Bettie Skrevet 10. august 2003 #201 Del Skrevet 10. august 2003 Hei Hilde Ble nesten svett av å lese ønskelista di. Det så ut som den krevde en del aktivitet. Når det gjelder Halvdelen min, så hører han til dem som sliter med seg selv og verden, men som har vært heldig å få et tilbud innen helsesektoren. Så derfor er han ikke hjemme hele tiden, men er hjemme på perm.......... Ha en god søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. august 2003 #202 Del Skrevet 10. august 2003 Aktivitet er mitt yndlings positive ord ! I dag har jeg vært i ingen annen aktivitet enn å gå til kjøleskapet og hente brus.... Varmt, varmt og varmt ute i dag ! Håper på en ikke fullt så varm dag i morgen. Nærmer meg 2000 innlegg. Hmmm, burde vel snart skaffe meg et liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 10. august 2003 #203 Del Skrevet 10. august 2003 jeg krysser fingrene sammen med deg, varmen gjør meg lat... og livløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. august 2003 #204 Del Skrevet 10. august 2003 Det har vært en varm dag, ja. Men jeg har gjorde det eneste fornuftige, - jeg hoppet i havet :D Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. august 2003 #205 Del Skrevet 10. august 2003 Natta da, småpiker ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 10. august 2003 #206 Del Skrevet 10. august 2003 Yep, det var litt for varmt idag etter min smak. Jeg satt og kokte bort på en buss til Os hvor air condition ikke fungerte. Gjett hvem som var kranglete og sur da han kom frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. august 2003 #207 Del Skrevet 11. august 2003 Kan aldri tenke meg at du skulle være sur WT. Så da, etter litt resonnement må det ha vært bussjåføren. Laaaang dag på jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 11. august 2003 #208 Del Skrevet 11. august 2003 Hvordan går det med røykinga da? (tør nesten ikke spørre...) Jeg skal hente boka etterpå. Må stresse avgårde nå. Den lista di ble jeg også svett av, har en lignende liste, og akkurat nå later jeg som den ikke eksisterer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. august 2003 #209 Del Skrevet 11. august 2003 Nå er jeg her igjen... Ha en fin dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 11. august 2003 #210 Del Skrevet 11. august 2003 Jepp. Boka er kommet. Nå diskuterer jeg og samboer hvem som skal lese den først... Vanvittig problem - kjenner jeg brygger på en irritasjon - og det er ikke fordi jeg har lyst å lese den først... Men kanskje det er like bra..? (ikke så motivert - må forandre tankegangen nå...) Klems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. august 2003 #211 Del Skrevet 11. august 2003 Lange dager og varme dager på jobb. Stemmer for mer ferie - eller kanskje en siest?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 11. august 2003 #212 Del Skrevet 11. august 2003 i dag regner det her:) herlig er det! *sender noen avkjølende dråper i din retning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 12. august 2003 #213 Del Skrevet 12. august 2003 I dag må jeg kjøre bilen til EU kontroll i kveld for mannen reiser i morgen og jeg orker ikke stresse med det i morgen tidlig. Takk og lov for at vi har to biler ! Deretter er det trening.... Sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 12. august 2003 #214 Del Skrevet 12. august 2003 Hei og hå - og takk for besøk i min dagbok. Jeg avlegger herved en re-visitt i din og får i samme slengen lese litt og bli litt kjent med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. august 2003 #215 Del Skrevet 13. august 2003 Ble shopping i går. Masse klær til ungene og en ny skolesekk til eldste. En sånn ny steindyr Bergans, mellomblå. Nyyydelig. *Vil begynne i fjerde jeg også* Må snakke med kollega, stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. august 2003 #216 Del Skrevet 13. august 2003 Fortsettelse. Her er listen ( inspirert av Klips ) - en grønn, en stripete, en pusete med hjerte på genser til jenta - en dongeribukse, en cordfløyelsbukse, mellomblå og en sånn med lommer og reimer - skatesko til jenta - to joggedresser og to bomullsstrikk gensre til minsten - genser og bukse til mellomste De hadde så mye fint som var kommet inn av høstklær til barna at det var vanskelig å ikke gå helt agurk... Kom meg ikke på trening i går heller. Og nå blir det tynt siden mannen er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 13. august 2003 #217 Del Skrevet 13. august 2003 [b]Hei Hilde Takker og neier for hilsen i min dagbok,det er noe jeg lurer på hva mener du med dette utrykket sakset fra dagboka di: De hadde så mye fint som var kommet inn av høstklær til barna at det var vanskelig å ikke gå helt agurk... Dette var nytt for meg og jeg lærte noe der skal jeg si deg.Her er det 29 grader i vannet og vi var ute og badet i går,hadde med oss grillog grillet koteletter og pølser.Jeg kommer og hjelper deg med terassen og får fatt på de nye planene dine.Jeg fikk tiltakslyst jeg etter at jeg leste dem. Stekker ut en hånd til deg og ta i mot hjelpen. ha en fin dag klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. august 2003 #218 Del Skrevet 13. august 2003 Å gå agurk : å ta helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2003 #219 Del Skrevet 13. august 2003 Shopping kan jo få hvem som helst til og gå bananas/agurk/ta helt av. Glad jeg har bare meg selv (og noen ganger en mann) og shoppe til..... Blir ille nok det, noen ganger! Skryter villt av Hilde og treningen hennes! Flinke damen! (åssen går det med røyken, da?) Enjoy dagen! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. august 2003 #220 Del Skrevet 13. august 2003 Hei du! Hvis jeg maler gangen hos deg, vil du komme og rydde i klesskapet mitt, da?? Så får vi startet på listene våre begge to, mener jeg?? I dag har jeg et motto: Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.... (etter Solan i Flåklypa.... ) Hørtes ut som om ungene dine er klare til skolestart i hvert fall - så mye fint de hadde fått seg. Husker hvor stas det var å være med mamma på skoleshopping, jeg. Ny sekk og greier - denne høsten må jo bare bli fin for dem!! Morsomt å følge med i dagboken din - jeg liker å lese om folk som har mann og barn. Koselig det!! Ha en fin dag på jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg