Gå til innhold

HILDES BOK


Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Å :D for en koselig hilsen jeg fant i boka mi, og den var fra DEG!! Kjempe koselig at du skriver om egne erfaringer...!!! Da var det kanskje noe mer enn bobler jeg kjente i magen i går da jeg lå på ryggen på sofaen og halvsov.. :ler:

jeg har ferie fra neste helg, og det gleder jeg meg masse til!! Er du ferdig med din, eller er du bare ferdig med å feriere?

Ønsker deg uansett en fortsatt god sommer :lol:

Klem fra Kipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Wow, her var det meldinger i ekspressfart !

Midnattsol ; jammen JEG vil jo ikke nordover igjen. Barn på skolen, gode jobber og nei og nei og sukk og åh. Jeg er helt i villrede siden han får sånne lengsler nordover igjen. Har jo bygget opp nettverk her i mange år også må jeg begynne nesten på nytt igjen ? Ooooorker ikke. Neeeei.

Jinx ; Slik baker jeg alltid julekakene ! Og så stikker jeg innom venner som KAN bake. Gleder meg til ostekaken. :D

( Her blir det liv rai rai ) :hoho:

Kipa ; ja det var nok mer enn bobler, særlig dersom de var på beskrevet sted.

Jeg har ferie en uke til, den skal jeg bruke til å rase rundt på handlesentre og skaffe alle ting og tang ungene trenger til skole og barnehagestart. Shoppenervene klør jo nesten alltid. Den gode kløe.....( gir den sure svie i lommeboken )

Var forresten sinnsykt deilig å sove i sin egen seng igjen. Nå har vi delt seng med minstemann i to uker, så i natt kunne jeg spre kroppen utover... Og det skal jeg sannelig gjøre i natt også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Hilde :)

Jeg måtte inn og hilse på deg,først nå oppdaget jeg dagboka di.Snakk om å være treig på labben.

Jeg vil ønske deg en god sommer og godt badevær.

Neste Helg tar jeg og gubben en tur til Bergen,vi må få med oss alt som skjer i Norge.har nettopp kommer fra Dyrparken i Kristiansand i går.

Jeg kommer på neste treff du og Anafugia får makket i hop.

hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Nå skal vi snart på shopping hele familien. Må kjøpe sko til ungene og titte på salgsvarer. Det blir litt stress med alle ungene ( og mannen ) men det får stå sin prøve.

Nå er jeg spent på hvor mange som kommer på neste treff i Bergen. Husker forrige gang, jeg var helt svett med tanken på å bli "stood up" og det ble jo bare bedre og bedre da det viste seg at kelneren på Peppes var en jeg kjente.

Vel, vi talast ved jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen ønsker eieren velkommen tilbake!

Så godt å høre at ferien var fin, og fungerte slik den skal;

produsere uthvilte voksne og foreldre... :wink:

Takk for et fornuftig og realistisk resonement i dagboken min.

Da er vi enig da!

Hvem sin feil er det i din verden da?

Skolen; som starter nå?

Dere; som har laget barna?

Utviklingsteorien; som sier at barn vokser?

Butikker; som har salg nå?

Ja, jeg har klart å stumpe røyken!

Og skryter av det her inne, selv om jeg vet du ikke liker det no særlig...

Jeg var jo klar for det!! Alle som skal slutte, må være klar...

Det blir du også en gang. Ikke no mas og kjas!

Du klør deg litt i hodet over at det blir skrevet så muye her på den tiden du er borte!? Se nå på deg selv... Her er det altså åtte innlegg (ni med mitt) på tre dager. Er det så vanskelig? Og du har selv skrevet tre ganger...

Og ja; jeg har litt mere tid til sånt enn deg.

Har jo ikke fullført oppdraget mitt enda...fødsel!

Mandamårraklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Har surret rundt på handlesenter i dag også vi !

Resultatet :

- siste av Coldplay

- en Creed cd

- innegymsko til jenten

- inneskolesko til eldste gutten

- masse smykker på Glitter, de hadde 75 % avslag :sjarmor:

- innom ekebutikken og kjøpte en buss og Pokemonkort

Nå begynner pengebeholdningen å skrumpe litt. Jeg blir alltid lett hysterisk når vi har hatt masse penger i noen månder og utsiktene blir dårligere....

MÅ kjøpe :

- ny skolesekk til jenten

- tøfler til minstemann

- noen sett med gensre og bukser til de eldste til skolestart

- skolestartsko

- siste av Madrugada, Majesty er fabelaktig

Ellers tusler livet seg av gårde i ferietempo. Hadde en krangel med datteren i dag. Hun har ikke vært hos frisøren på tre år og nå MÅ det klipeps, så jeg bestilte en time. Hun var totalt uenig i hvor kort det skulle være. Men det lukter ikke godt av håret hennes etter en dag i solen. Det er tykt og langt og jeg lurer virkelig på hva jeg skal gjøre med det....

Takk for hilsen Lillen. det er alltid viktig å huske på at alt er noen andres feil ! :D Og takk og lov for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu på du :wink:

Takk for enda flere nyttige tips ang julen !!

Faddere på hver tvilling hadde jeg ikke tenkt på..

Hadde de like mange på hver ? Evnt hvor mange ??

Har ikke kommet så langt i planleggingen enda jeg..

Hm... (Ikke så rart kanskje..)

Det blir mange faddere det.. :roll:

Deilig å surre rundt på handlesentre å shoppe..

Kan du ikke bare stusse håret til datteren din selv ?

Det gjør jeg.. Min femåring har kjempe langt hår :wink:

Førjulsklem tilbake :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nevøen min ørtiogfjørti av!!! Og jeg har vel kanskje skylda for mange av de også.. :roll: snill tante som jeg er. hehe

God natt, sov godt og ha en fin dag i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Vet jeg vel.....

Har akkurat kjeftet på han for å gjøre litt lite i huset den siste tiden. Den løste han galant ved å ta seg en joggetur. Inneforstått ; "jeg kommer igjen når du er blitt litt koseligere, konemor".

*Sukker oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

* Skrive bare for å komme opp i 1600 innlegg slik at jeg kan være blandt de to sidene med medlemmer som har skrevet flest innlegg*

Spist kyllingsalat, nam nam.

Kom forresten på at isboksen med sjokoladeis ligger i kjøleskapet. Lurer på hvor lenge den kan ligge før den smelter ?

Kjøpte is - saus i Sverige, en med After Eight smak og en med sjokolade / appelsin. Men kroppen takler vel et par kilo til før høstens nytt liv prsojekt.

Har bestilt røykestoppboken og bestemt meg for å trene tre ganger i uka. Har blitt supersløv i løpet av våren og nå er det sommer og sløvheten vedvarer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm, nå fikk jeg lyst på is og kyllingsalat også...men har jeg noen ting av det- NEI! Får vel stikke å kjøpe meg en is da...Jøss så sunn du skal bli da...Må kose seg også vettu, det er livsmotto mitt det- viktig å kose seg....Men jeg skal støtte deg når du stumper røyken :wink:

Jeg fyser på alt i dag.... :roll:

Er ferien din snart over..synes jeg leste noe om at du begynte å bli blakk og derfor er lei ferie. Jeg lengter etter min, en jobbedag igjen så :briller:

Og penger har jeg masse av, lommeboka med alle kort ble jo borte for snart tre uke rsiden. Siden man ikke en gang får bestille nytt visa før det har gått to uker etter man meldte det og det tar like lang tid å få det, så står lønna mi urørt...he- he!

men da har jeg penger til den dyre barnesenga jeg vil ha, og alle de nusselige klærne jeg skal kjøpe...Og så kan jeg kjøpe orntli' mamma klær med kvalitet som koster masse :sjarmor: Er jo høygravid i julebordstidene jeg...

ha en fin dag!

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shallabajs :D

Ang brukte klær og utstyr så har jeg ikke kjøpt slikt før..

Men har tenkt tanken nå, siden jeg får to stk..

:roll: Å de kan ikke arve noe av jentene sitt tøy..

(kanskje noen bodyer og strømpebukser)

Jeg trenger jo alt !

Hm.. Is med After Eight smak ??

Mmmm..... IS :D

Jinx løper bort til fryseren.....

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

Har vært på besøk hos en kollega som har en sønn på samme alder som min mellomste. Det endte med trening i kveld samt liggebesøk.

Koselig at ungene har hverandre i disse ferietider !

Jinx ; ta kontakt om du skulle være interessert ( skjønner det godt om du ikke er det...) og is med after eight sjokoladesaus er deilig forfriskende, mmmm

Kipa ; du må gjerne komme og stjele min lommebok også dersom effekten av det blir at jeg bruker mindre penger. Neste måned er det tv lisens, husforsikring, kommunale avgifter og eu kontroll av bilen i tillegg til ting og tang til skolestart. Ikke mye til overs til mor på den lønnen nei !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...