Gå til innhold

HILDES BOK


Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sniker meg inn i minefeltet for å sørge for at arbeidsfordelingen i heimen er korrekt:

I dag har mannen bært inn gipsplater, men da han skulle bære panel og listverk, måtte jeg pinadø hjelpe til !!!!!!

Kan du tenkte deg ?

DEN skeivfordelingen av arbeidsoppgaver i hjemmet ?

Han kunne godt ha tatt alt !

HVA? :o

*løper Hilde til unnsetning*

For en urimelig mann!

Men du sørget vel for at han vasket, støvsuget, hentet barn, vasket klær, tømte oppvasmaskinen, handlet, vasket doen, tørket støv OG vasket en drueklase som du kunne innta på sofaen?

åsgo ged lit gleh goD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du sørget vel for at han vasket' date=' støvsuget, hentet barn, vasket klær, tømte oppvasmaskinen, handlet, vasket doen, tørket støv OG vasket en drueklase som du kunne innta på sofaen?[/quote']

Samtidlig som han masserte føttene dine!

Det er jo det minste mann kan forlange av en mann, mener jeg!

Alt bra Hilde'en min?

Jeg har akkurat kommet hjem fra byen med min punkterte sykkel, og trasket i regnværet med den.

Møkka sykkel!

Ellers er ......*kjenner etter* ...jo, alt er bare bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde

Takk for hilsen

Prakteksemplar - over hode ikke. Det er lettere å ta et selskap alene enn å ha svigermor blandet inn i kjøttgryter og annet.....

Jo - det går litt bedre nå - heldigvis. Gleder meg over hver dag som går rimelig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

I dag har jeg sparklet noen gipsvegger som kom opp i går.

Jeg håper så inderlig at vi blir ferdige til jul.

Har tenkt at jeg skulle feste en snor i adventskalenderen og feste den på dørhåndtakene slik at ungene fikk seg en kjempeadventskalendergave på julaften.

Jeg har vært på IKEA og kjøpt inn litt røde ting til jenten vår. Slike røde plasthjerter, sngetøy i hvitt med hjertebord og make pledd.

Gutten får likt i blått, men han skal få et LEGO sengetøysett.

Gleder meg så ufattelig mye til å se fjesene deres når de åpner dørene.

Nå spørs det om vi får det til praktisk. Det blir en lang natt til julaften når alt skal smugles fra rommet deres og opp.

Nå tror de at de ikke får gå på loftet fordi det ligger så mange farlige ting på gulvet, ledninger som stikker ut, samt julegaver vi ikke vil de skal se.

Alt dette stemmer jo, men vi har overdrevet litt da !

Blir lite tid på nettet, siden det er travelt ellers. Er sykemeldt til 11. januar, så nå kan jeg puste ut. Da får jeg gjort juletingene i kosetempo i stedet for å pese rundt etter arbeidstid !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad på dine vegne, når det gjelder ny sykemelding!

Det var virkelig topp at det ordnet seg!

Det kiler i magen min når jeg leser om loft-overaskelsen! :lol:

Kan tenke meg barna blir glad!

Vet de ingenting??

Hva tror de i såfall loftet skal brukes til?

:ler: Sku likt å se dere to foreldre-menneskene liste seg frem og tilbake natt til juleaften! :ler: Det blir råbra!!

Du er kreativ når det gjelder julekalender, skjønner jeg! :P

Ha en god og konstruktiv helg, Hilde-vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo stjålet idéen min, jo! Har aldri hørt om noen andre enn meg som har laget barnerom i all hemmelighet :ler:

For noen år siden pusset jeg opp et rom i all hemmelighet, i sene kveldstimer og i nattens mulm og mørke. Datteren visste ikke noen ting før hun om morgenen på åtteårsdagen ble fulgt bort til døra med beskjed om at den største gaven var der inne. "Er den like stor som hele rommet?" spurte hun, og det var den jo :blunke: Hun så litt skeptisk ut, for sist hun hadde vært inne på det rommet var det hull i gulvet, avskallet maling, og ikke noe særlig hyggelig...

Uttrykket hennes da hun kom inn på det nyoppussete rommet, i hennes yndlingsfarger, nymalte møbler og stjernehimmel over senga kommer jeg aldri til å glemme!

Gled deg til å overrekke loftet til barna dine! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt rørt av og lese her, jeg!

Så utrolig flott og koselig presang!

:grine:

Håper du får en stråååååålende helg, Hilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det jommen lenge siden jeg har vært her inne og inspisert. Hmmmm... Alt ser vel ut. Ja, det må jeg si. *stemple* Godkjent! :ler: Han en fin uke, Hilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Er litegranne lei av kg for tiden jeg !

Derfor blir det ikke til at jeg følger dere alle opp i dagbøkene deres. Jeg regner med jeg kommer sterkt tilbake ! Koselig at dere gidder å stikke hodet inn her innimellom.

Nå har jeg sparklet på loftet. Nesten alle gipsplatene er på plass, det gjenstår noen i kneveggene. I tillegg må vinduene fores ut og listverk og dører males. SÅ skal jeg male tak og male veggene.

Må lage meg en arbeidsliste tror jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...