Gå til innhold

HILDES BOK


Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er veldig bra at du faktisk får gjort noe hver dag! Da jeg var sykmeldt for noen år tilbake vet du, da fikk jeg ikke gjort noenting på 6 uker, så vidt jeg kan huske. Jeg tror det er veldig viktig!!! Og særlig at du finner på noe som du selv opplever lystbetont og verdt å bruke litt tid på. Selv om det rett og slett bare er å gå på kafe!

Jeg sendte tekstmelding til en kjær kollega av meg som er sykmeldt pga slitasje og utbrenthet i flere uker, og spurte hvordan hun hadde det i dag. Hun svarte at hun var på shopping, og at det hjalp! Da sendte jeg følgende svar til henne: "Shopping er den beste medisin! Ta en overdose! ;-)" Viktig med litt humor og oppmuntring også, midt oppi alt!

:klem2: Klem og onsdagsblomst til deg fra meg! :blomst:

Ha en fin dag, Hilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte vekk?

HILDE

Du er bare redd for at du skal bli avhengig leeeeenge før meg. Vel, *setter seg på hendene* - jeg skriver ikke et innlegg til før du er til bake.

(lygekryss --------> x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Hallo jenter !

Har vært på fagsamling med de andre meglerene i konfliktrådet. Det er utrolig kjekke mennesker som jeg bare elsker å tilbringe tid sammen med !

Ellers skjer det ingenting. Mannen skal vel kanskje på loftet og fixe det siste som skal fixes før vi setter opp veggplater og paneler taket.

*Ser for meg et ferdig loft til jul*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

hei Hilde

Faglig påfyll sammen med folk man trives sammen med - det kan gi en et godt løft, det.

Nyinnredet loft til jul - det høres flott ut.

Går det ellers bra med deg?

Ha en riktig god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Hilde! Nå er det jommen lenge siden jeg har svingt innom hos deg. Så da får du to helgeklemmer i stedet for en!

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med loftsprosjektet.

Min mann lanserte for det som føles som lenge siden at han skulle bli ferdig med gangsoppussing før jul. Etter litt betenkningstid modererte han seg i går. :hoho: Visste jeg det ikke...

Hvordan gikk det med nøttekaken/farsdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...