Annie Skrevet 7. august 2006 #81 Skrevet 7. august 2006 Breakfast Club er vel den filmen jeg har sett flest ganger. Hadde helt dilla på den når den kom ut på 80 tallet.
Jaya Skrevet 7. august 2006 #82 Skrevet 7. august 2006 Det er mange, men selvfølgelig står det stille nå når jeg iherdig prøver å tenke etter. Nevner noen av mine all time favorites da: Edward Saksehånd Annie The Lost Boys Labyrinth
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. august 2006 #83 Skrevet 7. august 2006 Akkurat nå kunne jeg sett hva som helst med Orlando Bloom, unntatt Troja.
Gjest prestekrage Skrevet 7. august 2006 #84 Skrevet 7. august 2006 (endret) der sandra bullock er fbi agent og miss, står helt stilt hva den heter ← Den heter miss undercover... En film jeg stadig ser på er SLIDING DOORS. Får masse gode girlpower-wibes av den. Dessuten har jeg en stor svakhet for menn med irsk/skotsk aksent... Ellers har jeg ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett: Notthing Hill Emma American History X (men klarer enda ikke å se den uten å holde puta forran øynene i åpningssenen da han knuser skallen på den ene negeren (fy nå var jeg politisk ukorrekt) - talker bare ikke den, men har ingen problemer med å sikle på Edvard Norton allikevell!!) Higer learning Buddy Og når jeg er i det virkelig sentimentale hjørnet, og savnet etter spes mormor er stort ser jeg den norske dokumentaren DEI MJUKE HENDENE. Gjør ikke annet enn å hulke meg igjennom hele greia- men føles jo ganske oppfriskende etterpå da. Ikke minst får jeg en påminner til å gå på kirkegården å stelle litt på graven... Endret 7. august 2006 av prestekrage
Mini_me Skrevet 7. august 2006 #85 Skrevet 7. august 2006 Sleepless in Seattle Den desiderte favorittfilm. Romantisk!
Cherie Skrevet 9. august 2006 #87 Skrevet 9. august 2006 Den heter miss undercover... ← På norsk ja, men orginal tittel er Miss Congeniality. Liker Sandra best i demolition man jeg da
Jinx Skrevet 9. august 2006 #88 Skrevet 9. august 2006 Bridget Jones! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett de...
Gjest Skya Skrevet 9. august 2006 #89 Skrevet 9. august 2006 Og nå har jeg fått en ny favoritt: Walk the Line!
Annie Skrevet 9. august 2006 #90 Skrevet 9. august 2006 Og nå har jeg fått en ny favoritt: Walk the Line! ← Passer den for Sambo som ikke liker Johnny Cash?
Gjest Skya Skrevet 9. august 2006 #91 Skrevet 9. august 2006 Nei, den gjør vel egentlig ikke det. Iallefall ikke hvis han ikke liker musikken, for det er endel av den. Bra musikk, gode skuespillere, fine kostymer +++
Nicky B Skrevet 9. august 2006 #92 Skrevet 9. august 2006 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett Empire records, den får meg i skikkelig godt humør hver gang!
Meaty Skrevet 9. august 2006 #93 Skrevet 9. august 2006 ... Og når jeg er i det virkelig sentimentale hjørnet, og savnet etter spes mormor er stort ser jeg den norske dokumentaren DEI MJUKE HENDENE. Gjør ikke annet enn å hulke meg igjennom hele greia- men føles jo ganske oppfriskende etterpå da. Ikke minst får jeg en påminner til å gå på kirkegården å stelle litt på graven... ← Den dokumentaren er flott. Jeg er forøvrig født og oppvokst i kommunen hvor denne filmen er spilt inn, så jeg kjenner til en del av de som er med der. Oldemora mi tilbragte sine siste leveår på det aldershjemmet, og selv om dette er 25 år siden så husker jeg så godt den spesielle lukta som var der.
Gjest Kermit Skrevet 10. august 2006 #94 Skrevet 10. august 2006 Shoes of the Fisherman. Også har vel Dirty Dancing blitt spillt endel ganger ja..
Gjest Yoghurt Skrevet 10. august 2006 #95 Skrevet 10. august 2006 Pulp Fiction Igjen og igjen og igjen og igjen, hehe
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #96 Skrevet 10. august 2006 Billy Elliot← Den glemte jeg å nevne. Den blir jeg aldri lei av å se, en kjempefin film .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå