Petra Prøvedokke Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #1901 Del Skrevet 4. mai 2007 synes fortsatt jeg får ufortjent skryt her, men soler meg litt i glansen allikevel smile: jeg har ikke noe vondt i bekkenet, vet du. så derfor klarer jeg fortsatt å gå. men det går saaaaakte, altså. lubelillen: det håper jeg også Impala: takk - krysser fingrene for at de får tappet blod uten at jeg blir uggen. det går jo alltid bra ellers ----------------------------------------------------------------------------- i dag blir en KORT arbeidsdag. kom meg altfor sent hjem igår også, så strengt tatt skal jeg bare jobbe knappe to timer i dag. men nå tar jeg meg en KG-pause, så da går jeg kl. 11. skal lunsje med en venninne i byen og så er det blodprøvetaking hos doktoren. tenkte kanskje å kjøpe dyne til lille sprett i dag. men så er jeg så usikker på om jeg skal kjøpe én til vogna, én til vogga og én til senga. eller om det holder med én liten sånn i utgangspunktet - og så får jeg heller supplere etterhvert... synes dette er vanskelig, jeg. noen som kan bidra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. mai 2007 #1902 Del Skrevet 4. mai 2007 Du ER flink! Og det må jo være deilig å være i så god form. Vi har to dyner i den minste størrelsen. En til kurven og en til vogna. Hadde sikkert klart oss med en, men så er det jo greit å slippe å dra de ut og inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. mai 2007 #1903 Del Skrevet 4. mai 2007 Vi har en av 60x80 og en av 80X100 men så har jeg fått de så jeg har liksom ikke tenkt så mye på det. Jeg vurderte om jeg skulle kjøpe en til vogga også men jeg klarer fint å bytte fra vogga til senga som er i samme etasje i huset Forresten tipset søstra mi om å ha litt større dyne i senga (min. 80x100) om at det nesten er bortkastet penger å ha flere små (i vogna må en jo ha det) men de vokser så fort ut av de så er det godt å ha noe godt rundt de også. Derfor har ikke jeg kjøpt flere av de små heller. Ei venninne hadde fått tips fra sykehuset om å lage en slags sovepose rundt babyen av dyna den første tiden for de liker å ligge trangt og tett og da er det jo også kjekt med litt større dyne. Okei, det var mine tanker om dyne.... Ha en fin dag og lunsj!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. mai 2007 #1904 Del Skrevet 4. mai 2007 Vi har ingen dyner i det hele tatt vi. Men det trenger vi i så fall ikke før til vinteren uansett så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mai 2007 #1905 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei på deg, vennen De jeg kjenner som har små barn, har 2 dyner. En til vogna og en til inne (seng/vogge) Håper du får en strålende helg i flotte været. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. mai 2007 #1906 Del Skrevet 4. mai 2007 Kan ikke gi deg noen dynetips jeg da, men ønske deg god helg, det kan jeg Håper du hadde koselig lunsj i dag og at det gikk bra hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #1907 Del Skrevet 5. mai 2007 Frida Frosk: skal ikke klage over formen, nei. smile: takk for dynetanker lunsjen var koselig Mrs N: nei, dere går for sovepose? skulle gjerne hatt en sånn en jeg også - må vare finne ut hvor jeg kan få tak i det her i gode gamle norge... Liljen: takk takk, vennen akkurat nå er sola borte - men jeg håper den dukker opp snart Lucky: takk ha en fin helg du også!! ----------------------------------------------------------------------------------- legebesøket mitt gikk fort og smertefritt. et stk blodprøve uten noe som helst tull, og så var jeg ferdig! så da dro jeg og kjøpte dyne til lille sprett. kjøpte en i den minste strørrelsen som hun kan ha i vugga. i vogna nå i sommer vil det vel stort sett holde med pledd, men vi skal på et par små ferieturer, og da er det greit å ha en dyne i vogna - blir vel ikke til å ta vi gidder å ta med reiseseng men hun ennå er så lita... så kjøper jeg heller en større dyne etterhvert som vi tar i bruk sprinkelsenga - har også lyst på en sånn "sovepose"... noen som vet hvor man får tak i det? -og noen som vet hvor sola har blitt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 5. mai 2007 #1908 Del Skrevet 5. mai 2007 God morgen! Det med sola er nok min skyld Svigers har grillfest i dag Den soveposen dere snakker om, er det en sånn som disse: http://www.cottonchild.no/12081.htm ? http://www.baldrian.no/ProductList.aspx?CategoryId=196? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. mai 2007 #1909 Del Skrevet 5. mai 2007 Ser ut som den i den andre linken din der ja. Men sjekk de britiske sidene også da for det er mange av de som sender til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. mai 2007 #1910 Del Skrevet 5. mai 2007 Helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. mai 2007 #1911 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg vil også ha sånn sovepose til Skurt, men vet ikke hva den bør være foret med osv. Kommer kanskje an på når på året den skal brukes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. mai 2007 #1912 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Ha en fin søndag Endret 6. mai 2007 av Lucky117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. mai 2007 #1913 Del Skrevet 6. mai 2007 Frida Frosk: Her i landet snakker de om tog-rangeringer. 0,5 tog og kortermet body hvis det er over 26 grader i rommet, 1 tog og kortermet body hvis det er rundt 24 grader, 1 tog og langermet body hvis det er rundt 22 grader og 2.5 tog og langermet body/pyjamas topp hvis det er rundt 20 grader Jeg har lyst på denne soveposen for nå om sommeren. Men den var dyr da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #1914 Del Skrevet 6. mai 2007 God morgen! Det med sola er nok min skyld Svigers har grillfest i dag Den soveposen dere snakker om, er det en sånn som disse: http://www.cottonchild.no/12081.htm ? http://www.baldrian.no/ProductList.aspx?CategoryId=196? ← men den grillfest til dine svigerforeldre er vel ferdig nå? jeg vil ha tilbake sola de i den andre linken din er som mrs N sier sånn som jeg vil ha. men gjerne noe som ikke er lyserosa eller lyseblått.... Ser ut som den i den andre linken din der ja. Men sjekk de britiske sidene også da for det er mange av de som sender til Norge ← oki - da skal jeg lete litt på britiske sider!! Helge ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #1915 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg vil også ha sånn sovepose til Skurt, men vet ikke hva den bør være foret med osv. Kommer kanskje an på når på året den skal brukes... ← det skal ikke være enkelt - det er tydelig... aner ikke, jeg... men si fra hvis du finner ut noe lurt Ha en fin søndag ← takk det samme! Frida Frosk: Her i landet snakker de om tog-rangeringer. 0,5 tog og kortermet body hvis det er over 26 grader i rommet, 1 tog og kortermet body hvis det er rundt 24 grader, 1 tog og langermet body hvis det er rundt 22 grader og 2.5 tog og langermet body/pyjamas topp hvis det er rundt 20 grader Jeg har lyst på denne soveposen for nå om sommeren. Men den var dyr da ← tog? :klø: nå føler jeg meg veldig blond her, men skjønner ikke helt disse togene, jeg... jeg vil ha sovepose med giraff ------------------------------------------------------------------------------- æsj for et vær. var hjemme i hele går, men har begynt å lese spennende bok (Stieg Larsson - Mannen som hatet kvinner) så det har ikke blitt så mye KG-tid i dag har jeg vært en tur ute med en venninne og hennes datter, men det ble fort kaldt når skyene kom. jeg vil ha sol mannen har vært hos tanta si i dag og lånt vugge til lille sprett. så nå må jeg bare skaffe en madrass. noen som vet hva man trenger og hvor man kan få tak i? lurer på om jeg kanskje skal kjøpe en tynn madrass til bagen i vogna også - i og med at vi har kjøpt brukt vogn... synes det er så mye å ta stilling til, jeg. er ikke så lett å bli mamma, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2007 #1916 Del Skrevet 6. mai 2007 Enig med deg i at det er mye man må ta stilling til ja. Vi har bestemt oss for bare å kjøpe det vi vet trengs nå først, også får vi heller supplere hvis vi mangler noe. Det viktigste er vel klær, bilstol, vogn, ett sted den kan sove inne og noe å stelle på og med. Savner også sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. mai 2007 #1917 Del Skrevet 6. mai 2007 æsj for et vær. var hjemme i hele går, men har begynt å lese spennende bok (Stieg Larsson - Mannen som hatet kvinner) så det har ikke blitt så mye KG-tid ← Den har jeg også begynt på nå Har ikke kommet så langt enda, men tenkte lese litt når sambo ser på fotballkamp etterpå. Søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. mai 2007 #1918 Del Skrevet 6. mai 2007 Har svart deg ang. madrass i boka mi. Jeg har forresten kjøpt en billig overmadrass på IKEA, og skal sy overmadrass til kurven og madrass til vogna av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1919 Del Skrevet 7. mai 2007 Enig med deg i at det er mye man må ta stilling til ja. Vi har bestemt oss for bare å kjøpe det vi vet trengs nå først, også får vi heller supplere hvis vi mangler noe. Det viktigste er vel klær, bilstol, vogn, ett sted den kan sove inne og noe å stelle på og med. Savner også sola ← det er det vi også satser på - bare kjøpe det man MÅ ha, og supplere etterhvert. men jeg skulle gjerne hatt en fasit på enkelte ting, altså... Den har jeg også begynt på nå Har ikke kommet så langt enda, men tenkte lese litt når sambo ser på fotballkamp etterpå. Søndags ← har du begynt på boka? jeg startet på lørdag, og nå er jeg godt over halvveis Har svart deg ang. madrass i boka mi. Jeg har forresten kjøpt en billig overmadrass på IKEA, og skal sy overmadrass til kurven og madrass til vogna av den. ← jepp, så det. hadde faktisk tenkt meg dit - aner du noe om priser der? synes det er vanskelig å vite hva man trenger, jeg.. overmadrass fra ikea-trikset ditt hørtes veldig lurt ut skal på ikea bare min kjære blir ferdig med barnerommet - og handlelisten begynner å bli lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. mai 2007 #1920 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg er egentlig særdeles lite hysterisk når det gjelder vasking og nye ting og utstyr osv, men merker nå at alt er fryktelig vanskelig . Vi har heller ingen planer om å kjøpe for mye, men det er faktisk en god del vi trenger for det.... Jeg har ingen svar på det du lurer på, men du har min fulle støtte og sympati i dine kvaler . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå