Gå til innhold

HILDES BOK

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Nok en kjedelig dag !

Ikke så ille som i går, men værre enn i morgen ! Ukuelig optimist...

Takk for hilsner, alltid så koselig når noen er innom. ( Har jeg gjetatt dette i det uendelige ?)

Og takk for energi, den skal jeg bruke til å trene i dag.

Vel, det var det som hadde skjedd i mitt liv i dag. Hurra, så gøy !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Stikker bare innom en tur jeg, for å kjøle meg ned litt. Så nemlig at det er en 8-10 grader kaldere vestpå enn her i sør... *puste-pese*

Joda, her går det jo an å være! :briller:

*rigge seg til med kald drikke og ei god bok*

Men slapp av, jeg stikker i god tid før stengetid. Kanskje når sola går ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :D

Ikke fått boka ennå. Venter spent.

Skjønner at man vegrer seg... vanskelig uansett - å skulle si farvel til pinnen. Tenkte da jeg la meg for å ta en ettermiddagshvil - at da man begynte å røyke - trodde man jo at man kunne slutte når som helst, men kunne vel ikke det...

Man kan kanskje late som om man ikke har røkt i riktig så mange år, men late som om man kutter ut røyken - som om man begynte å røyke i forgårs... (dumt dette kanskje - jeg prøver å narre meg selv til å ikke ta røyksuget så alvorlig...)

Skal ut og bade - sitter med badedrakt under klærne, mens gubben som skal være med og stå og se på (iflg. ham) - sitter foran pcen sin, stadig i bare underbuksa og viser ikke tegn til at vi skal starte riktig ennå...

Vel.

Skal sprute masse vann på ham. Kjenner jeg ham rett - så setter han ut i vannet med klærne på for å dukke meg. (Men jeg skal selvsagt dukke før jeg spruter vann...kan triksene, tror jeg...)

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

He-he det skjer ikke så mye i mitt liv heller...

Men dog klarer jeg å skrive side opp og side ned om ... ja hva da? :oops:

Godt Gry ikke har lagt ut et visst antall sider til disposisjon pr. bruker pr. dagbok... :-?

Da hadde jeg aldri fått fortelle om fødselen... :ler:

Nattesklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Så koselig å ha deg på besøk her i skyggen Bertha ! :lol:

Bade, Vega ? Det hørtes deilig ut. Håper mannen din kom seg i klærne og fikk dukket deg litt...

Røyk ? Jeg har sluttet før og vet jo at det er bare den aller første dagen som er ille. Deretter blir det bare bedre og bedre. Innimellom er det til og med deilig å være ikkerøyker.

Maya, jeg har jo klart å få en dagbok jeg også selv om det ikke skjer noe i livet mitt akkurat nå.

Denne dagen tegner til å bli like kjeeeeeedelig som i går.

Skal ta ukehandelen i dag, er ikke det interessant å lese om ?

Og det er nok alt som skjer.

Og så at mannen holder på å sette opp skilelveggene til soverommene og badet på loftet.*Gliser fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Lyden av en mann som setter opp evt river vegger....musikk i mine ører! Har fått Miemannen med meg på en listig plan hjemme som medfører at jeg (rettere sagt vi) får 8 kvm ekstra stue :D OG ny parkett. Det gjenstår bare å se når han begynner, men han virket faktisk nesten motivert for å begynne snart. Det kan bli greit for oss som har konfirmant(!) til våren.

Og du Hilde, du må gjerne bli sur på en bruker, det kan forstår jeg, men du må ikke forsvinne! Da kommer jeg og tar deg...

(du ble litt redd nå, ikke sant, av min litt skumle og difuse trussel.. :wink: )

Ha en glitrende kjede deg dag. Jeg blir borte i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg vil at du ikke skal ta pause fra forumet jeg, Hilde. Og så vil jeg at du skal prøve å bli gravid igjen. For da henger du inne på min del av forumet, og da er du lettere tilgjengelig. Og så vil jeg gjerne få det som jeg har lyst.

Tusen takk for gratulasjonene! Og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg er så standhaftig jeg !

Så lang ble min pause. Men jeg hadde seriøst tenkt å ta en ukes pause herfra. Rett og slett fordi det ble litt rart når jeg begynte å bli så forbasket engasjert i det som skjer her inne.

Å få negativ tilbakemelding her føltes omentrent likedan som å få refs av sjefen når alle personalet hører på.

Litt pussig, at det skulle snike seg inn følelser for mennesker jeg aldri har truffet !

Vel, dagen i dag ble akkurat så kjedelig som jeg hadde forutsett. Hiiihaaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Nå har jeg vasket hovedetasjen.*Smiler fornøyd for meg selv*

I går kom jeg fra til det, at den uken 17 mai til neste år er ( mandag ) da er Kr himmelfart den torsdagen. Dersom jeg tar ut tre dager ferie, tar med meg hele bøtteballetten, og JA NÅ KOMMER POINTET ; reise til syden.

Ta en uke ekstra avspasering og voila ! syden i to uker.....

Livet ble med ett masse lysere.

I dag skal jeg sitte på altanen, lese enke for et år og spise Snickersis.

MMMMMMM, en kjedelig men deilig dag.

Vær så snill, kan ikke livet mitt begynne igjen ?

( Begynner på mandag da. Megling to ganger denne uken og mannen reiser på onsdag, skolestart me dlitt handling av sko og sekker og besøk på fredag og på lørdag )

NÅ kan jeg ikke klage over at det blir for travelt da. Så stopp meg om jeg begynner å syte i neste uke om stakkars meg som har så mye å gjøre og sånn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegging av ferier og fridager er kjempeviktig - det så ut som du hadd en god plan,,,,,,,,,,

Livet har det med å gå i bølger - mye å gjøre, forferdelig mye å gjøre, lite å gjøre, kjedelig.....Og si sommervarmen kan det kanskje være greit med litt lite å gjøre?

Ønsker deg en god helg slik at du er rustet til neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen Hilde!

Har sneket meg inn på 'The Blonkers' PC og sniffer litt....Det er jo så fint vær i dag at jeg allerede kl. 10 om morgenen klarer å få dårlig samvittighet for at jeg sitter her....og ikke...ehm...der.

Ha en grei lørdag da!

Noe nam på tapetet?

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

ØNSKELISTE :

- ferdig loft

- nye hagemøbler

- nye løpere til kjøkkenet

- større terasse på forsiden av huset

- møbler til den nye terassen

- blomsterveggpotter til terassen

- en diktsamling av Haldis Moren Vesaas

- Majesty med Madrugada

- høyere lønn

- tiltakslyst til å male gangen

- ny jobb

Søren for et livstidsprosjekt....

Må nok reise til syden ja. MMM ja faktisk kan det bli en nødvendighet for å opprettholde livslysten gjennom vinteren !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hilde!

Hentelappen til boka lå i postkassa i dag, men jeg sov litt lenge til å rekke posten.

Her er også motivasjonen glemt ett eller annet sted på veien.

Nå røyker vi inne også, igjen (siden vi var ute og tok noen øl forrige mandag - mistet kanskje litt for mange hjerneceller denne gangen...)

Skal prøve å kutte ut innerøyken, blir mer bevisst på at man faktisk er en røyker da. Som det er nå, er jo røyken nesten en forlengelse av peke- og langfingeren...

Klems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hei! Fikk lyst til å stikke innom deg på min lille dagbok-turne! Er desverre blitt så trøtt at jeg ikke orker lese/skrive noe særlig, men: I'll be back :wink:

God Søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...