Bettie Skrevet 1. november 2003 #661 Del Skrevet 1. november 2003 Hei Hilde Typisk det. Når man skal ha noe, finner man ingenting, men hvis man skulle bevege seg på en bytur når det er ebbe i lommeboka, DA finner man mye, da. Går det bra med helsa? Ha en riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november 2003 #662 Del Skrevet 1. november 2003 God helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. november 2003 #663 Del Skrevet 1. november 2003 Hei, hvordan står det til? Kos deg i helga da. Hvordan går det med treninga forresten? Har akkurat tatt en treningsøkt selv. PUH!! GOD HELG!! :kissfan: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2003 #664 Del Skrevet 1. november 2003 :kysse: Heisann Hildevennen! ...tiltet....?.......næøøøøøøøøøææææhhhh......? :rosasmil: ...føler meg bra.....Nesten! Klem, Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. november 2003 #665 Del Skrevet 1. november 2003 I dag har jeg vært på håndballkamp med jentungen på det ukristelige tidspunkt kl åtte en lørdags morgen. Mannen har vært på loftet og fixet litt der, mens jeg har vært på shopping med eldste og minste barna. Kjøpte to bukser og en genser til jenten og en bukse og genser til mannen til farsdag. Han fikk det i dag. Jeg er så dårlig å holde på overraskelser som skal glede andre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. november 2003 #666 Del Skrevet 1. november 2003 Eh...når er det farsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2003 #667 Del Skrevet 1. november 2003 Er det farsdag i morgen? Shit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2003 #668 Del Skrevet 1. november 2003 FARSDAG. ANDRE SØNDAG I NOVEMBER Farsdagen skal være en hedersdag for fedre, en parallell til morsdagen andre søndag i februar. Den er en amerikansk "oppfinnelse" som først slo gjennom i Norden og Norge etter 2.verdenskrig. Den markeres mest av handelsnæringen som reklamerer for gaver til far, slips, sokker og underbukser. Forvirringen er total! Når er det farsdag? (værsåsnill og si at det er neste søndag.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. november 2003 #669 Del Skrevet 2. november 2003 Som du selv skrev Mie, så er farsdagen den andre søndagen i november.. Altså den 9.november.. Håndballkamp klokken åtte på morgenen Hilde ? :o Jaja.. Søndagsklem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2003 #670 Del Skrevet 2. november 2003 *puster lettet ut* Takker Jinx - det forundret meg litt det kunne bli farsdag uten at jeg merket det - enhver butikk med respekt for seg selv gjør jo oppmerksom på det Bare Hildemor som er ute i god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. november 2003 #671 Del Skrevet 2. november 2003 Her har du en angrene synder...: Ja du så meg vel der et øyeblikk... Det er så vanskelig å gå helt ned på generell dagbok vet du... Er innom 10-40 minutter - så venter sengen igjen. Slutt på unnskyldninger,Mayamor... *lover å skjerpe seg* smiley... Skal tom sende deg sms når noe skjer jeg... Tilgitt nå da? (disse ammepuppene... ) Søndagsklem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 3. november 2003 #672 Del Skrevet 3. november 2003 Håper du har kost deg i helga! Ha en finfin mandag, Hilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 3. november 2003 #673 Del Skrevet 3. november 2003 Takk for helgehilsen, Hilde! Lover å gi deg kakeoppskriften, altså! Er bare så fryktelig glemsk... Ha en nydelig uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2003 #674 Del Skrevet 3. november 2003 Du er faretruende nær avhengighet, Hilde. Du har myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye flere innlegg enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. november 2003 #675 Del Skrevet 3. november 2003 Du rekker nok neste grense innen kort tid - stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 3. november 2003 #676 Del Skrevet 3. november 2003 innom for å vise den nye avataren min:) er den ikke fiiiiin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. november 2003 #677 Del Skrevet 4. november 2003 Her har det vært liv, men ingen Hilde. *tirsdagsklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. november 2003 #678 Del Skrevet 4. november 2003 Hallo på do ! Ja, er visst faretruende nært avhengig her jeg. Blir mye surfing når jeg er hjemme på formiddagene. På søndag var jeg på KK på besøk hos en venninne som har fått baby. Vi hadde termin på samme dag, så det er litt rart at hun sitter der med baby. Jeg får nøye meg med de tre jeg har jeg ! I går ringte hun fordi babyen var innlagt på barneklinikken med noe feil på blæren. Jeg blir helt stresset og synes så synd på dem ! I dag skal jeg på Lagunen sammen emd en av mødrene i klassen til min eldste. Gå på cafe og kose oss. Siden jeg ble sykemeldt har jeg gjort noe omentrent hver eneste formiddag. Undrer meg over hvordan jeg fikk tid til alt før jeg ble sykemeldt..... Koselig med så mange hilsner. *Stikker innom dagbøker etter at jeg har skjekket nye innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. november 2003 #679 Del Skrevet 4. november 2003 Hørtes ut som en koselig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. november 2003 #680 Del Skrevet 4. november 2003 Ha en flott dag, Hilde :D Klemmeframeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg