K.A. Skrevet 24. juli 2006 #41 Skrevet 24. juli 2006 Kommentatorsporet! Jeg har den da på DVD, men av en eller annen grunn har jeg ikke kommet på å lytte til kommentatorsporet på akkurat denne filmen. Takk for påminnelsen! ← Det der var altså meg, som ikke hadde logget meg på.
Sarah Salamander :-) Skrevet 24. juli 2006 #42 Skrevet 24. juli 2006 Av en eller annen grunn er det ikke kvalitetsfilmene jeg kan se om og om igjen, mine filmer er; Grease Clueless Cry Baby ← Cry Baby.... Når de sitter på kinoen og blir skremt av at hele lerretet blir ødelagt... Så utrolig kult!!! Det er i hvertfal en film scene jeg ikke blir lei av...
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #43 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Skal vi se....disse slukes med jevne mellomrom -Bram Stoker`s Dracula -Apocalypse Now -Mulholland Drive (gru!) -True Romance -Pulp Fiction -Sid and Nancy -Harry Potter and The Prisoner of Azkaban -Prick up your Ears -Sexy Beast -Almost Famous Edit: Glemte Leon! Den er godt brukt, den! Endret 26. juli 2006 av Leonarda
Gjest Tanita Skrevet 25. juli 2006 #44 Skrevet 25. juli 2006 The Lover Lolita Femme Fatale Original Sin Mr & Mrs Smith Desperado (De fleste med Antonio Banderas)
Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2006 #45 Skrevet 25. juli 2006 Skal vi se....disse slukes med jevne mellomrom -Bram Stoker`s Dracula -Apocalypse Now -Mulholland Drive (gru!) -True Romance -Pulp Fiction -Sid and Nancy -Harry Potter and The Prisoner of Azkaban -Prick up your Ears -Sexy Beast -Almost Famous ← Aha, jeg antar at du ikke er aldeles imot å legge øynene dine på Gary Oldman?
Gjest -eline- Skrevet 26. juli 2006 #46 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Dogma (genial film!) Dirty Dancing The holy grail Life of Brian Grease Legally Blond (aner ikke hvorfor, men jeg har sett den haugevis av ganger ) O' Brother where art thou Star Wars-triologien (de orginale ja!) Lord of the Rings-triologien Glemte Askepott og de tre nøttene, den må man jo se hver julaften!! ...har dog planer om å kjøpe den på dvd bare for å være på den sikre side om NRK skulle være så teite at de avlyste den et år! (men nei, den skal ikke sees på andre tidspunkt!). Tante Pose bruker jeg og å se hver jul, synes den er litt fascinerende. Endret 26. juli 2006 av -eline-
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #47 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Aha, jeg antar at du ikke er aldeles imot å legge øynene dine på Gary Oldman? ← ...nope....Artig at du la merke til dèt. P.S gjett hva han egentlig heter til fornavn? Endret 26. juli 2006 av Leonarda
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #48 Skrevet 26. juli 2006 Dirty Dancing Shadowlands Beyond Borders Exorsisten Tornefuglene
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #49 Skrevet 26. juli 2006 P.S gjett hva han egentlig heter til fornavn? ← Ikke helt den samme schwungen som Gary nei.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #51 Skrevet 26. juli 2006 Stolthet og fordom, tv-serien med Colin Firth fra 1995 Billy Elliot Welcome to Collinwood I blanke messingen Catch me if you can
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #52 Skrevet 26. juli 2006 Cry Baby.... Når de sitter på kinoen og blir skremt av at hele lerretet blir ødelagt... Så utrolig kult!!! Det er i hvertfal en film scene jeg ikke blir lei av... ← haha - det er en morsom film. Lenge siden jeg har sett den. Mener å huske en sinnsvak scene fra et barnehjem eller noe?
hustufta Skrevet 26. juli 2006 #53 Skrevet 26. juli 2006 Stolthet og fordom, tv-serien med Colin Firth fra 1995 Billy Elliot Welcome to Collinwood I blanke messingen Catch me if you can
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #54 Skrevet 26. juli 2006 ...nope....Artig at du la merke til dèt. P.S gjett hva han egentlig heter til fornavn? ← Hiiiiiiihihiih, er det der du har nicket ditt fra?! Han er så latterlig sexy...!
Annie Skrevet 26. juli 2006 #55 Skrevet 26. juli 2006 Pirates of the Carribean. ← JEPP! Istid 1 og 2 Shrek 1 og 2
fuerza Skrevet 27. juli 2006 #56 Skrevet 27. juli 2006 Forrest Gump Frihetens regn Donnie Darko 8 mile Walk the line Grease Istid
hilli Skrevet 27. juli 2006 #57 Skrevet 27. juli 2006 Cry Baby.... Når de sitter på kinoen og blir skremt av at hele lerretet blir ødelagt... Så utrolig kult!!! Det er i hvertfal en film scene jeg ikke blir lei av... ← Akkurat den scenen husker jeg ikke, begynner å bli en stund siden jeg så den. Selv husker jeg bl.a Iggy Pop som bader, klinedans, jenka, og squares som synger. Nå fikk jeg skikkelig lyst til å se den filmen igjen!
Gjest Mireya Skrevet 27. juli 2006 #58 Skrevet 27. juli 2006 Thirteen Fucking Åmål Legally Blonde (bare 1`ern) Thelma & Louise Coyote Ugly Charlies Angels 1 & 2 Chocolat Erin Brockovich ...og så Buffy, særlig sesong 3...
Anglofil Skrevet 30. juli 2006 #59 Skrevet 30. juli 2006 Shadowlands - min favorittfilm. Roman Holiday (Prinsesse på vift) - også en favoritt. Sabrina Young at Heart Sound of Music The Color Purple (Purpurfargen) A Beautiful Mind (Et vakkert sinn) French Kiss When Harry Met Sally (Da han møtte henne) Forrest Gump Giant Avanti! Grease Dirty Dancing Emma Lover Come Back Pillow Talk An Affair to Remember Mvh Yvonne
mee mee Skrevet 31. juli 2006 #60 Skrevet 31. juli 2006 notting hill bridget jones dirty dancing top gun
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå