Frøken Freken Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Inspirert av tråden om dårlige filmer i hylla.. Hvilke/n film/er kan du se om og om igjen uten å bli lei? Selv har jeg Coyote Ugly og Brian`s Song. Og de av dere som ikke har sett Brian`s Song bør kaste seg over den. Den er skikkelig (For de av dere som fremdeles tror jeg har noe som helst smak i filmverdenen....)
Cherie Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Jeg kan se three to tango om og om og om igjen. Seff gjelder det også dirty dancing. Top Gun så jeg vanvittig mye som tenåring og det er gøy å se den nå og da fremdeles...
Gjest Skya Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Det må bli: - Dirty Dancing - Kill Bill 1 og 2 - Hawaii Oslo
My Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Det må bli: Alle Star Wars filmene Armageddon Og øhh, det var det...
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2006 #6 Skrevet 22. juli 2006 The holy grail Life of Brian Om mus og menn Breaking the waves Cinema Paradiso Samt parodien på Alt om min far, med Ane Dahl Torp og Arne Torp.
*Emma* Skrevet 22. juli 2006 #7 Skrevet 22. juli 2006 -You've got mail - Stephmom - Legally Blond - Clueless - Blond og Blondere
Svart Katt Skrevet 22. juli 2006 #8 Skrevet 22. juli 2006 (endret) - De tre filmene om Pelle og Proffen - Oliver og gjengen - Tillsammans - Fucking Åmål - Bare Bea Endret 22. juli 2006 av Svart Katt
Gjest Kitz Skrevet 22. juli 2006 #9 Skrevet 22. juli 2006 Armageddon. Etter å lånt min brors VHS utallige ganger har jeg nå endelig kjøpt min egen dvd og skal omsider se den nok en gang her en dag. Gleder meg like mye som alltid. :-D
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2006 #10 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Moulin Rouge South Park - Bigger, Longer & Uncut The Shining Amadeus La vita e bella Breaking the Waves Life of Brian Dancer in the Dark Thelma & Louice The Lawnmower Man (ikke særlig bra, men en fascinerende historie) Shine Endret 22. juli 2006 av Fairy
Gjest gjesta Skrevet 22. juli 2006 #11 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Hmmm... Brazil Monty Python-filmene Labyrinth Fishing with John Basquiat A Room with a View Tillsammans Endret 22. juli 2006 av Sweet Jane
Gjest Emera Skrevet 22. juli 2006 #13 Skrevet 22. juli 2006 Tre nøtter til Askepott ser jeg gjerne om og om igjen... Ellers har jeg sett Grease-filmene mange ganger, av ren nostalgi.
Gjest Skya Skrevet 23. juli 2006 #15 Skrevet 23. juli 2006 Jeg glemte: Notting Hill Two Weeks Notice Love Actualy Hugh Grant er jo bare så skjønn i de filmene!
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #16 Skrevet 23. juli 2006 The Holy Grail (og endel annet Monty Python), kaninscenen er i særklasse den scenen jeg har sett flest ganger. Paris, Texas. Konsertfilmen Stop Making Sense (Talking Heads). Mitt liv som hund. Wallace og Gromit-filmene og det meste annet av kortfilm og serier fra Aardmans glansdager. Underground. La Strada og noen andre Fellinifilmer. Fanny och Alexander og noen andre Bergmanfilmer. Tre nøtter til Askepott. Filmene til Pjotr Sapegin, og til Jan Svankmajer. American Splendor. Hm. Jeg ser nå at denne lista kan bli nokså lang... Så jeg gir meg nå.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #17 Skrevet 23. juli 2006 ...MEN jeg kan også se Edvard Saksehånd igjen og igjen:-)
Amanlis Skrevet 23. juli 2006 #18 Skrevet 23. juli 2006 Purpurfargen Frihetens regn Flåklypa Grand Prix
Gjest gjesta Skrevet 23. juli 2006 #19 Skrevet 23. juli 2006 The Holy Grail (og endel annet Monty Python), kaninscenen er i særklasse den scenen jeg har sett flest ganger. Paris, Texas. Konsertfilmen Stop Making Sense (Talking Heads). Mitt liv som hund. Wallace og Gromit-filmene og det meste annet av kortfilm og serier fra Aardmans glansdager. Underground. La Strada og noen andre Fellinifilmer. Fanny och Alexander og noen andre Bergmanfilmer. Tre nøtter til Askepott. Filmene til Pjotr Sapegin, og til Jan Svankmajer. American Splendor. Flinke gjesten! :-D
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #20 Skrevet 23. juli 2006 Flinke gjesten! :-D ← Teit flinkis ? ... nja, jeg er vel ganske filminteressert og har utdanning innen det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå