Gjest Hilde K S Skrevet 10. november 2003 #701 Del Skrevet 10. november 2003 Joda folkens ! Her rusler det seg avgårde ! Tok med meg nøttekaken til naboen i går og det ble suksess ! :D I dag har jeg ryddet på loftet - igjen. Vært med boss og ting til Fretex slik at det er plass til å arbeide opp vegger og tak ! Og så har jeg vært hos en venninne på lunsj. Koselig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. november 2003 #702 Del Skrevet 11. november 2003 *tirsdagsklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 12. november 2003 #703 Del Skrevet 12. november 2003 Nøttekake ? Hvem ? Hvor ? Når ? ( skulle gjerne smakt litt sånn ja! ) Spretter inn og ønsker Hilde en god onsdag. Klem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. november 2003 #704 Del Skrevet 12. november 2003 Hei Hilde Så englete du har blitt....... Virkelig søt. Huff - jeg får dårlig samvittighet når jeg leser at den ene og den andre RYDDER. Kan jeg si at jeg rydder i teorien, men har ikke omsatt det i praksis enda, tro? Ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 12. november 2003 #705 Del Skrevet 12. november 2003 Hei og hopp, Hilde! Så du har også et loftsprosjekt? Vi holder på med å innrede bad på loftet, venter bare på at flisleggeren skal komme! Den rydderunden du hadde for å komme til og jobbe - den hadde vi for et par måneder siden. Var litt av en jobb, ettersom det rommet fungerte som rotekott for madrasser, avlagte leker, fjelltursekker og soveposer +++ Håper dere får fint loft til jul! Det er så gøy når det skjer sånne "konkrete" og positive ting i heimen! Det gir overskudd og livslyst - i alle fall hos meg! Så hvis jeg er deppa og lei, så stiger humøret til uante høyder når jeg kan gå i gang med å tapetsere eller male! I dag har jeg beiset hvitt takpanel til nytt bad, og fått en lakkert furudør hvit også! Kjempegøy! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. november 2003 #706 Del Skrevet 13. november 2003 Deilig med alt som er gjort... Er visst ikke like ofte innom her for tiden... :oops: Men forhåpentligvis er det ikke lenge før jeg også oppretter dagbok her... Men det blir litt rart og ikke være sammen med alle på gravidesidene... :-? Men her er jo du, Mie og Klips... Ikke dårlig erstatning det... Og flere kommer nok etter senere... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 14. november 2003 #707 Del Skrevet 14. november 2003 Ha en god fredag, Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. november 2003 #708 Del Skrevet 14. november 2003 GOD HELG !!!!! :D :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. november 2003 #709 Del Skrevet 14. november 2003 Bare innom for å ønske deg en kjempefin helg, Hilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. november 2003 #710 Del Skrevet 14. november 2003 Tusen takk for hilsner alle sammen. Har hatt det litt travelt i en ukes tid nå, men jeg håper på å få tid til en dagbokrunde i kveld ! I dag har jeg vært sammen med en venninne på IKEA og kjøpt oppbevaringsting og pyntedill til rommene til ungene. I dag kom gipsplatene og takpanelet ( skulle kommet i går ) så mannen har litt å gjøre på. På mandag håper jeg at jeg skal male tak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. november 2003 #711 Del Skrevet 14. november 2003 Ha en god helg, Hilde! Håper alt kommer på plass til tak-malingen jeg også! *IKEA-sikle* Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. november 2003 #712 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg skal på IKEA på torsdag! Sammen med alle de hyggelige kollegaene mine! IKEA er av en eller annen merkelig grunn GØY!!! Og så er det knallgøy når det "skjer noe" i huset!!! Ikke sant??? :D Ha en fin fredagskveld, Hilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. november 2003 #713 Del Skrevet 14. november 2003 God helg!! nå må du kose deg masse og roe ned, ikke bare være travel vettu!! Klem fra Kipa :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. november 2003 #714 Del Skrevet 14. november 2003 Hei Hilde Ser nå ut til at du har helgeplanen klar - etter IKEA handel, så er det takplatemaling. Ta deg litt fri også, da. Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. november 2003 #715 Del Skrevet 14. november 2003 Åååååhhh....! IKEA *sukk* Når kommer de til Sørlandet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. november 2003 #716 Del Skrevet 14. november 2003 God helg, Hilde. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. november 2003 #717 Del Skrevet 14. november 2003 God kose helg til Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. november 2003 #718 Del Skrevet 14. november 2003 Sementen ligger sammen med Berthas dyamitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. november 2003 #719 Del Skrevet 14. november 2003 Ka-boooooooom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. november 2003 #720 Del Skrevet 14. november 2003 Næmmen, Lady Heather! Du kan jo sprenge, du også jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg