Gjest Anerikke Skrevet 20. april 2007 #1801 Del Skrevet 20. april 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. april 2007 #1802 Del Skrevet 21. april 2007 God helg!!! Kos deg med redebyggingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. april 2007 #1803 Del Skrevet 21. april 2007 Ha en fin helg, Petra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. april 2007 #1804 Del Skrevet 21. april 2007 Ha en fin helg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 22. april 2007 #1805 Del Skrevet 22. april 2007 Ja, tenk hvor det nærmer seg! Pass på helsa nå da! Denne superkvinnen smalt i bakken på fredag. Jeg kan visst glemme å jobbe 100%, kan faktisk se ut som om jeg kan starte min "permisjon" i morgen Så vær snill mot deg selv Forsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. april 2007 #1806 Del Skrevet 22. april 2007 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. april 2007 Forfatter #1807 Del Skrevet 22. april 2007 Så gøy å pusse opp. Og lurt å ta det nå. Ikke bra for en fersk baby å sove i nymalt rom. Men h*n skal kanskje sove inne hos dere i begynnelsen uansett? ← gøy å pusse opp, ja. det rommet har vært gjesterom til nå, i praksis vil det si roterom - hvor man putter alt man ikke vet hvor man skal gjøre av. nå som vi har tømt det (og fått kastet masse!) ser vi hvor stort det er lille sprett skal sove inne hos oss i starten, ja. men det er kjekt med et rom hvor vi kan ha stellebord og klær og søte bamser og sånt Gøy å oppdatere seg og lese at alt er bra med deg! Synes tida raser avgårde her også. Forsiktig med malinga nå! Ha en fin helg, Prøvedokka vår! ← tiden går litt fortere nå, ja. 31 uker i går - 2 måneder til termin i morgen jeg overlater malingen til mannen jeg. lettere for han som ikke har stor mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. april 2007 Forfatter #1808 Del Skrevet 22. april 2007 God helg! ← god helg til deg også! God helg!!! Kos deg med redebyggingen!!! ← takk - og det samme til deg Ha en fin helg, Petra! ← god helg, snuppa Ha en fin helg ja! ← takk det samme Ja, tenk hvor det nærmer seg! Pass på helsa nå da! Denne superkvinnen smalt i bakken på fredag. Jeg kan visst glemme å jobbe 100%, kan faktisk se ut som om jeg kan starte min "permisjon" i morgen Så vær snill mot deg selv Forsatt god helg! ← har ikke så veldig lyst å smelle i bakken, så jeg lover å kaste inn håndkledet med en gang jeg merker at jeg ikke orker mer! takk for omtanken, søta. og pass på deg selv du også :kys_2: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. april 2007 #1809 Del Skrevet 22. april 2007 Blir nok gøy å få ferdig barnerommet tenker jeg Vi kjøpte malingen i går vi, så da tar vi det bare en gang det passer, forhåpentligvis ikke så lenge til, for det blir nok jeg selv som må male (bruker maske da). Ha en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 23. april 2007 #1810 Del Skrevet 23. april 2007 Jupp, best å passe på helsa hvis vi skal treffes på Ullevål i juni/juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. april 2007 #1811 Del Skrevet 23. april 2007 KOm akkurat på fordelen med nyoppusset leilighet Ha en fin dag PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 #1812 Del Skrevet 23. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. april 2007 #1813 Del Skrevet 23. april 2007 Redebygging er gøy! Ha en fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 23. april 2007 #1814 Del Skrevet 23. april 2007 Så flinke dere har vært i helga da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2007 #1815 Del Skrevet 23. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1816 Del Skrevet 23. april 2007 Impala: ja, det blir moro. jeg føler at alle andre har kommet så langt i redebyggingsprosessen, så det er på tide at jeg får ut finger'n også lykke til med malingen, da! hvilken farge blir det på barnerommet hos dere? lubelillen: angelou: heldiggrisen ha en fin dag du også Mrs N: Vannmelon: gleder meg til å komme igang! ha en fin mandag du også Frida Frosk: jeg har igrunn ikke vært så flink i helga, men jeg har funnet en veldig søt 17.mai kjole iss: ----------------------------------------------------------------- det er tydelig at jeg trenger å jobbe redusert hvis jeg skal holde tritt med dagbøkene deres, jenter. i dag har dere virkelig skravla mye!! rekker ikke å få med meg alt jeg som er på jobb... men nå skal jeg fyke igjennom dagbøkene deres og legge igjen en liten hilsen om ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2007 #1817 Del Skrevet 23. april 2007 Hjemmeværende vettu Da har man ofte behov for å skravle masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1818 Del Skrevet 23. april 2007 det er tydelig, ja. vanskelig for en stakkar som sitter på jobb å følge med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 23. april 2007 #1819 Del Skrevet 23. april 2007 Få deg en sykmelding, så du kan henge litt mer på KG a' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1820 Del Skrevet 23. april 2007 ja, det er tydelig at det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå