Gå til innhold

HILDES BOK

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Joda folkens !

Her rusler det seg avgårde !

Tok med meg nøttekaken til naboen i går og det ble suksess ! :D

I dag har jeg ryddet på loftet - igjen. Vært med boss og ting til Fretex slik at det er plass til å arbeide opp vegger og tak !

Og så har jeg vært hos en venninne på lunsj. Koselig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hilde

Så englete du har blitt.......

Virkelig søt.

Huff - jeg får dårlig samvittighet når jeg leser at den ene og den andre RYDDER.

Kan jeg si at jeg rydder i teorien, men har ikke omsatt det i praksis enda, tro?

Ha en god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp, Hilde!

Så du har også et loftsprosjekt? Vi holder på med å innrede bad på loftet, venter bare på at flisleggeren skal komme! Den rydderunden du hadde for å komme til og jobbe - den hadde vi for et par måneder siden. Var litt av en jobb, ettersom det rommet fungerte som rotekott for madrasser, avlagte leker, fjelltursekker og soveposer +++

Håper dere får fint loft til jul! Det er så gøy når det skjer sånne "konkrete" og positive ting i heimen! Det gir overskudd og livslyst - i alle fall hos meg! Så hvis jeg er deppa og lei, så stiger humøret til uante høyder når jeg kan gå i gang med å tapetsere eller male! I dag har jeg beiset hvitt takpanel til nytt bad, og fått en lakkert furudør hvit også! Kjempegøy!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med alt som er gjort...

Er visst ikke like ofte innom her for tiden... :oops:

Men forhåpentligvis er det ikke lenge før jeg også oppretter dagbok her...

Men det blir litt rart og ikke være sammen med alle på gravidesidene... :-?

Men her er jo du, Mie og Klips...

Ikke dårlig erstatning det...

Og flere kommer nok etter senere... :wink:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Tusen takk for hilsner alle sammen.

Har hatt det litt travelt i en ukes tid nå, men jeg håper på å få tid til en dagbokrunde i kveld !

I dag har jeg vært sammen med en venninne på IKEA og kjøpt oppbevaringsting og pyntedill til rommene til ungene. I dag kom gipsplatene og takpanelet ( skulle kommet i går ) så mannen har litt å gjøre på. På mandag håper jeg at jeg skal male tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på IKEA på torsdag! Sammen med alle de hyggelige kollegaene mine! IKEA er av en eller annen merkelig grunn GØY!!! Og så er det knallgøy når det "skjer noe" i huset!!! Ikke sant??? :D

Ha en fin fredagskveld, Hilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hilde

Ser nå ut til at du har helgeplanen klar - etter IKEA handel, så er det takplatemaling.

Ta deg litt fri også, da.

Ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...