Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

hei!

håper du koser deg som "nygravid" ;)

Bare lurer litt på din erfaring. Forstod det sånn når jeg leste dagboka di, at du testet negativt før du fikk det gode resultatet?? pluss at du hadde sparsomt med symptomer?

Hos meg er det sånn at jeg hadde ikm fredag/lørdag (litt varierende sykluser). Testet negativt lørdag men har fremdeles ikke fått noe tantebesøk.

Hvor langt over ikm testet du positivt??

Ha en strålende søndag!

:klem:

Endret av Cashew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har du flyttet fra oss ja...

Koselig det! Vi kommer forhåpentlig etter ganske snart.

Sender en stor :klem: til den gravide dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk og Yamaha - står ganske bra til med den nygravide dama. Litt vondt i ryggen til tider, da, liker ikke det helt, og relativt oppblåst, men det gjør ikke så mye. Nå skal jeg straks ringe legen :) Spennende, det. Skal for første gang fortelle noen at jeg har tatt en positiv test (sånn utenom mannen og dere, da :))

Trollungen - :klem:

Cashew - Testet negativt først, ja. Har ikke hatt så mange symptomer. Litt ømme brystvorter, og en følelse av at jeg burde teste (av en eller annen grunn). Vet ikke helt hvor langt over IKM jeg var, men en ukes tid, kanskje. Grunnen til at jeg ikke vet, er at det var første pp, så aner ikke lengden på syklusen. Du kan jo vente noen dager og teste igjen, kanskje du og er like heldig?

Bippe - ser sporene dine, kom gjerne innom igjen! Kommer til å være her litt til og fra denne uka.

Tror jeg skal fortelle til foreldrene mine idag. Tidlig, ja, vært hos legen, nei, men likevel.. Skulle det gå galt, vil de få vite det uansett. Gleder meg til å se ansiktene. Første barnebarnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Fikk faktisk time allerede på torsdag. Det hadde jeg ikke trodd. Hun sa det ikke blir tatt noen blodprøve og sånn før i uke 13, men at jeg gjerne kunne komme allerede på torsdag. Er vel vant til forvirrede førstegangsgravide, kanskje. Men da får jeg snakket litt med legen om hva som skjer videre, trening (har ikke trent på leeenge, og hadde egentlig tenkt å begynne nå), kosthold og sånne ting. Og høre hvorfor jeg har vondt i ryggen... Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis beregningen stemmer...

Du er nå 6 uker og 4 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 1. september, 2006

Hjertet begynner å slå: 26. september, 2006

Embryoet beveger seg: 20. oktober, 2006

Datooversikt

Endret av IdaH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så koseli med å fortelle foreldre :) Kan tro di syns dette blir stas :)

Time på torsdag, det var raskt, men bra da. Da kan du få svar på mye av det du lurer på :) Det bir også spennende.

Ha en strålende dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å fortelle foreldre da. Tror jeg skal vente til jeg skal hjem. Har ikke lyst til å ta det på telefon.

Bra å høre at du har det fint hvertfall. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Ååååh, fikk ikke med meg at du allerede var gravid! Gratulerer så mye!!!

(Kanskje på tide å bytte signatur?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Magolia og Ronja. Og godt du er observant, Ronja. Hadde ikke sett det, jeg :)

Mamma ble kjempeglad for nyheten, det ble nok pappa og, men han er litt roligere av seg.

Får ikke sove. Det skal bli gøy i morgen, skal kjøre et stykke for å besøke ei venninne. Blir passe trøtt, da, tenker jeg. Er relativt trøtt og tørst for tiden.

Nei, prøve å finne senga igjen, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis beregningen stemmer...

Unnfangelsen finner sted omkring: 1. september, 2006

På bursdagen min! :hjerte::)

Du må gi oss en oppdatering når du har vært hos legen! Spennende dette! Og supert at du fikk time så fort! :)

Ha en strålende dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper alt står bra til med den gravide vannmelonen :ler:

tusen takk for at du dusjet masse babystøv i dagboka mi - håper det bringer lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vannmelon! Du er observert! ;)

Hvordan står det till hos deg i dag? Du var jo rimelig sent oppe i natt. Jeg la meg ikke før klokka tre i natt selv, og er rimelig overtrøtt. Men det kan bli litt morsom humor ut av det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var igrunn ikke sent oppe. Jeg hadde sovet. Men så måtte jeg en tur opp, og da var det så mye bråk på soverommet at jeg ikke fikk sove. Dermed ble det en tur foran dataen med øyne som gikk i kryss. Høres ut som om du hadde en strålende kveld, Bippe?

Hvis det ikke holder med babystøv, kan jeg komme med litt til, Petra. Bare ikke så mye at det går utover babyen her.

Klart jeg skal gi oppdatering, Netten. (Også på bursdagen din, da...)

Hei, Yamaha. Gleder meg til legetimen, jeg. Blir mer på ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to self: Sjokolade er fyfy. Smaker godt i det den puttes i munnen. Etter kort stund er det bare æsj. Vann, derimot, er veldig godt.

Måtte bare snakke med ei venninne idag og. Hun har en baby på snart tre mnd. Nå skal ingen flere fortelles om vannmelonmagen på en stund, men skulle det vise seg at frøet ikke har skarpe nok negler til å klore seg fast, er det de som vet om det, som hadde fått vite noe likevel. Venninna ble veldig glad i hvertfall. Synd hun bor langt unna. Måtte dra tidligere enn beregnet for å ikke sovne bak rattet på vei hjem. Trøtt for tida, må vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så måtte jeg en tur opp, og da var det så mye bråk på soverommet at jeg ikke fikk sove.

Har du en mann som snorker eller? :ler:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...