Gå til innhold

HILDES BOK


Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Var på besøk i går kveld hos en veninne og mannen hennes.

Skjelden vi får ræva opp fra sofaen begge to samtidig !

Var utrolig koselig og morsomt.

I dag hopper jeg over treningen og tar den i morgen. Er litt trett og sliten i dag. Guttene skal i bursdag hos en nabo og da blir det stille her et par timer. Sove ? Ja, det tror jeg at jeg skal.

Lese røykesluttboken når Vega har fått sin.

Jeg kan lese annen bok i mens :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom for å vise at jeg har vært innom (ble det riktig????)

Ferier skulle helt klart vart lenger. den første uka går jo med til å "skru ned" og komme i feriemodus. Og den siste uka går med på så skru opp igjen til jobbemodus, og da er det ikke så mye tid til FERIE, er det vel.....

Ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med røykestoppen din!

Sjøl røyker jeg ikke, men er jaggu den eneste i fammilien som ikke gjør det/har gjort det.

Vær sterk og hold ut!!

Er forresten veldig imponert over at du har begynt og trene! Meldte meg inn hos Elixia for et år siden. Har enda ikke vært der...... :oops:

Flink er du!!

Ha en fin lørdag med mensen, mann og barn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Takk for hilsner.

Det du sier Bettie er jo bare helt sant. Det blir en uke ferie det !

Det verste er at jeg har over en uke igjen. Jobber i helsevesenet og der er det jo faktisk rett og slett umulig å ta en hel uke senere. Vi har ikke vikar å sette inn. Som oftes blir det til at jeg får utbetalt den site ferieuken min i desember. Godt å ha ekstra penger da, men jeg kunne feks tenkt meg å hatt ferie i skoleferien.

Burde vel begynne å kikke meg om etter en jobb i skoleverket. :sjarmor:

Egentlig er det deilig å være røykfri. Masse positive ting og det vanskelige er ikke å slutte, men å la vær å finne på bøttevis av unnskyldninger for ikke å begynne igjen ! :lol:

Nå skal jeg snart tutle meg av gårde og trene. Motivasjonen i dag ligger godt under nullpunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Trene ja.....hm. *maner fram vage erindringer om et treningskort som ligger og støver ett eller annet sted*

Hei Hilde!

Stikker innom med noen ønsker om en fremdeles fin sommer!

Klem, Mie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Trene ja...

Dårlig med det nå ja... :oops:

Kunne/ burde jo svømt i det minste...

Tusen hjertelig for invitasjon.

Høres kjempekoselig ut.

Har satt av kvelden... :kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen jeg burde tatt en tur til Bergen jeg altså..

Det hadde vært så koz å truffet dere :wink:

:P Forresten så er det faktisk VELDIG deilig å være røykfri :P

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde - den røykestoppen - dreier boka seg bare om hvorfor forfatteren ikke skriver om grunnene til at man skal slutte å røyke...???

Vært på PUBEN - nu seng.

Flytter nordafor om tre uker - treff der oppe hadde vært noe...

Men æ e for træg til å dra det i gang i alle fall...

Du da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hilde.. Pærebrus farger.. Her har du 70 l pærebrus, klar til farging.. De maser de englene på mere brus så du får sette igjen farginga.. Alt restlagret forsvat under grooos utdrikkingslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hva søren ? :o

Har dere tømt pærebruslageret ? Den bakrusen må dere jo leve på i mange uker....

OG har jeg gått glipp av en fest nå igjen ?

Litt av en pærebrusfarger dere har skaffet dere, liv.

Mie og MAya ; kortet mitt tåler litt støv innimellom det. Da jeg tok fram skoene igjen her for en ukes tid siden var de faktisk skikelig nedstøvet.

Men det er de ikke nå lenger. Må nok pelle meg av gårde i dag også ja.

Så koselig med hilsen da WT !

Og klart dette var trivelig lesning, jeg er jo en trivelig person ! :lol:

Vega, jeg vet ikke hva boken helt handler om. Den motiverer deg på et vis til å mene at du ikke trenger røyken lenger. Men det er jeg jo egentlig klar over. Er kommet til side 20 eller noe sånt og alt han forteller er ko egentlig banaliteter. Men den skal visstnok gjøre noe med underbevisstheten vår.

Vi får se, vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

Takk for hilsner ! :D <- Hild enår det er noen som har vært innom dagboken hennes !

I dag, ja i dag vil eg ikkje det slag. trallalalalala.

Minsten vil opp av badekaret, må løpe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjon fra deg.

Jeg er fremdeles hoppende glad. Tok en CB-test til i morges (for det var jo 2 i pakken), og graviditetsstreken i krysset var enda sterkere

Jeg jobber hjemme i dag. Her går alt mye seinere på nettet og derfor tenkte jeg at jeg nok ville holde meg unna. Men neida - her er jeg inne på KG. Hm... må virkelig skjerpe meg.

Tenker litt på å opprette egen graviditetsdagbok, noe som virker koselig, men tenker samtidig at jeg ikke skal bruke så altfor mye tid på disse sidene. Ihvertfalll ikke i arbeidstiden.

Noen råd?

Ønsker deg ellers en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...