Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, tenk hvor det nærmer seg!

Pass på helsa nå da! Denne superkvinnen smalt i bakken på fredag. Jeg kan visst glemme å jobbe 100%, kan faktisk se ut som om jeg kan starte min "permisjon" i morgen ;) Så vær snill mot deg selv :klem:

Forsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å pusse opp.  :hoppe:

Og lurt å ta det nå. Ikke bra for en fersk baby å sove i nymalt rom. Men h*n skal kanskje sove inne hos dere i begynnelsen uansett?

gøy å pusse opp, ja. det rommet har vært gjesterom til nå, i praksis vil det si roterom - hvor man putter alt man ikke vet hvor man skal gjøre av. nå som vi har tømt det (og fått kastet masse!) ser vi hvor stort det er :)

lille sprett skal sove inne hos oss i starten, ja. men det er kjekt med et rom hvor vi kan ha stellebord og klær og søte bamser og sånt :ler:

Gøy å oppdatere seg og lese at alt er bra med deg! Synes tida raser avgårde her også.

Forsiktig med malinga nå!  ;)

Ha en fin helg, Prøvedokka vår!  :klem:

tiden går litt fortere nå, ja. 31 uker i går - 2 måneder til termin i morgen :overrasket:

jeg overlater malingen til mannen jeg. lettere for han som ikke har stor mage :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

god helg til deg også! :)

God helg!!! :klem: Kos deg med redebyggingen!!! :hoppe:

takk - og det samme til deg :klem:

Ha en fin helg, Petra! :klem:

god helg, snuppa :klem:

Ha en fin helg ja! :klem:

takk det samme :klem:

Ja, tenk hvor det nærmer seg!

Pass på helsa nå da! Denne superkvinnen smalt i bakken på fredag. Jeg kan visst glemme å jobbe 100%, kan faktisk se ut som om jeg kan starte min "permisjon" i morgen  ;) Så vær snill mot deg selv  :klem:

Forsatt god helg!

har ikke så veldig lyst å smelle i bakken, så jeg lover å kaste inn håndkledet med en gang jeg merker at jeg ikke orker mer! takk for omtanken, søta. og pass på deg selv du også :klem:

:kys_2:

:kyss:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok gøy å få ferdig barnerommet tenker jeg :)

Vi kjøpte malingen i går vi, så da tar vi det bare en gang det passer, forhåpentligvis ikke så lenge til, for det blir nok jeg selv som må male (bruker maske da).

Ha en fortsatt fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Impala: ja, det blir moro. jeg føler at alle andre har kommet så langt i redebyggingsprosessen, så det er på tide at jeg får ut finger'n også :ler:

lykke til med malingen, da! hvilken farge blir det på barnerommet hos dere?

lubelillen: :ler:

angelou: heldiggrisen :ler: ha en fin dag du også :klem:

Mrs N: :vinke:

Vannmelon: gleder meg til å komme igang! ha en fin mandag du også :)

Frida Frosk: jeg har igrunn ikke vært så flink i helga, men jeg har funnet en veldig søt 17.mai kjole :ler:

iss: :vinke:

-----------------------------------------------------------------

det er tydelig at jeg trenger å jobbe redusert hvis jeg skal holde tritt med dagbøkene deres, jenter. i dag har dere virkelig skravla mye!! :ler:

rekker ikke å få med meg alt jeg som er på jobb...

men nå skal jeg fyke igjennom dagbøkene deres og legge igjen en liten hilsen om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...