Rapitap Skrevet 23. oktober 2003 #621 Del Skrevet 23. oktober 2003 *slengkyss* =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. oktober 2003 #622 Del Skrevet 23. oktober 2003 *slengklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. oktober 2003 #623 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei - og takk for hilsen på mine andre sider...... Går det bedre med forkjølelsen din? Har mange gode råd på lager når det gjelder sånt. Bruker man dem, tar det bare 14 dager før man er frisk, Uten gode råd tar det nok hele to uker.... God bedring fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 23. oktober 2003 #624 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei sveis! Takk for hilsen i dagboken min! Hyggelig å høre at du liker avataren min. Din er ikke så verst den heller. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. oktober 2003 #625 Del Skrevet 24. oktober 2003 *Har med varm sjokolade til Hilde* Hvordan står det til? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. oktober 2003 #626 Del Skrevet 24. oktober 2003 *SVUSJ!* Her er jeg! *pese* Løpt så fort jeg kan nå på morgen, måtte bare komme meg på jobb først.... *puste* Men der kom jommen Lady Heather meg i forkjøpet. Jøss, hun prøver virkelig seriøst å bli snill! Her har jeg to pasienter på en gang: En forkjølet og en forvirret. *leverer sjokolade, ullpledd og ukeblader til begge to* Kos dykken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. oktober 2003 #627 Del Skrevet 24. oktober 2003 kom on en to tre Så tar vi stepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 24. oktober 2003 #628 Del Skrevet 24. oktober 2003 Kanskje om et par måneder kan jeg følge ditt eksempel med trening... Det gleder jeg meg til faktisk... Ha en strålende helg... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 24. oktober 2003 #629 Del Skrevet 24. oktober 2003 Ha en fortreffelig helg Hilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 25. oktober 2003 #630 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hei og hopp nå er kroppen morgen trøtt, gitt! Har du tåke hos deg? Er er det tjukk foggis for fugga the blubba! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. oktober 2003 #631 Del Skrevet 25. oktober 2003 Her skjer det faktisk ingenting. På torsdag var jeg på foreldresamtale med han mellomste som viser seg å være klassens lille åndssnobb. Her er et utdrag fra mattetimen der de har noe som heter regnefortellinger : Min sønn ; "Dersom Jan skal kjøpe seg en leilighet som koster en million kroner og han mangler en krone, hvor mye penger har han da ?" Klassen hadde gjettet og gjettet, men ikke funnet det ut. Han briljerte voldsomt med svaret ; "999.999,- hadde han da." Det må sies at han har spurt og gravd om millioner og hundretusner en tid her hjemme før han la det fram for klassen... Senere på dagen hjalp jeg en venninne med å flytte. I dag har vi lovet å ta ungene med på den nye Toys are us butikken her i byen. En spennende utflukt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 25. oktober 2003 #632 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ordinær lørdagsklem? Com ån, Hilde! Vil ha en astronomisk god lørdagsklem i det minste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2003 #633 Del Skrevet 25. oktober 2003 <-----------------------et høyst unormalt slengkyss. Dette er et slengkyss av med en dyp tone, en "tøtsj" av kanel, litt fruktig ettersmak og med en rundhet i seg som er litt vanskelig å beskrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. oktober 2003 #634 Del Skrevet 25. oktober 2003 God helg Hilde... Å hold fast på barna på Tos'r'us .. Lykke til .. Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. oktober 2003 #635 Del Skrevet 25. oktober 2003 *Tørker svetten* Milde himmel. I dag kom jeg på hvorfor jeg er motstander av å entre slike steder etter klokken 11 på lørdag. Det var fullt av unger som hylte og stressede foreldre i lange baner. Deriblant meg, hehe. Følte meg som en blanding av mine egne foreldre der inne, noe som vil si at jeg ikke akkurat likte meg selv noe særlig. Har jo lovet meg selv å ikke bli som dem da ! Nå bygger i alle fall de to største på Bey Bladene sine. Nei, jeg kan ikke forklare nærmere hva det er.... Hører stemningen oppe er hektisk, men jeg er pms og orker ikke involvere meg. Stemningen blir nok ikke bedre av at jeg er der og kjefter. See you ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. oktober 2003 #636 Del Skrevet 25. oktober 2003 Takk for koselig hilsen fra deg, og ikke minst godt råd ang. telefon selger- jævler... ( må testes ut) Høres ut som om du har nok å holde på med om dagen. Du glemmer vel ikke å kose deg!! Ha en god helg Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. oktober 2003 #637 Del Skrevet 25. oktober 2003 En god helg-klem til deg fra meg, Hilde! Ny lekebutikk på en lørdag??? :o Det høres da virkelig ut som om du kjører på NOKIAN dekk ettersom du "søker spenning i ekstreme situasjoner" på denne måten... :klem2: Klem fra din hengivne sau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2003 #638 Del Skrevet 25. oktober 2003 Han sønnen din virker lovende da, som foretrekker ordentlige tall fremfor å dille med penger til epler og pærer. Håper du får en bra helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. oktober 2003 #639 Del Skrevet 26. oktober 2003 Morn Hilde Lurte på det samme som Væren. Nå er mine krapyler store, så jeg slipper akkurat den biten, men etter noen sånne stunt bestemte jeg meg for å ALDRI gjøre det igjen (om jeg holdt det løftet til meg selv - neida) Takk for hilsen, Hilde. Håper du får en avslappende dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #640 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei på deg Hilde Det ser ut som du har det travelt Hyggelig å lese i dagboka di :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg