Missbumblebee Skrevet 2. august 2006 #101 Del Skrevet 2. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. august 2006 Forfatter #102 Del Skrevet 2. august 2006 Ønskeliste til den lille: * Lammeskinn * Bæresele * Ullklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 2. august 2006 #103 Del Skrevet 2. august 2006 62 kilo til 176? :klø: Da har du spesiell benbygning hvis ikke du er mager med 62 kilo da. Jeg er 167, dvs 9 cm lavere enn deg, og idealvekten min er rundt 60. Når jeg kommer under 60, da stikker ribbeina ute, puppene forsvinner og jeg ser ikke ut. Og 4 kilo er ingenting, jeg har lagt på meg 10, og folk aier at det ikke synes i det hele tatt på meg. Kos deg de siste ukene med god samvittighet, så tar vi opp treningen når ungene er ute. Håper du får det fint i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. august 2006 #104 Del Skrevet 2. august 2006 Innom med en onsdags- til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. august 2006 Forfatter #105 Del Skrevet 2. august 2006 Da er det kvelden igjen, og enda en dag har gått! De går egentlig altfor fort... Var hos bestis i bursdag, var bare henne og meg da. Og sjokoladekake og bris Hun fikk en treningstopp av meg, Røhnisch, jeg fikk middag valgt på fri restaurant av henne, begge ble superglade! Skravlet et par timer før jeg dro. Kjøpte med kinamat på vei hjem, fritert kylling med karrisaus, bambus, champion og ris, kjempegodt. Slappet av litt og så dro jeg på kamp sammen med L. Koselig, men vondt å sitte på krakk i 2 timer.... I morgen skal jeg jobbe, får se hvor mange timer jeg orker, ikke helt i slaget omdagen. Så må jeg rydde litt, ifølge sambo... Også skal jeg på middag hos mor til kl 4. Innen da må jeg ha laget en innbydelse også. Driver å lurer på om jeg orker å lage meg noe kveldsmat, eller om jeg bare tar en nektarin. Sambo er ikke hjemme igjen enda, tror han er på tomta. Ang. tomta... Er egentlig veldig fornøyd med dens beliggenhet egentlig, bortsett fra at jeg gjerne vil se vann. Det ble desverre vanskelig. Men det ligger veldig idyllisk til egentlig, selv om jeg vil tro mnge som er vant med bylivet ikke ville likt det... Litt dårlig bilder dette, men ser jo litt. Tomta begynner hvertfall å ta form, var en del hauger der som vi har sprengt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. august 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Utstyrsliste: SOMMER 6-8 stk. langermede bodyer i bomull (har 4 stk i str 56, 2 i str 62) 3-4 stk. Sparkebukser/sparkedresser (har 1 i str 56 og 1 i str 62, kjøpe 1 til å satse på å få litt...) 1-2 stk. jakker i bomull (har 1) 1-2 stk. pysjer i bomull (har 1) 1-2 stk. luer i bomull 1-2 stk. helsetepper i bomull Vinter 2-3 stk. bodyer i ull 2-3 stk. strømpebukser i ull 1-2 stk. bukse og jakke i ull Kjøredress i vindtett stoff Votter uten tommel i ull Sokker av ull 1-2 stk. luer i ull Lue i vindtett stoff UTSTYR TIL STELL Bleier Bleiebøtte, samt poser Vaskekluter (myke, i frotté eller gas) Badehåndklær (gjerne med hette) Frottéhåndklær Badetermometer Neglesaks (beregnet på barn) Febertermometer Uparfymerte såper Badebalje/stativ Våtsaviett Sink salve Badeolje 6 gulpekluter (flanell) 6-8 små siklesmekker (frotté) Stelleunderlag (f. eks stellekommode/ stellebord med mykmatte) UTSTYR TIL SØVN Soveplass (sprinkelseng og vugge) Madrass med avtagbart trekk Vaskbar overmadrass med vanntett bunn. Tisselaken av plastfrotté Laken Dynetrekk (evt. putetrekk) Dyne (dun eller fiber) Sengekant (evt. sengehimmel) Musikkmobile (uro) UT PÅ TUR Barnevogn Regntrekk Insektsnett Parasoll Vognpose (f.eks. Voksipose med evt sommerdyne) Dyne, laken og dynetrekk Stelleveske Bilstol Handlenett Bæresele Reiseseng Reisetrille UTSTYR TIL MOR Ammegenser, t-shirt, kjole Amme BH Ammeinnlegg i ull og bomull Støttebelte/støttetruser Velværeprodukter (kremer, oljer og kjølende fotgelé) Brystpumpe Ammestol Ammepute UTSTYR TIL FAR Fødselsgave til mor Pappa boka ØVRIG UTSTYR Tåteflasker (til morsmelk/erstatning, vann m.m.) Sterilisator Smokker Babycall Lekegrind Vippestol Bitering/tyggeleker Lammeskinn Endret 2. august 2006 av *MissS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. august 2006 Forfatter #107 Del Skrevet 2. august 2006 Mangler en god del gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. august 2006 #108 Del Skrevet 2. august 2006 Forstår godt at du vil ned på trivselsvekta jeg. Jeg har min på 50-53 kg og er ca 170 høy. Men jeg eier jo ikke muskler heller da, og det er vist det som veier. Nå derimot, da jeg gikk på vekta for 14 dager siden viste den 63,3 kg Liker ikke å ha gått opp så mye men jeg trenger vel noen ammereserver da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. august 2006 Forfatter #109 Del Skrevet 3. august 2006 Ikke noe særlig å være langt over trivselsvekt. Grøsser når jeg går på vekta... Men får tro det går over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. august 2006 #110 Del Skrevet 3. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. august 2006 #111 Del Skrevet 3. august 2006 Tomta så flott ut.... Så ut som den lå meget idyllisk til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. august 2006 #112 Del Skrevet 3. august 2006 Tomta så fin ut ja! Der skal dere nok få det bra dere 3. Kjenner meg igjen i fulle-sambo-problemet. Har en samboer som har det med å bli veeeldig full jeg også. Og jeg hater det. Er ikke noe kjekt når han drikker og drikker og drikker. Han han heldigvis roet seg litt nå,men i tiden før det ble slutt mellom oss var han helt ekstrem. Ekkel opplevelse du hadde med samboeren din da,når du nesten ikke fikk kontakt med han. Skjønner så godt at du ble sint og redd,og håper virkelig han har lært til neste gang. Litt av en utstyrsliste gitt! Det er masse man må tenke på når man skal få en liten baby i hus. Håper du har det bra vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. august 2006 Forfatter #113 Del Skrevet 4. august 2006 Takk for hilsner, snupper! Nå reiser jeg på tur, kommer tilbake på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. august 2006 #114 Del Skrevet 4. august 2006 God tur! Kos deg og ta det med ro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. august 2006 #115 Del Skrevet 4. august 2006 God tur og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. august 2006 #116 Del Skrevet 5. august 2006 Håper du koser deg på tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. august 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 6. august 2006 I`m back! Deilig å komme hjem til sambo, selv om det er kos å være på tur. Har gått i babyprat så og si hele helga, så jeg er LEI!!!! Ømme og vonde pupper, hva slags bæsj og om bæsj, soverutiner, fødsel og bla bla bla. Var ei lita stund jeg lurte på hva jeg har begitt meg ut på.... Men digger jo unger, men alt det pratet rundt det! HELE tida! Gleder meg til å hoppe i seng. Er sliten i kroppen. Også er det mye jobbing denne uka, så greit å være uthvilt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. august 2006 #118 Del Skrevet 6. august 2006 Høres ut som en koselig tur... men som du sier - det kan jo bli litt vel mye av det gode når det gjelder babyprat.... Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 6. august 2006 #119 Del Skrevet 6. august 2006 Har gått i babyprat så og si hele helga, så jeg er LEI!!!! Ømme og vonde pupper, hva slags bæsj og om bæsj, soverutiner, fødsel og bla bla bla. ← Håper du får slappet av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 7. august 2006 #120 Del Skrevet 7. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå