Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: dere altså :ler:

i går kveld hadde lille sprett en skikkelig raptus! det var full action inni magen i en times tid, og det var ikke sjans for meg å sove. mannen var helt imponert over avkommet og lurte fælt på hva h*n holdt på med der inne :ler:

bare en dag igjen til ultralyd - jeg er såååååååååååå spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med UL. :hoppe:

Skurt har vært ganske så stille de siste dagene. Lurer på om hn slapper av når jeg slapper av. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende med UL, ja! gleder meg masse, men jeg gruer meg litt også. er så redd for det skal være noe som ikke er som det skal... men det virker som om det er masse liv i lille sprett, så da får jeg vel satse på at alt er bra!

lille sprett var veldig rolig på søndag, innbiller meg at det var fordi jeg bare lå på sofaen hele dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impala: ja, det blir moro. jeg føler at alle andre har kommet så langt i redebyggingsprosessen, så det er på tide at jeg får ut finger'n også  :ler:

lykke til med malingen, da! hvilken farge blir det på barnerommet hos dere?

Fargen heter Inspirasjon. Den er ganske lys, med litt grønnskjær i (tror jeg).

Blir spennende å høre om UL din da. Masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fargen heter Inspirasjon. Den er ganske lys, med litt grønnskjær i (tror jeg).

Blir spennende å høre om UL din da. Masse lykke til :klem:

det blir lyst rom hos dere også, ja! vi er så fantasifulle at vi har valgt eggehvit, vi. så får vi heller ha litt fargerike innslag på gardiner, sengetøy etc.

UL blir spennende, ja :klem:

Spennende med UL :) Vi må få full rapport!

jeg lover full rapport i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går kveld hadde lille sprett en skikkelig raptus! det var full action inni magen i en times tid, og det var ikke sjans for meg å sove. mannen var helt imponert over avkommet og lurte fælt på hva h*n holdt på med der inne  :ler:

Ommøblerer vel. Det er i hvert fall det jeg mistenker at magebeboeren her driver med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs N: ommøblering, ja! det har jeg ikke tenkt på :ler:

Pi@: da vi var på ordinær ultralyd så var ikke morkaka helt der den skulle være, så vi har vært inne nå for å sjekke at den ikke ligger "i veien" for noe :)

:klem:

Eeyore, Impala og angelou: takk :klem:

-----------------------------------------------------------------

så var ultralyden overstått! moro å få se lille sprett igjen! -og denne gangen var det fullt mulig å se at det er en liten prinsesse :babyjente: jeg har jo hele tiden vært overbevist om at det er en gutt, men der tok jeg feil, gitt :ler: jeg ble tatt på senga da jordmora sa at det var ei lita frøken som bor inni magen min :ler:

alt så bra ut, hun var helt gjennomsnittlig på størrelse sa jordmora. hun målte den ene foten og den var 5 - 5,5 cm lang :rødme: hun lå og suttet på tåa si - så nydelig :legrine:

-og morkaka (som jo var grunnen til at vi var der) lå ikke i veien for noen ting, så der var det ikke noe å bekymre seg for!

lille sprett lå også med hodet ned, så det virker som det er en liten fornuftig frøken jeg har i magen :Nikke:

ååå som jeg gleder meg til å møte henne :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!!!! :hjerter_rundt: Og at hun sutta på beinet da!!!! :hjerter:

Jeg har også vært ganske innstilt på at det er en gutt jeg får men det kan kanskje være litt lurt å ikke være så beinhard på akkurat det skjønner jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at alt var som det skulle. Hørtes kjempesøt ut der hun lå og suttet på tåa :hjerter_rundt:

Da skulle alt være klart, da? (Selv om det kanskje er greit at hun vokser litt til først).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fantastisk!

Jeg ønsker meg også en jente (først), men sambo vil helst ha en gutt (først). Så begge kjønne er velkomne hos oss. Bare jeg blir gravid snart da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: åååååå, så koselig med ei lita jente :legrine:

:Nikke: :rødme:

Så herlig!!!! :hjerter_rundt: Og at hun sutta på beinet da!!!! :hjerter:

Jeg har også vært ganske innstilt på at det er en gutt jeg får men det kan kanskje være litt lurt å ikke være så beinhard på akkurat det skjønner jeg! :ler:

mitt instinkt stemte ihvertfall ikke.. men det kan jo hende du er bedre til å tippe enn meg :ler:

det var så søtt når hus suttet på tåa :rødme:

Så godt at alt var som det skulle. Hørtes kjempesøt ut der hun lå og suttet på tåa :hjerter_rundt:

Da skulle alt være klart, da? (Selv om det kanskje er greit at hun vokser litt til først).

:rødme:

utrolig hvor stolt man kan bli av å se på en ultralydskjerm :ler:

men nå er alt klart, ja! men hun får ikke lov til å komme ut ennå! :fy_fy:

Å så fantastisk!

Jeg ønsker meg også en jente (først), men sambo vil helst ha en gutt (først). Så begge kjønne er velkomne hos oss. Bare jeg blir gravid snart da... :sjenert:

jeg har planer om å få en av hver, men hvem som kommer først er ikke så farlig :ler:

-og hvis jeg får bestemme så blir du gravid fort som bare det! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i :babyjente: -klubben :klem:

Jeg liker egentlig ikke rosa, da... :sjenert:

Hvis du ser en bebbis med grønne/gule klær/helseteppe så er det min... :ler:

Skal dere fortelle folk hva det blir? Jeg har begynt å omtale vesla som "han". Helt ubevisst. Kanskje fordi magen er et hannkjønnsord. Litt moro må man ha det med omgivelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...