Gå til innhold

Dekka seg ikkje til

Gjest #Spidergirl#

Anbefalte innlegg

Gjest #Spidergirl#

Eg satt og las boka mi på stranda i dag.... Plutselig ser eg at ei dame skifter mitt foran 100 folk uten håndkle. Synest det var litt ekkelt . Det var litt spesielt når ho tok opp det håndkle ho kunne ha brukt til å dekka seg til med og la seg ned.

Folk visste ikkje kor dei skulle sjå ..... Eg såg langt ned i boka mi.....

Endret av #Spidergirl#
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du syntes det var ubehagelig, det hadde jeg gjort også.

Men det var ikke du eller de andre 100 som tabba seg ut, det var jo den dama.

Jeg blir litt provosert av folk som bare drar av seg alle klær å stranda, når de skal skifte. De må gjerne mene at nakenhet er naturlig, for det er det jo også, men ikke på stranda. Uansett og de er slanke eller feite, synes jeg man skal ta hensyn til de som er rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne folk som ikke dekker seg nedentil på vanlig strand burde skamme seg! Det er pokker ekkelt å være vitne til noe ufrivillig!

Endret av Azi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre over.

Selv om nakenhet er naturlig, vil jeg ikke være vitne til andres nakenhet ufrivillig. Det er i slike tilfeller jeg ikke helt vet hvor jeg skal se eller hvor jeg skal gjøre av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg synes det er helt greit.

Hvorfor stå og stresse og styre med et håndklerundt seg, kun for at ingen skal få se en flik av kroppen vi alle har? Ingen får traumer av å se ei rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fluesmekker

Å stå å "vise seg" og blotte seg helt i en full strand syntes jeg ikke noe om. Men om puppene vises akkurat i det man skifter fra bikini til bh, eller om man blotter rompa et øyeblikk når man skal ta på truse, når man diskre og raskt skifter syntes jeg ikke er så nøye. Det som ser dumt ut er folk som stresser skikkelig med håndkle og styrer på for at ikke noe skal vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Enig med Sukkerert jeg. Vi ser alle ganske like ut under bikinibuksa, og den bluferdigheten vi har er en tillært ting. Jeg ville nok muligens også reagert på det, men jeg tar meg sjøl i nakken når jeg reagerer på ting som egentlig ikke er noe å bry seg med og setter meg sjøl på plass. Flere burde prøve det.

Hvorfor bruke energi og tankevirksomhet på ting som ikke har den minste betydning i den store sammenhengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvor lang tid tar det å ta av seg trusa og ta på seg bikinibuksa? Mellom fem og ti sekunder? Kjære vene, prøv og kos deg neste gang du er på stranda i stedet for å la de "sjokkere" av slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt blygsel er ikke å forakte når det gjeder dette, men det hadde ikke plaget meg nevneverdig.

Hadde sikkert kikket litt..og glemt det like raskt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart ingen tar skade av så et ett nakent mennekse på stranda. Men nå er det faktisk ikke naturlig å stå naken blandt folk i vår kultur. Greit nok at det er tillært, men slik er det med mange andre ting også, og slik har det alltid vært. Det koster lite å dekke seg til når man skal skifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så klart ingen tar skade av så et ett nakent mennekse på stranda. Men nå er det faktisk ikke naturlig å stå naken blandt folk i vår kultur. Greit nok at det er tillært, men slik er det med mange andre ting også, og slik har det alltid vært. Det koster lite å dekke seg til når man skal skifte.

Tror du hun sto der lenge? I følge ts så skiftet hun og hvor lang tid tror du det tar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Å stå å "vise seg" og blotte seg helt i en full strand syntes jeg ikke noe om. Men om puppene vises akkurat i det man skifter fra bikini til bh, eller om man blotter rompa et øyeblikk når man skal ta på truse, når man diskre og raskt skifter syntes jeg ikke er så nøye. Det som ser dumt ut er folk som stresser skikkelig med håndkle og styrer på for at ikke noe skal vises.

Veldig enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror du hun sto der lenge? I følge ts så skiftet hun og hvor lang tid tror du det tar?

Nei, hun sto sikkert ikke å "viste seg frem". Men uansett var det tydeligvis nok til at noen ble støtt, og jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så problematisk å dekke seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei, hun sto sikkert ikke å "viste seg frem". Men uansett var det tydeligvis nok til at noen ble støtt, og jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så problematisk å dekke seg til.

Vil si at den som blir støtt av dette har et større problem.Og folk blir da støtt av de utroligste ting, til og med av å se nakne små gutter i damegarderoben i svømmehallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Vil si at den som blir støtt av dette har et større problem.Og folk blir da støtt av de utroligste ting, til og med av å se nakne små gutter i damegarderoben i svømmehallen.

Ja, den husker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvor mye dekker egentlig en bikinitruse hvis vi skal se rasjonelt på det?

Sprekken mellom rumpeballene og evt en dusk av hår foran dersom det er den siden man ser..

Ellers synes jo hele kroppen veldig godt i badetøy, og det var vel ikke som om dama brettet ut og flerret åpen alle detaljene regner jeg med.

Tenker man etter, så ser man egentlig ingen ting i de sekundene det tar fra trusa faller og til bikinutrusa på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...