh... Ja... Ellers er sofaen en god venn noen netter. Ikke så ofte, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. oktober 2006 #443 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det har jeg heldigvis unngått så langt. Det hjelper som regel å våkne ham. Da grynter han og snur seg rundt, slik at snorkinga stopper. Stort sett holder det gjennom hele natta, men det har hendt jeg har måtte vekke ham flere ganger. Da var det etter hvert en nokså muggen mann som lå ved siden av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #444 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du kan vel ikke noe for at sagbruket ikke ville stoppe på noen annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #445 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vært flink og vasket badet. Nå går det an å bli ren der inne igjen. Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. oktober 2006 #446 Del Skrevet 4. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. oktober 2006 #447 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvordan går det med vannmelonfrøet??? Vokser det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. oktober 2006 #448 Del Skrevet 5. oktober 2006 håper du får en strålende torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #449 Del Skrevet 5. oktober 2006 ← Hvordan går det med vannmelonfrøet??? Vokser det??? ← Det håper jeg virkelig at det gjør! håper du får en strålende torsdag! ← Takk, det samme. Idag er det legen, og rett på fjellet etterpå. Blir bra, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. oktober 2006 #450 Del Skrevet 6. oktober 2006 Håper legetimen gikk bra Tusler bare innom for å ønske deg og frøet ei god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. oktober 2006 #451 Del Skrevet 6. oktober 2006 Innom for å ønske Vannmelonen en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 6. oktober 2006 #452 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei vennen!! Gikk det bra hos legen? *spent* Håper du får en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 8. oktober 2006 #453 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei på deg. Hva sa legen da. Han tok vel test og undersøkte deg litt? Når Trollfar setter igang sagbruket sitt er det ikke mulig å sove. Og som det lille hissige troll jeg er tyr jeg da til vold... Det hjelper! :blaaveis: Håper alt er bra med deg og frøet ditt! Gleder meg på dine veiene! Stor søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 8. oktober 2006 #454 Del Skrevet 8. oktober 2006 Håper alt er bra med deg og det lille frøet, og at du får en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 8. oktober 2006 #455 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #456 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei dere. Hyggelig at dere holder liv i boka mi. Da var ferien slutt, gitt. Skulle gjerne hatt en uke til... Sover, drikker vann og flyr på do. Gikk fint hos legen. Han sjekket ikke at jeg faktisk var gravid, da. Stolte bare på prøven jeg hadde tatt selv. Jeg trodde ellers at han ikke skulle gjøre noe før om noen uker, men allerede nå regnet han ut termin (26. mai), tok en haug med blodprøver, begynte å fylle ut sånt helsekort som jeg skal få i posten, skulle bestille fødeplass, målte høyde og vekt (huff), jeg fikk noen bøker, etc. Var veldig fornøyd med legen. Første gang jeg var hos han. Jordmor må jeg visst fikse selv. Og ellers er det visst ingen ny undersøkelse før UL i uke 18 - hvis alt har gått bra, da. Måtte bare ringe hvis det var noe. Er fortsatt ganske redd for SA, selv om det også kan gå veldig bra. Gleder meg stort nå. Fortalte til brodern og, fordi mamma har holdt på å forsnakke seg noen ganger (han bor hjemme). Han ble nok glad, men trodde ikke helt på det... Kommer seg nok, tenker jeg. Nå bare håper jeg at det ikke kommer ut til alle mulige folk enda. Holder nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. oktober 2006 #457 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei snuppa! Så gøy å fortelle familien nyheten! Og litt morsomt at ikke broren din trodde på deg. Men bare vent til magen kommer, da kommer han nok til å revurdere det! Ellers høres det ut som en fin lege du har. Ikke verst at han tar det så grundig allerede nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. oktober 2006 #458 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så fint at det gikk bra hos legen. Greit å føle at man blir tatt på alvor. Greit å ha fortalt det til familien også da Håper du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. oktober 2006 #459 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så du har vært hos legen? Så spennende, jeg har også bestilt time nå.... Litt treg.... Lenge siden du fortalte mor??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 9. oktober 2006 #460 Del Skrevet 9. oktober 2006 Bare innom for å ønske mor og barn ei god natt. Så flott at du har en flink lege. Begynner du å kjenne symtomer? En spennende tid du går i møte! Natti natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå