Gjest Martine Skrevet 13. juni 2011 #61 Skrevet 13. juni 2011 Diane finnes ikke lenger. Nå får man istedet Feminil, som visstnok skal inneholde akkurat det samme som Diane. Jeg syns imidlertid at virkningen mot kviser er mindre med Feminil enn Diane - har fått fetere hud etter at jeg byttet (eller måtte bytte pga at den har gått ut). Det er ikke sant. det kan hende at de ikke selger det på ditt lokale apotek lengre eller noe i den duren, for legen min skrev ut diane for meg senest igår. Så selger Diane, det gjør dem vet det var en periode en av venninnene mine måtte gå over til feminil, pga. de ikke hadde diane inne på apoteket, men de har det inne nå
Gjest Martine Skrevet 13. juni 2011 #62 Skrevet 13. juni 2011 Synes det er litt skremmende at det er så stor forskjell på legene som skriver ut diane. Jeg gikk til legen for å bytte p-pillemerke pga. at jeg ikke fikk til å utsette mensen osv, og fikk mellomblødninger med en "snillere" p-pille. jeg måtte ha større dose hormoner, pga. at kroppen min overgår påenmåte p-pillene, så de fungerte ikke helt som de skulle. siden legen min ikke kunne finne noen mellomting på hormondosen mellom den jeg gikk på før, og diane, så skrev hun ut den til meg. Jeg fikk den hovedsaklig til prevensjon, selv om jeg har litt kviser som jeg også vil ha bukt på (så det ble med som et pluss). siden det står i pakkningsvedlegget at det kun skal brukes som middel mot kviser, blir jeg litt urolig. Jeg tok ikke noen blodprøver eller noe før jeg fikk skrevet dem ut, hun spurte om det var noe blodpropp i familien og om jeg røykte osv. Jeg har nå gått på Diane i 1 mnd. og har ikke merket noen bivirkninger, har fått litt mindre kviser. Noen som vet om de er mindre strenge på Diane i utlandet, siden legen min er dansk?
Gjest stine Skrevet 6. september 2011 #63 Skrevet 6. september 2011 kan man ha sex med en gang når man begynner å ta diane? eller er det slik at man må vente noen dager?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2011 #64 Skrevet 9. desember 2011 Noen skrev at en blir mer ømfintlig for solstråler når en går på Diane, er det noen her som bruker denne som har lagt merke til dette? Har brukt Synfase i flere år, men legen skrev idag ut Diane til meg for å se om jeg kan få bukt med kviseproblemet (er 25 år og lei av problemhud).
Gjest Anonym Skrevet 20. desember 2012 #65 Skrevet 20. desember 2012 Trenger litt raskt svar her! Har gått på Diane p-piller i to uker nå pga uren hud (fikk det anbefalt av legen min), men det er jo samtidig en p-pille .. så det jeg lurte på var: når man da har samleie, om det da er ok at han kommer inni meg, eller om det da blir fare for å bli gravid? Svar kjapt plis!
Gjest .. Skrevet 20. desember 2012 #66 Skrevet 20. desember 2012 Har et lite spm og trenger svar fort! Har gått på Diane p-piller i to uker nå for uren hud (fikk det anbefalt av legen min), men samtidig virker det jo som p-piller .. så det jeg lurte på var: er det slik at det bare virker for uren hud ELLER prevensjonsmiddel eller har det like bra virkning på begge deler samtidig? ..likssom er det mulig å bli gravid når han kommer inni meg når jeg går på disse pillene? SVAR FORT
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #67 Skrevet 20. desember 2012 Les pakkevedlegget! Fremstår som en p-pille med pearl index etter WHO 0,12-0,34 med virkningsmekanisme som enhver annen kombinasjons-p-pille. Preventiv virkning: Undertrykkelse av ovulasjon, endringer i cervixsekret og endometriet. http://p-pille.no/p-pillemerker/diane Anonym poster: 5546a5c5833af0ea1f6ba8795776307b
Gjest Kari Skrevet 13. februar 2013 #68 Skrevet 13. februar 2013 Hei jeg har gått på Diane en mnd nå. Begynte på de pga kviser. Har ikke hatt noe problem med kviser før.. Men har hatt en god del etter jul. Hvor lang tid tar det før ppillene virker på kvisene? Syns ikke jeg ser noe forbedring enda
Gjest Iselin Skrevet 3. juni 2013 #69 Skrevet 3. juni 2013 Skal gå fra Loette til Diane nå, men aner ikke om jeg skal begynne på Diane etter jeg har tatt 21 eller 28 piller av Loette? Man kan visst gjøre begge deler, men da er det ikke sikkert at man er safe før 7 dager.. Grunnen til at jeg bytter, er fordi jeg tror bivirkningene kommer fra pillen. Nedsatt sexlyst, humørsvingninger, PMS, osv.. Noen som vet om det er farlig å bytte p-pille merke ofte? Å gå fra Loette til Diane, til Loette igjen, om Diane ikke funker så bra? Hvor lenge bør man gå på en pille egentlig? Har hørt så mye bra og så mye dårlig om alle merkene, vet ikke hva jeg skal tro lengre, sååå vanskelig...!
svetelkeee Skrevet 17. juli 2022 #70 Skrevet 17. juli 2022 (endret) Kjøp Diane - https://euroclinix.net Jeg har PCOS og var kjempefornøyd når jeg brukte Diane. Fikk flott hud, hår og gikk ned i vekt. Hadde ingen bivirkninger, men tør ikke å begynne på de igjen, nå har jeg barn så jeg synes rett og slett bivirkningene er for skumle. Men, hadde jeg ikke hatt barn så hadde jeg tatt dem. Endret 30. juli 2022 av svetelkeee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå