Gå til innhold

HILDES BOK


Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja!

En fin tirsdag!

Hvorfor?

Fordi det er små snøfnugg utenfor her. Fordi det har kommet mandariner i butikkene. Fordi det er så kaldt at du kan ta på favorittullgenseren over alle ullgensere. Fordi sønnen briljerer med sitt mattetalent. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi havnet midt oppi "Elleville dager" på lørdag - klarte heldigvis å holde oss unna åpningen av den nye Toys r us :o Elleville dager betyr elleville kunder - noe ordentlig herk! :o

Håper du har kommet deg over "sjokket", og at du har en bra tirsdag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du misforstår litt. Utropstegn er en art. Punktum er en annen. Så man kan altså ikke ha ulike arter utropstegn. Men jeg har altså mange nok til å by på spaghetti med utropstegnsaus i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!

Takk for smilet i boka mi....jeg er jo hjemme hver onsdag nå, så da kan vi ha lunsj sammen- det var en god ide, Å NEI!!! Du bor jo i Bergen du ja.. :klaske: hvorfor bor dere trivlige damer såååå langt unna!!! :roll:

Ha en god dag!

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Så koselige hilsner til meg ! :oops:

Følger med på om Magnhild får baby jeg !

Ellers skjer det i grunnen lite.

På mandag var jeg med en venninne på KK på omvisning. Hun har termin samtidig som Mayamor, så det blir jo spennende.

I går gjorde jeg rett og slett ingenting !

I dag har elektrikeren vært her, så nå må vi legge fuktsperrer og så er det bare (for mannen) å flise opp panel og veggplater på rommene til ungene. Vi skal ha malt panel i taket på loftet, jeg er utrolig spent på hvordan det blir.

Og så har jeg vært på kjapt besøk hos en venninne som jobber turnus.

I morgen skal jeg til kontroll hos Brillelenad siden jeg har prøvd 30 dagers linser. De er helt fabelaktige ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hilde

Takk for enda et konstruktivt innspill i boka mi.

Malt panel - det kan bli ganske stilig det......

Siden du er fornøyd med linsene, gikk vel kontrollen greit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

Hallo jenter !

I går kjørte jeg en venninne opp på kk for å føde. Det ble en gutt i går kveld. Det føles litt rart at vi hadde termin på samme dato. Samtidig er jeg litt lettet over å slippe å skulle føde snart. Motstridende, ikke sant ?

Hadde også besøk av en nabo til lunsj. Kjempekoselig ! :D

I dag har jeg truffet en annen vennine på shoppingsenter. Skulle se om jeg kunne finne noen fine klær til fagsamling neste uke. Det er vel i grunnen ganske så typisk at man ikke finner noe når man trenger det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde!

Takk for blomst i boken min her forleden dag!

Du, disse 30-dagers linsene, har du de på døgnet rundt? Eller? Jeg sovnet med engangslinser på, og morgenen etter var det ikke så innmari enkelt å åpne øynene... *Grøsse* Synes det høres litt ille ut å ha på noen linser 30 dager i strekk lissom.

Ha en fin helg da du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...