Pi@ Skrevet 16. april 2007 #1761 Del Skrevet 16. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. april 2007 #1762 Del Skrevet 16. april 2007 Hehe... "Kan du ikke se til å få lært deg dette så jeg kan surfe på KG, da?" Syns jeg ser det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1763 Del Skrevet 16. april 2007 ← Hehe... "Kan du ikke se til å få lært deg dette så jeg kan surfe på KG, da?" Syns jeg ser det ← ---------------------------------------------------------------------- glemte forresten å for 30 uker på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. april 2007 #1764 Del Skrevet 16. april 2007 :hoppe: for 30 uker!!! Hopper litt for deg jeg, så du ikke blir så sliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. april 2007 #1765 Del Skrevet 16. april 2007 30 uker! Orker ikke hoppe så mye lengre jeg heller, stor og tung som jeg er blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. april 2007 #1766 Del Skrevet 16. april 2007 litt jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1767 Del Skrevet 16. april 2007 :hoppe: for 30 uker!!! Hopper litt for deg jeg, så du ikke blir så sliten ← takk for hoppehjelp, vennen 30 uker! Orker ikke hoppe så mye lengre jeg heller, stor og tung som jeg er blitt. ← ja, hopping blir det ikke mye av om dagen! virituell hopping er mye greiere litt jeg og ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. april 2007 #1768 Del Skrevet 16. april 2007 30 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. april 2007 #1769 Del Skrevet 16. april 2007 Hurra for 30 uker! Jeg er like bak deg Merker at lungekapasiteten ikke er helt den samme, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. april 2007 #1770 Del Skrevet 16. april 2007 Hurra for 30 uker Glad for at han som skal overta etter meg ikke trenger opplæring jeg Så da slipper jeg å bekymre meg for det iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. april 2007 #1771 Del Skrevet 17. april 2007 kjente plutselig at jeg gruer meg til å ikke være på jobb i et helt år.....arbeidsnarkoman, neeeei da Er så lenge siden jeg har lagt igjen spor her inne nå at jeg nesten skammer meg, men jeg har fulgt med for å sjekke at alt var bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. april 2007 Forfatter #1772 Del Skrevet 17. april 2007 30 uker! ← Hurra for 30 uker! Jeg er like bak deg Merker at lungekapasiteten ikke er helt den samme, ja... ← kanskje vi havner på ullevål på likt? Hurra for 30 uker Glad for at han som skal overta etter meg ikke trenger opplæring jeg Så da slipper jeg å bekymre meg for det iallefall. ← det skal du være glad for, ja. det er igrunn litt kjedelig. jeg liker å jobbe selvstendig og styrer min dag som jeg vil selv, men nå må jeg hele tiden ta hensyn til en annen også... men hun er superhyggelig, da kjente plutselig at jeg gruer meg til å ikke være på jobb i et helt år.....arbeidsnarkoman, neeeei da Er så lenge siden jeg har lagt igjen spor her inne nå at jeg nesten skammer meg, men jeg har fulgt med for å sjekke at alt var bra da ← jeg har alltid tenkt at jeg ikke kommer til å trives med å gå hjemme. men nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å være hjemme. så det er ikke umulig at du også endrer tanker rundt det etterhvert stikk innom når det passer, du ------------------------------------------------------------------------------ her er det fortsatt opplæring over en lav sko, så jjeg rekker ikke noe dagbokrunde akkurat nå... kommer sterkere tilbake! ha en super tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 17. april 2007 #1773 Del Skrevet 17. april 2007 Ja, tenk om vi havner samtidig på Ullevål Lubelillen er lett gjenkjennelig på ordforrådet Men det vekker kanskje ikke så mye oppmerksomhet på føden, som det gjør andre steder. Der hender det vel at det faller noen eder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. april 2007 #1774 Del Skrevet 17. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. april 2007 Forfatter #1775 Del Skrevet 17. april 2007 Ja, tenk om vi havner samtidig på Ullevål Lubelillen er lett gjenkjennelig på ordforrådet Men det vekker kanskje ikke så mye oppmerksomhet på føden, som det gjør andre steder. Der hender det vel at det faller noen eder ← det hadde vært moro det kan hende jeg kommer med et par gloser under fødselen jeg også, men jeg forestiller meg at jeg kommer til å grine hele tiden. er ikke noe glad i smerte, gitt ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. april 2007 #1776 Del Skrevet 17. april 2007 Innom med en klem. *løper tilbake til bøkene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. april 2007 Forfatter #1777 Del Skrevet 17. april 2007 en tilbake til deg, froskevenn -------------------------- det er jaggu en tålmodighetsprøve å drive med opplæring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 17. april 2007 #1778 Del Skrevet 17. april 2007 Har vært innom og snust litt... Gratulerer med 30 uker Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 18. april 2007 #1779 Del Skrevet 18. april 2007 jeg må jo for 30 uker jeg og da Bare 10 små uker igjen nå gitt. Tiden går kjempefort. Ha en strålende dag, og ikke slit deg ut. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. april 2007 #1780 Del Skrevet 18. april 2007 Synes tiden går alt for fort jeg Ha en fin dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå