Gå til innhold

HILDES BOK


Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Tjing tjing Hilde

Jeg fulgte oppfordringen din med dagbok her på Generell så nå må jeg hilse til deg også :D Det er beroligende å høre at ting roer seg om kanskje noen uker :) krysser fingrer og tær.

Jeg skal også snart begynne å trene igjen. Det er så deilig og nå er jeg bare UTLRA klar for det.

Ha en deilig søndag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og er i full sving med trening. Det var det første jeg gjorde i dag og det første jeg skal gjøre i morgen. :D

Håper du får en mild start på jobb etter ferien og at det ikke blir hektisk. Jeg for min del skal sove lenge og egentlig bare ta det helt med ro. :erter:

Natta! Selv om det er sent og du sikkert har sovet leeenge allerede. :wink:

Klem

Middis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Takk for hilsner jenter !

I dag da jeg kom hjem fra jobb hadde mannen laget middag, støvsuget og klippet plenen.

Jeg kjente at en sur hette bare bredde seg over hodet mitt. Sånn når man kjenner at man er sur helt inn til ryggmargen.

Årsaken ?

Vi har et helt jævlade loft som skal bli ferdig en gang. Nå har vi bodd her i tre år, han har vært hjemme i halvannen uke og dette er alt han har prestert. Jeg er så suuuuuur, så inni det svarteste.

Så legger han seg på sofaen etter at JEG har ryddet av middagsbordet og spør om det er greit han tar seg en blund. Jada sier jeg, men han tok den, ble drittsur og gikk opp på loftat for å isolere ferdig.

Og hva skjer videre ?

Her sitter jeg og surfer med dårlig samvittighet, men jeg kjenner at jeg fortsatt er så sur at jeg ikke klarer å prate med han enda.

JA forresten sa han at jeg hadde støvsuget for dårlig i går ettermiddag !

Når jeg i ettertid leser dette kommer jeg nok ikke til å forstå hvordan jeg kunne bli så ilsken på noe slikt, men nå, ja da er jeg rett og slett en vandrende sitron. Blæh.

Håper jeg kan unnskylde det med pms....

*Sukker tungt og vrir munnen nedover*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Huffda.. Det er ikke greit bestandig..

Hadde min mann laget middag, støvsuget og klippet plenen

til jeg kom hjem fra jobb hadde jeg blitt sjokkert :o

og kjempe glad ..hehe..

(så det sier vel sitt om våre tilstander..)

Syns jeg ser deg sitte der å surfe mens mannen

"hamrer løs" på loftet.. :ler:

(sorry latterutbrudd.. :oops: håper det går bedre nå ?)

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Takk for oppmuntringer ! :D

Fikk til å kjefte på ungene også da de hadde klart å rote ut alle lekene på gulvet på rommet sitt.

Gikk på trenign og nå er jeg ( nesten ) helt ok igjen.

Litt sitron..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heja!

går nok bra med meg ja. ¨sommerfuglene kommer og går, mens sambogutten består. det er kanskje vanlig også, å bli forelska i ulike folk som en velger bort for å være med den som en har, og den som altså egentlig er best....

vet ikke jeg..

flink du er som trener da!!

jeg hopper bare tau en gang i blant... planen var jo som kjent å kjøpe rockering. men nå er jeg så blakk at det ikke passer inn i budgetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Så flink du er da som trener. :kysse:

Har også kommet hjem fra ferien nå.

Borte bra men hjemme best.

Vi skal på sommerleir på Eikås i fra torsdag til søndag.

Så det blir dessverre dårlig med oppmøte fra denne jenten på dette treffet også... :cry:

Litt for inn i ferien med dette tidspunktet.

Men alle gode ting er 3???

Så until next time...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du nå hva det var du skulle si meg? Jeg blir så fryktelig nysgjerrig, skjønner du... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

I dag har jeg vært så sliten. Tøft å begynen på jobb igjen etter ferien, burde kanskje hatt en uke eller ti til ?

Har også en følelse av å gå litt i stå på jobben og ønsker mer ( andre ) utfordringer.

Kanskje det er på tide å se seg om på det attraktive arbeidsmarkedet ?

Gangsperr har jeg også. I dag igjen....

Men se på de flotte musklene jeg kommer til å få en dag om en åtte ni år. DA kommer jeg til å tenke at det var verdt all pinen.

Er ikke så lenge til det ! Åtte ni år er jo bare et lite øyeblikk i det store perspektivet.

Lillegutt har begynt på stor avdeling i barnehagen. Synes han er så liten, bare to år. Pappan sa at han hadde mest bare stått og sett på når de andre barna lekte og vært svært så betuttet da han gikk i dag.

Fra mandag er det meg som skal levere han i barnehagen og jeg kvir meg til å se det lille fjeset som skal være blidt når det titter tilbake på meg med store triste øyne.

Waaaaa, jeg har lyst på redusert stilling !

Hilde er trøtt og lei i dag, sur i går, trøtt i dag. Da bør vel mensen dukke opp i morgen da ?

Hvis jeg ikke ( gud hjelpe meg ) er smelt på tjukken igjen da ?

Nei NÅ luller jeg meg virkelig inn i selvmedlidenhet her...

Tar en titt på noen andre dagbøker og ser om jeg blir litt oppmuntret !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slapp av, du. Det går garantert over!

Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full.

Vil du være lykkelig tre dager, gift deg.

Vil du være lykkelig åtte dager,

slakt en gris og spis den.

Vil du alltid være lykkelig, bli gartner.

Kinesisk ordspråk.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - takk for pene ord om den dialekten du vet... Selv vet jeg ikke helt hva jeg mener, er jo egentlig litt inhabil kanskje.

Er du klar over at der hadde du faktisk et lite glimt av noe positivt? Der ser du! Ikke så galt likevel i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

I dag har jeg det myyyye bedre.

Mannen har virkelig stått på, ryddet og støvsugd, laget liste over innkjøp til loftet og lagt sammen klær. Kom hjem til middag og dekket bord. :hjerter:

Fikk Allen Carr`s ikke røyker bok i posten i dag, so here we go !

Har et lite håp om at Vega slutter sammen med meg....

Hilde, ikke så bitchy i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du forvirrer meg!!! Hvilken dagbok skal jeg skrive i her da?

Fått mensen? (Det er jo egentlig, i bunn og grunn, det eneste sånne som meg interesserer seg for om dagen... :roll: )

Jeg føler virkelig med deg som har begynt å jobbe igjen. Men det er snart jul, og da er det ferie igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

*Gleder meg til jul allerede *

Nei Matta, jeg har ikke fått mensen. ( Leses med panik i stemmen )

Men det kjennes ut som den er i anmarsj.

To dager for sen er jeg. Skal begynne med sånn prevansjon som heter Persona. Men da må syklusene bli stabile først og det er de fortsatt ikke etter saene i vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stikker på ferie nå. Ta vare på denne klemmen om du skulle trenge en før jeg er tilbake!

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...